Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale to dalej nie daje odpowiedzi czy wtryski nie podlewaja przy okreslonych dawkach i cisnieniu cr ...

zalozmy, ze logujemy przy pelnym bucie.. wiec zarowno przedlift jak i podlift 530 i 535d beda chodzily na 1600 przy wysokich obrotach (wiec cisnienie jest znane/zakladajac ze czujnik cisnienia jest sprawny... zreszta zadane i faktyczne cisnienie jest do zczytania)

Zalozmy, ze powerbox przy pelnym bucie daje w realu +25 wachy wzgledem mapy duration.... przeciez +25% wachy lejace wtryski bez dopalacza nie dadza :)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

zeby nie przeciagac bo to diesel a nie prom kosmiczny: u mnie nie ma powerboxa, nikt nie grzebal w duration, rail pressure ani nie znalazlem grzebania w linearyzacjach wiec to co wskazuja "czujniki" (maf, lambda) w teorii powinno byc w realu... poniewaz zuzycie wg komputerka jest + 0.5L wzgledem dystrybutora to juz widac, ze cale te wyliczenia ecu (jego swiadomosc co do rzeczywistej dawki) jest taka sobie (wtryski korekcje maja w normie w cuglach i nie ma mi znanych objawow ze cos sie pier...w silniku). Dzielac maf/iq widze roznice wzgledem lambdy (od 3 tys obrotow) wiec albo maf zaniza troche albo lamda tak sobie na oko wskazuje albo wtryski podaja z racji "pierwszej mlodosci za nami" troche inaczej niz to wynika "z mapki"

Jezeli nie znasz dosyc pewnej metody znalezienia boxa po logach to zakladam, ze takiej metody nie ma

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
Pozwolę sobie za spamować ale nie dostałem za bardzo odpowiedzić czy z silnika 163km chip zrobiony na 200 da radę coś jeszcze wykrzesać bez wymiany turbiny? ponieważ jest nowa.
Opublikowano
Dać radę pewnie da, ale szybko odfrunie. Mitsu do trwałych nie należą, lepiej jej nie męczyć, 200ps to już całkiem dużo.
Opublikowano
A czy prawdą jest to że nawet jeśli jest sprawny to nie pozwala wyciągnąć pełnej mocy?

 

wszystko zależy co rozumiemy za określenie pełna moc ;-)

 

oczywiście DPF tworzy pewny backpressure co wpływa na EGT oraz trzeba brac pewne poprawki na źle rozpylające wtryski itd... dlatego z pełnym ogniem trzeba uważać :) Raz popełniliśmy ten błąd i wyszła zadyma no ale człowiek uczy się na błędach :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano (edytowane)

Ostatnie dwie sztuki E91 325D 197KM :

 

 

Skrzynia manualna :

 

10644269_936555176374212_1367000160884668812_o.jpg

10668863_936554999707563_1559059172695357897_o.jpg

 

 

Skrzynia automatyczna :

 

10658685_938511726178557_8800991536509443150_o.jpg

1781813_941919375837792_8985781539284189622_o.jpg

Edytowane przez jnx

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Kolejna sztuka 525D 197KM w manualu. Tymrazem po konsultacji z nami klient wymienił IC na wydajniejszy i o to efekt :

 

10733800_940471085982621_4374016895254192397_o.jpg

10708706_940470962649300_6576654370596606639_o.jpg

 

Płaskie 280KM zapewnia ciąg w kazdych obrotach przy dawaniu w palnik ;-) Możnabyłoby się pokusić o trójke z przodu.. Aaaale zostawimy to na później ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Tutaj moment super wyszedł 10658685_938511726178557_8800991536509443150_o.jpg

 

pod koniec miesiąca będę w Łodzi może zajade na sprawdzenie swojej, macie 4x4 ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Tutaj moment super wyszedł ...

pod koniec miesiąca będę w Łodzi może zajade na sprawdzenie swojej, macie 4x4 ?

idalny silnik ma nie plaski moment ale plaska moc :)

Z podpisu wynika, ze do 4x4 maja drogowke...

