Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Własnie natrafiłem na taki film ku przestrodze dla innych :duh:

Spinajcie dobrze auta na hamowni.

Tu to chyba przez to że skręcił przednimi kołami i ...poszedł :mrgreen:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pewno wczuł się jakby był na rajdzie i chciał sobie choć raz zakręcić i wylądował poza trase :lol:
Opublikowano

:lol:

No nie wiem, wacham się.

Narazie mocy mi nie brakuje bo 500Nm/231KM/6.7s-100km/h robi już swoje :cool2:

Ale nie mówie nie.

Robiłeś już jakąś 330d?

  • Moderatorzy
Opublikowano
G-CS 335i robiłeś? wszyscy trąbią, że padają pompy paliwa. Jesteś w stanie polecić do tego silnika chip tuning?
Opublikowano

Narazie mocy mi nie brakuje bo 500Nm/231KM/6.7s-100km/h robi już swoje :cool2:

tak mówi fabryka a ile jest to hamownia prawdę Ci powie, ja bym podjechał kontrolnie sprawdzić :mrgreen: :mrgreen: (u mnie miało być 245/540 a było 242/555), no i może G-CS zapodałby Ci miernik do sprawdzenia 0-100km/h :cool2: zawsze fajnie wiedzieć: co i jak naprawdę w moim aucie jest....

wszyscy trąbią, że padają pompy paliwa. ...

może nie wszyscy ale na 100% jest błąd konstrukcyjny, który raz na jakiś czas daje o sobie znać... w USA w tym półroczu zrobili oficjalną/darmową akcję wymiany wszystkim użytkonikom a Europa milczy ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
..od razu powiem...za benzynę się nie zabieram...a nie chcę zlecać "pisania na odległość" ...poza tym nowe karty pomiarowe AFR będę miał dopiero na wiosnę...a strojenie benzynki jakimiś "pseudo" szerokopasmowymi sondami nie wchodzi w rachubę :wink:
  • Moderatorzy
Opublikowano

Narazie mocy mi nie brakuje bo 500Nm/231KM/6.7s-100km/h robi już swoje :cool2:

do czasu :8)

 

może nie wszyscy ale na 100% jest błąd konstrukcyjny, który raz na jakiś czas daje o sobie znać... w USA w tym półroczu zrobili oficjalną/darmową akcję wymiany wszystkim użytkonikom a Europa milczy ...

może dlatego Europa milczy bo mamy lepsze paliwo niż USA i u nas się to rzadziej zdarza?

 

G-CS dzięki za info.

Opublikowano

panowie- zobaczcie ten filmik- z hamowni wiec na temat-

odglos tego Mustanga miazdzy...

prawie kupilem Mustanga GT "06 ale wlasciciel sie rozmyslil i wrocil nim do USA...

Opublikowano
panowie- zobaczcie ten filmik- z hamowni wiec na temat-

odglos tego Mustanga miazdzy...

potęga :cool2: ale wydech chyba "lekko" nie seryjny

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Wydech wydechem ale ogień spod maski jest nową formą lansu :mrgreen:

kolega Bad_Boy chciał kupić te auto, więc pewnie było sprawne :mrgreen: , a "wybuchy" jak zauważyłeś to ekstra opcja w cenie :cool2:

chyba po raz 100 potwierdza się: tunninguj ale z głową...zoabczysz coś takiego i w świat idzie: MUSTANGI po chipie płoną/wybuchają , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
..od razu powiem...za benzynę się nie zabieram...a nie chcę zlecać "pisania na odległość" ...poza tym nowe karty pomiarowe AFR będę miał dopiero na wiosnę...a strojenie benzynki jakimiś "pseudo" szerokopasmowymi sondami nie wchodzi w rachubę :wink:

 

Moglbys polecic kogos kto zajmuje sie benzynami? Chcialbym sie dowiedziec czy/jak mozna poprawic 325i N53. Mam w automacie i ze stojacego rusza jak woz drabiniasty.

Moze ktos jest w okolicach pomorskiego?

Opublikowano

kolega Bad_Boy chciał kupić te auto, więc pewnie było sprawne :mrgreen: , a "wybuchy" jak zauważyłeś to ekstra opcja w cenie :cool2:

chyba po raz 100 potwierdza się: tunninguj ale z głową...zoabczysz coś takiego i w świat idzie: MUSTANGI po chipie płoną/wybuchają , pozdr.

