Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
"magicy" powiedza ze wystarczy zdjac z VO blokade i juz a duzi powazni magicy powoedza ze oprocz zdjecia blokady z VO potrzebny jest tez soft z numerem bez blokady. Ja od.siebie zalecam podjechac dodobrego tunera i zrobic porzadny program bo te 14km nie odczujesz wlasciwie wiec szkoda kasy

 

No ale nie lepiej pierwsze pozbyć się blokady a później program? Nie ma to znaczenia?

Pozdrawiam,

Tomek

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
...to bez sensu, 163/177KM to ten sam moment obr. i śr. 10KM różnicy...a chipsem od razu na leeekko 200KM :wink:

 

:cool2: 177 na 210 i 420b\nm chyba p[ojdzie ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
...to bez sensu, 163/177KM to ten sam moment obr. i śr. 10KM różnicy...a chipsem od razu na leeekko 200KM :wink:

 

Ja uważam ze nie jest bez senu i najpierw lepiej zrobić zdjęcie kagańca a dopiero potem program. Sam wklejałeś wykresy z aut po programie które miały kaganiec i które nie miały kagańca.

Przebieg kreski momentu bez kagańca jest o wiele ładniejszy z dołu i o ile się nie mylę to różnica jest na poziomie od 20 do 30 Nm.

Opublikowano
...to bez sensu, 163/177KM to ten sam moment obr. i śr. 10KM różnicy...a chipsem od razu na leeekko 200KM :wink:

 

Ja uważam ze nie jest bez senu i najpierw lepiej zrobić zdjęcie kagańca a dopiero potem program. Sam wklejałeś wykresy z aut po programie które miały kaganiec i które nie miały kagańca.

Przebieg kreski momentu bez kagańca jest o wiele ładniejszy z dołu i o ile się nie mylę to różnica jest na poziomie od 20 do 30 Nm.

To dlatego tak sie dopytywales o to ograniczenie mocy ;)

Jak ktos w tym grzebie to odrazu widzi roznice w sofcie z ogranicznikiem I bez I usuwa to przy okazji nowego softu.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A zerknij w wolnej chwili na wykresy które masz z tego co pamiętam to widziałem różnicę dlatego uważam ze najpierw lepiej zdjąć redukcję mocy i dopiero robić program.
Opublikowano

TC pytałem się dlatego ze sam mam taką i już niedługo sobie wgram do niej program (obecnie mam ściagnietą redukcję), chciałem mieć tylko dla porównania wykres :-)

Dodatkowo zanim będę robił program do siebie to chce jeszcze wrzucić po OBD soft od Pakietu Performance jeśli się to uda to będę próbował to zrobić w modelach F po OBD.

Opublikowano
Opublikowano

W Londynie juz tak podobno robia . Widzialem wykresy aut . Wgrywane przez esys nie widzialem na wlasne oczy wiec ...

Poza tym chyba dla wiekszosci tunerow jest malo satysfakcjonujace wgranie softu performance ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja nie chcę robić softów ja chce wgrywać soft Performance po OBD.

 

DDE z Performance Power Kit'u to inny sterownik. Jeśli wgrasz oprogramowanie na siłę do zwykłego sterownika to go po prostu uwalisz.

 

Wsady mają co prawda tę samą wielkość ale to jedyne podobieństwo...

Opublikowano (edytowane)

I tak i nie. W rzeczywistości mogę poprzez ISTĘ-P zrobić doposażenie do swojego auta które nazywa się Diesel Performance natomiast jest problem bo wtedy zgłasza błąd że niema skrzyni automatycznej i nie wiem czy to dlatego ze jest błąd w tej mojej odblokowanej Iście czy to tylko dla aut z automatem.

 

Co do wymiany samego DDE to ASO tłumaczy że to dlatego żeby nikt nie zgrał softu z sterownika tylko zapominają że poprzez ISTĘ można zrobić update sofotu w takim sterowniku.

Edytowane przez szatynwroc
  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)

Przemek daj mu się pobawić skoro TC mówi że robią to pewnie Konradowi sie uda :cool2: Też gdzies wyczytałem że robią takie przeróbki ale na innej zasadzie, odczytuja wsad z performance, jakims winolsem czy innym urzadzeniem odczytuja wartosci i potem wrzucaja je na pale do zwyklego sterownika, ale jak i czy to działa to nie mam bladego pojęcia.

 

Konrad działasz na pirackiej ISTA więc możesz więcej niż ja i Przemek -możesz używać trybu Expert, może coś wykombinujesz i będziesz pionierem :cool2:

 

Sterownik performance ma jeden numer 13618515432 nie ma tutaj znaczenia czy automat czy manual z tego co widzę

Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Przemek daj mu się pobawić skoro TC mówi że robią to pewnie Konradowi sie uda :cool2: Też gdzies wyczytałem że robią takie przeróbki ale na innej zasadzie, odczytuja wsad z performance, jakims winolsem czy innym urzadzeniem odczytuja wartosci i potem wrzucaja je na pale do zwyklego sterownika, ale jak i czy to działa to nie mam bladego pojęcia

O nie chodzi k9nkretnie o wsad performance . Ale maja pliki gotowe do zapisu . Nie wiem nie widzialem . Gosc mial w ofercie np do wszystkich M5 pliki za 1500 F . Mi to niepotrzebne aby testowac . Z tego jest wiecej problemow niz pozytku .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ale panowie przecież pliki do sterowników performance są w IŚCIE wystarczy wejść w katalog np.: DDE71 i zobaczyć że tam są całe wsady do sterowników.

 

Dokładniej to mam na myśli sterowniki o numerach 8512591 i 8512592 i softach do nich.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie wszyscy używają ISTY w którą można wejśc i sobie przeglądać pliki, poza tym gdyby to było takie proste to już dawno tunerzy w całej Europie ogarnialiby temat

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nie wszyscy używają ISTY w którą można wejśc i sobie przeglądać pliki, poza tym gdyby to było takie proste to już dawno tunerzy w całej Europie ogarnialiby temat

 

Nie rozumiem cię, pierwsza część zdania zaprzecza drugiej bo skoro nie wszyscy używają ISTY to i nie wszyscy ogarniają temat.

 

Ja nie wiem czy da się tak zrobić ale mam taki pomysł i próbuję jakie będą efekty to zobaczymy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.