Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:shock: :shock: tym bardziej super, że Twoje auto tak trzymało paramerty :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Fakt program zacnie mocny, tylko moment strasznie wysoko zarówno na serii jak i na modzie, troszkę to dziwne ale kreski ładne :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eXiDe chipuj, nie ma sie co zastanawiać. Możesz zrobić delikatniejszy program, albo chociaz zobacz jak trzyma serie. Ty masz blisko, ja cisnąłem z Wro :P

 

A i widze, że podobnie jak ja miałeś wcześniej E46 330D. Powiem ci, że teraz jeździ to lepiej od przed liftowej 330D.

 

Niestety efekt dźwiękowy jest gorszy.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co wy z tym trzymaniem serii... Nawet 20 letnie BMW trzymają serię... Jakieś głupotki macie w głowie... Jeśli serii nie trzyma tzn, że coś jej popsute lub zajechane na maksa. Moje 14 letnie Audi miało mocy więcej niż seria... :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, idealnym przykładem jest moich znajomych 177 konna wersja. 25 tysiecy przebiegu -> 173km. Wszystko przez te zasrane DPF`y i inne badziewia. W Imprezie STI tez jest zawsze duzy bonus ;) Największą padliną jaką jeździłem, była Laguna 2.2 150km. Po hamowaniu w UK wyszło nieco ponad 120km :mad2: Goście nie byli nawet przez chwile zdziwieni, wtf. Na brytyjskim forum, ludzie pisali nawet jakieś skargi do Renault UK.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
U mnie powinno byc 136 i 300nm w serji ( mam wersję z Belgii) a wypluło 139 i 311nm - ale to pewnie błąd pomiarowy ;) Za to wirus już na 186km i prawie 390nm wskoczył :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G-CS tam jest jakaś inna turbina niż w 163KM? Strasznie szybko wstaje i trzyma moment w zasadzie do samego końca już serii. Fajnie to się musi kręcić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Andrzej- wersje 177 konne mimo ze nowsza konstrukcja nie trzymaja serii niestety...

 

To znaczy że niema co szukać dziury w całym bo jej może nie być.Ten typ tak może mieć ?.

Teraz nie jest źle,do cipie 198km i 401nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

...odświeżę troszkę temacik...miałem ostatnio 177KM na DPF i chips...no i serii nie trzymała wcale..po chipsie też słabo..choć wszystkie parametry wyglądały OK

..dzisiaj kolejna 2.0 163KM..ale flotowa..czyli 150KM...przy wywalaniu DPF, lekki chips

 

 

http://img22.imageshack.us/img22/3403/bmw520xps1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..dzisiaj kolejna 2.0 163KM..ale flotowa..czyli 150KM...przy wywalaniu DPF, lekki chips

Ja właśnie mam taką flotówkę i myślę o lekkim chipsie. Czy wywalenie DPF jest konieczne dla takiego podniesienia mocy? Bo w moim DPF był zmieniony ok. 10 tys. km temu i w sumie nie ma żadnej potrzeby go wycinać, tym bardziej że często robię dłuższe trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.