Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
@jnx , jak skrzynia w tym 335d znosi ten brutalny moment (ponad 700nm) w przedziale 2500-3800 ? z tego co slyszalem , pytalem , lepiej jest na tych automatach nie przekraczac 700nm ? . a tu nie jest to peak bo przedzial jest konkretny .
Opublikowano
dla mnie lajtowszy soft dla tej skrzyni to taki ktory nie przekracza 7xx ... wiec nie wiem co masz na mysli . Moc spoko , tyle ze te motory maja problem z termika wiec nie wiem jak przy 360-380 koniach na autobanie przy predkosci 250-260 to sie zachowuje . EGT skacze na 800 -850 ? . Tam siedza dwa kompy z roznymi mapami czy jak to jest rozwiazane ?
Opublikowano

Nie musisz sie martwic o egt nie ma tam kosmicznego doladowania plus dodatkowo jest wiekszy IC oraz zabezpieczenia temperaturowe silnika sa seryjne ;)

Ecu jest jedno to wciaz silnik R6

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

pytalem o przelaczanie map silnika w jaki sposob jest zrobione - tak z czystej ciekawosci poprostu - [ temat dwoch ECU , strzelalem nie znam sie]

 

Mmm to dziwne mialem u siebie 350km i EGT (czasem) walilo po limiterze a DPF czysty ... wiec nie wyobrazam sobie zeby to na 380 koni nie walilo po limiterze tym bardziej ze fabrycznie jest chyba 700-750 stopni w tych silnikach . Nie bardzo rozumiem co ma wydajniejszy ICk do EGT ? , pytam bo nie wiem . Wydawalo mi sie ze glowna funkcja ICka jest to zeby mozna bylo utrzymac moc nie tylko w temperaturze -10 -- 10 stopni ale takze w upalne dni oraz po kilku mocniejszych przejazdach- kiedy uklad dolotowy mocno sie grzeje.

Widze ze wydech byl przerabiany i wyciety DPF czy to skutecznie zbilo temperature spalin ?

Caly czas zostaje mi temat skrzyni i tego momentu , czy te skrzynie spokojnie znosza powyzej 700nm , jeszcze w tak szerokim zakresie ?

Opublikowano

Dobrze zauwazyles dpf juz nie ma . co do samego IC to zawsze niższa temp pow w dolocie da niższe EGT .

Tak naprawde nikt nie wie czy ta skrzynia zniesie 700 730 czy 750 kazdy moment ponad serie jest juz obciazeniem wiekszym lub mniejszym

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Przy normalnej jeździe do 180km/h egt nie przekracza 550stopni. Przy 240km/h zaczeło już ciąć dawkę na sofcie 386KM z tym że problem pojawił się dlatego bo turbiny zaczęły niedoładowywać i z tyłu zaczął pojawiać się dym noi EGT wzrosło. Na sofcie 360KM dochodzi do 800 stopni i za autem czysto. Bardzo ważna jest sama struktura i logika przerobionego przez tunera softu. Naprawdę. Auto któe robiliśmy wypluło 340KM na mega kopcącym programie od tunera XXX, na sofcie niemalże bezdymnym (niemalże bo wydech jest całkowicie przelotowy i nawet na serii która wypluła 285.6KM coś tam sobie pruszyło.) Często przy modyfikacjach 340KM+ zaczynają wychodzić małe szczegóły któe nie pozwalają osiągać tego pułapu i trzeba się trochę napocić by osiągnąć zamierzony rezultat :)

 

Odnośnie IC. Temp w dolocie przy 200km/h jest na poziomie 50stopni przy temp zew 30stopni. Im większe zbicie temp tym kaloryczność powietrza się poprawia przez co EGT spada. Bardzo prostym przykładem jest tutaj instalacja SNOW PERFORMANCE, dzięki której wstrzykiwana woda w dolot skutecznie obniża EGT nawet o 150stopni.

 

Jeszcze jedna ważna sprawa. Co innego jest robienie softu by auto wypluło fajne kreski a co innego by auto miało jak najlepszy czas przejazdu 0-100, 100-200, 100-250 :D Jeśli zajmujemy się tym drugim to naprawdę potrzeba dużo czasu i cierpliwości przy diagnostyce w naturalnych warunkach by osiągnąć optymalny rezultat :cool2:

 

Jeśli chodzi o skrzynie to 6hp28 spokojnie sobie radzi z takim momentem. 750Nm nie robi na niej żadnego wrażenia. Ludzie latają po 3-4lata na mocniejszych softach i nic się nie dzieje co nie oznacza że nic się nie może stać.. wyciskanie siódmych potów jest zarezerwowane tylko dla świadomych mężczyzn :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zapytanie do specjalistow.

Od jakiej daty produkcji nie ma mozliwosci chiptuningu? Podobno okolice 2009, ale dokladniej?

Opublikowano

Czyli seria e90 do konca produkcji jeszcze nie jest zablokowana? Mam na oku 330d z 10.2010.

 

Dzieki!

Opublikowano
witam wszystkim jestem nowym forumowiczem. chciałem zapytać czy jest sens przeprowadzić tuning E90 2007 r. 320i 150km benzyna, tzn z owych 150 km na 164 km. nie ma turbiny i mocno sie zastanawiam nad sensem, wiadomo zawsze pare koni by sie przydało. może ktos robil slyszał wie..doradzi/odradzi...
Opublikowano
witam wszystkim jestem nowym forumowiczem. chciałem zapytać czy jest sens przeprowadzić tuning E90 2007 r. 320i 150km benzyna, tzn z owych 150 km na 164 km. nie ma turbiny i mocno sie zastanawiam nad sensem, wiadomo zawsze pare koni by sie przydało. może ktos robil slyszał wie..doradzi/odradzi...

Powiem Ci jedno nie odczujesz tych 15km tym bardziej do benzyny ,czyli nie ma sensu ,takie moje zdanie :D

Opublikowano
witam wszystkim jestem nowym forumowiczem. chciałem zapytać czy jest sens przeprowadzić tuning E90 2007 r. 320i 150km benzyna, tzn z owych 150 km na 164 km. nie ma turbiny i mocno sie zastanawiam nad sensem, wiadomo zawsze pare koni by sie przydało. może ktos robil slyszał wie..doradzi/odradzi...

Wszystko kwestia ceny. Jesli przyrost jest adekwatny do poniesionych kosztów to jak najbardziej zrób go. Choćby po to żeby sie przekonać jaki jest to efekt i opisać tu wrażenia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
witam wszystkim jestem nowym forumowiczem. chciałem zapytać czy jest sens przeprowadzić tuning E90 2007 r. 320i 150km benzyna, tzn z owych 150 km na 164 km. nie ma turbiny i mocno sie zastanawiam nad sensem, wiadomo zawsze pare koni by sie przydało. może ktos robil slyszał wie..doradzi/odradzi...

Wszystko kwestia ceny. Jesli przyrost jest adekwatny do poniesionych kosztów to jak najbardziej zrób go. Choćby po to żeby sie przekonać jaki jest to efekt i opisać tu wrażenia.

No efekt będzie zaje@isty po różnicy 15km :duh:(po tygodniu się nie odczuje różnicy) , co innego więcej.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.