Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tym razem klient z Przemyśla Autko po wycięciu DPF'a ukazało spora zasłonę dymną i duży wynik na hamowni. Pierwsza myśl jest soft już. Ale diagnostyka i turbo seria hmm może ktoś wtryski otworzył.. Po zgraniu softa ze sterownika hmm ORI what the fuck? szukamy boxa. Nie ma wszystko seria, więc wykręciliśmy zaczep od wtrysku by spisać numery może od biturbo ktoś wsadził.. nie. Wtryski seria. No dobra wzieliśmy się do roboty delikatny soft uwzględniający stan auta zniwelował zadymienie oraz dodał trochę wigoru.

 

10648543_930337813662615_7885947496907669170_o.jpg

10562494_930337780329285_2430112244085611518_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

myślę, a nawet jestem pewien, to auto nie było w serii, jeśli nie soft, to box, a boxy montowane są nie tylko na listwie CR, często są zalutowane w instalacji

oczywiście diagnostycznie nie do wykrycia, bo odczyt z raila wyglada i tak seryjnie

cudów nie ma :lol:

Opublikowano
Softowo 1000 % seria ... musialby byc naprawde dobrze schowany ten box ;) zwlaszcza ze do zgrania trzeba wyciagac ecu , plus wtryski tzn numery zostaly sprawdzone wiec jakies oslony musialy zostac sciagniete ...to ze diagnostyka nie wykryje boxa to tez normalne z prostego wzgledu , wszelkie tego typu urzadzenia zmieniaja linearyzacje czujnikow ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Żadnego boxa nie było sprawdziłem dokładnie, chyba że pociągneli gdzies kabelki naprawde pokryjomu.. pozatym całkiem niedawno był silnik wymieniany w aucie na inny. Auto przed wymianą silnika jeździło normalnie, po wymianie właściciel zauważył że chodzi o wiele lepiej ale często DPF mu się świecił pomimo tego że jeździ w zasadzie tylko w trasie. Tak więc pomyślałem że może wsadzili wtryski od nowszej wersji ale seria :) No ale prawde mówiąc tak czy siak przyjechało z dymem wyjechało bez i z o wiele większą mocą, więc nawet jeżeli niemiaszki coś wpieli to widać że strojenie indywidualne to jednak strojenie a nie tam boxy :D

 

A nie rozkalibrowała się Wam czasem hamownia? :norty:

 

nie nie spokojnie, codziennie mam auta na hamowni nie ma kiedy się zakurzyć :) btw, w czwartek montaż hamulca elektrowirowego ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Kolejna bełemeczka na kurację witaminową. W serii wykazała sporą nadwyżkę witaminy D i już sobie przykapcała. Wtryski nie pozwoliły na więcej, choć niuton odmienił charakterystyke auta Przy okazji wyłączyliśmy EGR'a.

 

1966151_931394373556959_8877136408479490617_o.jpg

1073058_931394186890311_5319058093479949676_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

jnx, pytanie w ramach przygotowywania się do "chipa"

Wtryski nie pozwoliły na więcej

To znaczy wynik byłby lepszy na nowych wtryskach? Czy wynik byłby lepszy na innych (bardziej wydajnych) wtryskach?

Opublikowano

BMW E90 318D 122KM :

 

Tym razem klient z Leszna. Miało być max 150KM wedle życzenia klienta więc zrobiliśmy bardzo delikatny modzik na górze. Jest to pierwsze czipowane auto klienta więc wiadomo jak to jest :) ma być ostrożnie :D zapewne następna modyfikacja będzie już standard :D a jeszcze następna jeszcze mocniejsza :D

 

10644215_931789616850768_6348394017651779983_o.jpg

10662046_931789240184139_8442760288920308137_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

wydech

większy IC

większe turbo np GT2056V z 525D 177KM

 

okolice 240KM - wykres na poprzednich stronach.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
A ja zapytam inaczej - czy da radę GTB2052V ożenić z DPFem, seryjnym wydechem i coolerem i zrobić powiedzmy 215-220 ps ? Zastanawia mnie wytrzymałość słupka, ale chyba w miarę płaskie 220ps/440nm nie jest jeszcze dramatem, sprzęgło targa prawie 500nm więc o to akurat się nie boję. Myślę o upgrade 318d, tylko chciałbym zachować ekologię i niekoniecznie iść w hardcore - takie 210-220ps 400nm+ płaskie mnie urządza, oczywiście podstawa to wtryski 20d - wiem.
Opublikowano

Wszystko da radę ;-) Ale do mocy 210KM wystarczy turbo GTB1752V + delikatnie większe koło kompresji by obniżyć troszkę obroty turbawki.