Mozna w sumie zlogowac to samo co loguje drogowka przez kabel na drodze i wykorzystac do przeliczen czy tez zewnetrzny program typu KPOWER czy tez moze mozna do tej hamowni drogowej w jakis sposob "wgrac" te pomiary i na oryginalnym sofcie do dyno przeliczyc wszystko (przeciez to na lapku chodzi)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

pewne jest jedno: do drogowki lepiej zwazyc bestyje bo wg moim doswiadczen waga w papierach jest mniejsza niz w realu (na zlomie czy tez w miejscu handlem weglem zrobia to za grosze, nie polecam miejsc sprzedazy kruszyw, piaskow itp bo rozrzut wagi bedzie pewnie duzy)

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

idalny silnik ma nie plaski moment ale plaska moc :)

To by oznaczyło ogromny moment obrotowy przy skrajnie niskich obrotach który proporcjonalnie do obrotów by malał.

Opublikowano

idalny silnik ma nie plaski moment ale plaska moc :)

To by oznaczyło ogromny moment obrotowy przy skrajnie niskich obrotach który proporcjonalnie do obrotów by malał.

Nikt nie powiedział ze moc ma być od obeotow jalowych. Wystarczy zakres w ktorym się zmienia biegi przy Maks przyspieszeniu. Np w diesla od ok 3,5 do 4800 rpm

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

To by oznaczyło ogromny moment obrotowy przy skrajnie niskich obrotach który proporcjonalnie do obrotów by malał.

i gdyby ten silnik mogl chodzic z nieskonczenie malymi i z nieskonczenie duzymi obrotami to bez zadnej skrzyni biegow nadawalby sie zarowno do traktora, statku jak i samolotu (zakladajac, ze ma wystarczajaca moc)... czyli "mniej wiecej" mamy silnik elektryczny (oczywiscie poza aspektem pracy z nieskonczenie wielkimi obrotami)

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

mniej niż więcej :) zakres obrotów nie ten i charakterystyka nie taka. Wcale moment nie spada proporcjonalnie do obrotów w silniku elektrycznym.

 

Potworny off top, czysto teoretyczny, bo nie do zastosowania w silnikach spalinowych. Płaski moment z poprzedniego wykresu był dobry, bo pozwolił uzyskać wysoki moment przy wyższych niż zazwyczaj prędkościach obrotowych (dla tego silnika) bez zbędnego podnoszenia momentu przy niskich obrotach, który by tylko niepotrzebnie obciążał układ napędowy. Dlatego także dla mnie ten wykres jest super.

 

edit: a jednak są takie silniki elektryczne których moment (nie proporcjonalnie) ale jednak spada wraz ze wzrostem obrotów :shock: . No nic, ja mam diesla :8)

Opublikowano
Oczywiście ze wykres jest super. Zasada jest taka, że ogranicznikiem momentu jest wytrzymałość podzespołów. Im dłużej da się uzyskać plaski przebieg na granicy możliwości tym lepiej. Pod koniec gdy następuje spadek w miarę możliwości warto utrzymać jak najdłużej moc maksymalna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
... Pod koniec gdy następuje spadek w miarę możliwości warto utrzymać jak najdłużej moc maksymalna.

..masło maślane :lol:

Nie do końca. Wykres po dojściu do mocy Maks może się złamać, a lepiej żeby moc jeszcze się utrzymywała.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Kolejna sztuka 525D 197KM w manualu. Tymrazem po konsultacji z nami klient wymienił IC na wydajniejszy i o to efekt :

 

10733800_940471085982621_4374016895254192397_o.jpg

10708706_940470962649300_6576654370596606639_o.jpg

 

Płaskie 280KM zapewnia ciąg w kazdych obrotach przy dawaniu w palnik ;-) Możnabyłoby się pokusić o trójke z przodu.. Aaaale zostawimy to na później ;-)

 

 

dziwny ten wydech przy 3,0 litrowym dieslu :shock:

Opublikowano
To prawda, ktoś założył puszkę od 2.0D jak widać nie jest restrykcyjna ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
To prawda, ktoś założył puszkę od 2.0D jak widać nie jest restrykcyjna ;-)

 

... :D

właściwie 197 ps spokojnie daje rade ale coś mnie korci , żeby podciągnąć , zwłaszcza , że bywam w Łodzi

na razie muszę uspokoić wskaźnik paliwa bo coś dziwnie się zachowuje i nie mogę dojść o co kaman

ile w automacie mogę się spodziewać dosyć spokojnie ?

ps ale po co , skoro zaraz się go pozbywam :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.