 

Tego akurat nie ;)

Mieszkam koło Rammstein i w hotelu w którym jestem menagerem często goszcze oficerów amerykańskich, kilku znam dobrze i 1 z nich własnie kończy służbę i wraca do USA -

chciałem od niebo odkupić Mustanga GT którym jeździ od nowości-

przystosowany na Europę tzn zmienione na mocniejsze hamulce, zmienione zawieszenie, środek na nowo obity skóra, "20... itd włożył w niego 7 000 €.

Chciał 15 000 € a wiec tyle co dałem za E90- kupilbym i włożył gaz ale sie rozmyslil i bierze go z sobą do Stanów.

Opublikowano

...to dorzucę coś od siebie...nasz Vtechowy Shelby na zlocie Fordów w Krk które organizuję co rok w Krk :8)

...tak pracuje "troszkę" większy kompresorek:

http://www.youtube.com/watch?v=zRUyT33xZYM&feature=related

..a tak od tyłu :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=r7FjNehWPKg&feature=related

Opublikowano

 

czyżby nowy silnik w 325d jest osłabioną softowo wersją motoru z LCI 330d?

 

przyrost 100 koni i prawie 200Nm potrafii zadziwić..

Opublikowano

czyżby nowy silnik w 325d jest osłabioną softowo wersją motoru z LCI 330d?

 

przyrost 100 koni i prawie 200Nm potrafii zadziwić..

blok silnika ten sam, inne różnice tak jak 318d/320d, na filmie jest ukazane jak działa skrzynia automatyczna w pozycji "M", to o czym kiedyś pisaliśmy, dodatkowo przy zmianie biegu widać jak ruszyło tyłem, typowe "przyblokowanie" używane do zainicjowania "uślizgu", na wykresie "momentu" można zobaczyć jak przy zmianie biegu filtruje konwerter, chyba lepszego ukazania automatu w trybie M nie można sobie wyobrazić...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Napisz trochę bardziej szczegółowo, bo jednak do końca nie rozumiem o czym piszesz.... :roll:

pół roku temu pisałeś, że chciałbyś zobaczyć film jak działa skrzynia automat...

- Twój film pokazuje to, pomiar jest robiony na automacie, skrzynia jest ustawiona w trybie "M" (manualnym),

- technik robi pomiar na hamowni na 4 biegu - wyświetlacz "M4", w RP na 4 robi się mocniejsze auta, tak mi mówili w MASTERS, MR SPORT, auta typu 3.0d przeważnie mierzy się na 5, ale to najlepiej wie G-CS,

- tryb "M" zmienia biegi później od D, na filmie widać jak obrotmierz dochodzi prawie do ~5tys., zmiana zaczyna się przy 4,7...

...Sabur nie chce mi się dalej pisać, przyjedź w końcu do W-wy, zrobisz "rundkę" i będzie wszystko jasne...lub umów się na jazdę próbną w ASO...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ciekawe jak automat to znosi. W starym 325d nie bylo w ogole zapasu momentu (limit 400Nm, bo ten sam co 320dA)

Inne tloki, zawory niz w 330d (te same co w 318d). Nie sadzicie, ze ciut duze obciazenie?

 

Ciekawy material o roznicach w silnikach 325d/330d ponizej:

http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/172-325d-umbauen-nach-330d.html

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

dotyczy "starych" silników i przedstawia stałe podejście Niemców, nie zmieniaj fabryki...ale jak zapytasz Niemca, które firmy najlpeiej zmieniają/tuningują auta powie: nasze Niemieckie: ~mtm/abt/schnitzer/brabus :mad2: ...

Ciekawe jak automat to znosi. W starym 325d nie bylo w ogole zapasu momentu (limit 400Nm, bo ten sam co 320dA)

Inne tloki, zawory niz w 330d (te same co w 318d). Nie sadzicie, ze ciut duze obciazenie?

materiał do tłoków w 325d nie był taki sam jak w 318d, chyba :duh: :roll:

 

a obciążenie wg mnie zbyt duże, ja bym nie chciał takich wyników u siebie (330d, 1.chipa miałem na 300km, zrobiłem na nim klika tys. km i przy "pałowaniu" była słyszalna pompa paliwa, dźwiękowo sygnalizowała, że więcej to już raczej nie da rady) a na pewno nie w słabszej konstrukcyjnie/materiałowo/częściowo 325d,

 

a automat znosi to dzielnie, wg ZF 600Nm :cool2: ale praktyka mówi, że granicą całości jest 700Nm :mrgreen: :duh:

 

auto z filmu po chipie wkręca się pięknie, "prawie/prawie/prawie" jak mocna benzynka

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.