 

Słupek zniesie wiele

 

10450130_876579492371781_8638713946416019302_o.jpg

 

Auto pałowane od 3 lat i daje rade :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
No właśnie, niby stary kibel, ale jednak całkiem solidny ten słupek. W zasadzie koszt konwersji nie jest ogromny, bo auto ma 100tkm, zdrowiutkie wtryski i turbo więc stare graty można odsprzedać bez wyrzutów sumienia. Kusi GTB1752V, bo to powinno ładnie wstawać, na czym mi zależy, aczkolwiek jeśli trzeba hybrydować to od razu bym chyba 2052 zapakował, nie ma co się pieścić, no chyba że dół znacznie gorszy na takim 2052. Jeśli rzeczywiście można coś takiego ożenić z DPFem i uzyskać 200+ 400+ bezpieczne na codzień to podejrzewam, że z E90 zaprzyjaźnię się na dłuższy czas.
Opublikowano
Zawsze można jeszcze poszukać turbiny od Alpiny D3 200KM jest to GTB1756. Alpina miałą seryjnie DPF więc mniej wiecej powinno wejść plug and play.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
a czy ktoś by się podjął takiej pracy z moim bmw tylko czy da sie zrobić to wszystko co piszeszcie bez turbiny ponieważ problem jest taki że prawie 1 miesiąc temu kupiłem turbinę w Chorwacja za 2tyś euro! i ciężko będzie ją wymieniać na inna;p
Opublikowano
Z tą Alpiną świetny pomysł, to chyba najlepsze rozwiązanie, patrząc rozsądnie na codzień, jeśli po wstawieniu wtrysków (chciałbym kupić używane i zregenerować, żeby było tip-top, chyba dobrze myślę ?) z 20d, wymianie sprężarki osiągnę choćby te 210ps/420nm na seryjnym wydechu i dolocie to będzie najlepszy manewr.
Opublikowano
Softowo 1000 % seria ... musialby byc naprawde dobrze schowany ten box ;) zwlaszcza ze do zgrania trzeba wyciagac ecu , plus wtryski tzn numery zostaly sprawdzone wiec jakies oslony musialy zostac sciagniete ...to ze diagnostyka nie wykryje boxa to tez normalne z prostego wzgledu , wszelkie tego typu urzadzenia zmieniaja linearyzacje czujnikow ...

hmm...

auto czy z boxem czy bez czy po mega czipie czy nie... do wolnych obrotow bedzie potrzebowalo takiej samej ilosci wachy... powiedzmy (strzelam) np 7.5 mg na suw... jak box zrobi +20% (pytanie czy liniowo) ... to auto zapewne by utrzymac te same obroty poda dalej 7.5mg (inaczej silnik krecilby sie szybciej) ale w diagnozie bedziemy widzieli np 5 (nie wiem jakie rozrzuty "bunie" maja wskazan ale moze to kumaty diagnosta moglby wykryc)

Kolejny potencjalny slad: to log z butem odczytu maf, dawki paliwa i lambdy (jednoczesnie)....zakladajace optymistycznie, ze MAF jest sprawny to dzielac maf/wache mamy AFR... mnozac lambde * 14.5 (czy cos w tym stylu) tez wyjdzie AFR... w teorii (niekoniecznie zyciu) AFR liczony zarowno z danych w dolocie jak i w wydechu powinien byc podobny...

Pewnie w okolicach max momentu (tam gdzie auto ma "najefektywniejsze" napelnianie cylindrow) przekoksowany boxem silnik bedzie przeladowywal

Jezeli przeklamaniu poddany jest takze MAP to byc moze na odczycie T bedziemy widzieli seryjne ladowania ale za to maf wskaze wiekszy przeplyw

Z racji tego ze inpa do diagnozy live data nadaje sie tak jak kapielowki na biegun polnocny tzw diagnostyka w przypadku "diagnostow od bmw" ogranicza sie do sprawdzenia korekcji wtryskow, wskazan temperatury + odczytow bledow - wiedza ogolnie malo rozpowszechniona jest....

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

1. boxy nie sa liniowe, więc auto na postoju czy też do tych 900b dostaje identyczną ilość paliwa za to powyżej komputer nadal widzi seryjną dawkę tyle że auto ma "kopa".

2. turbosprężarki ze sterownikiem elektronicznym są naprawdę MEGA dokłądne i szybkie, overboosty praktycznie nie występują co za tym idzie wskazania MAF również sa w normie. Jedyne na czym można wpaść to stopień wypełnienia servo, tyle że co to ma do rzeczy jak np wtryski leją?

3. odnośnie lambdy to nie turbobenzyna byś wiedział wszystko dokładnie, mało kto wie z której mapy w DANYM momencie korzysta ECU.

4. nikt nie mówi że korzysta się z inpy, inpa to zabawka. Launch pokazuje wszystkie wartości serwisowe co DIS z tym że działa o wiele szybciej tymbardziej EDC17. Obecnie wiele uniwersalnych testerów posiada tryby serwisowe danych marek.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

3. odnośnie lambdy to nie turbobenzyna byś wiedział wszystko dokładnie, mało kto wie z której mapy w DANYM momencie korzysta ECU.

4. nikt nie mówi że korzysta się z inpy, inpa to zabawka.

Czesc,

nie mialem na mysli "mapki limitera opartego o lambde" ale wartosc napiecia sondy lambda (apijob LSU_rLmbd[0]) - czyli porownanie tego co do cylindra wchodzi (MAF/IQ) z tym co z niego wychodzi (napiecie na lambdzie * 14,6???)

Inpa jest jak najbardziej w uzyciu... np u wroclawskiego przedstawiciela TC Performance:)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

zeby dane live data zlogowac do pliku (robienie screenshotow czy uzywanie screerecorderow to rozpacz wynikajaca z ulomnosci softu bmw) wystarczy zainstalowany ediabas (czyli np pomyslnie zwalczona instalacja inpa, ncs expert) i darmowy program testo

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.