Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka ciekawostka na naszej hamowni..... kto zgadnie ile wypluła ? :)

 

10274277_690487320988572_6618780742965493447_n.jpg

 

10252018_690487624321875_4712838568483281795_n.jpg

Teleturniej :D Mow :cool2:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a ja ci gwarantuje że nie ma więcej - sofcik na 1bar :D hamowana również w VTG tyle że na 1.5b ;-)

 

dociążenie jest odpowiednie ponad 500kg koło zamachowe - najnowszy projekt dynoprojectu. Razem ponad 1200kg masy wirującej.

 

Przykładowo 300konna prelude była hamowana na 3 , 4 i 5 biegu na każdym 30X KM wychodziło :) z racji bigturbo jedynie moment na 3cim biegu niższy ;-)

 

Turbina w tym E36 to GT40 budzi się masakrycznie agresywnie. Na zawodach podlewane nitro od 3000obr to napędzenia turbawki.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
znam ten projekt z kołem zamachowym, problem w tym, że aby te dodatkowe 500kg dawało dużą inercję, trze baby zrobić sporą średnicę, a tak masa wirująca przy małym promieniu nie daje aż takich efektów, same rolki wykonane są z "rury" i masy wirujące są na dużym promieniu, koło zamachowe tylko część swojego ciężaru "oddaje" w inercję...ale to i tak znacznie lepiej niż nic :)
Opublikowano

Promień koła zamachowego jest na styk z obudową czyli o wiele większy niż rolka. Robiłem testy, w WSTR moje GT2260 przy 2000obr miało 1bar, w KiviRacing na wersji z hamulcem ustawionym na spory moment również 1bar, u mnie na mojej hamowni również 1bar. Na zwykłej inercji V-tech, DP było to 0.5bar :) Tak więc masz mniej więcej różnice w obciążeniu bo sam wiesz jak stara krowa gt2260 powoli nabija ciśnienie w małym dieslu :cool2:

 

Ciekawostką był fakt że trzeba było mooocno dociążyć hamulcem by wyszło tyle. Zresztą tak jak mówię auto wypluło tyle ile zadane jest mniej więcej w sofcie. Jest to auto mojego znajomego Wojtka Goździewicza. Na zawodach lata na sofcie 650KM podlewając turbo nitrem. Obecnie zszedł z mocą na 550KM. Na pierwszym pomiarze wypluła 549KM ale kurde nacisnąłem esc i nie zapisało mi wyniku.

 

Następna zagadka :mrgreen:

 

Ile wypluło te seryjne 3.0 V8 :

 

1506635_690488177655153_4655241513189663776_n.jpg

10357836_690488077655163_4453984084574470967_n.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
455Nm z 177km 2l N47, fabrycznie 350Nm. Jeżeli to N47 177km, to pierwszy raz widzę po standardowym chipie tyle niutów :shock:
Opublikowano

Na innej turbinie to i 500Nm+ się robi ;-)

 

Opiszę może pokrótce co i jak dla N47 177KM:

 

Stage 1 220 KM 440 Nm

mapa

 

 

Stage 2 250KM 480 Nm

GTB2056V lub Mitsubishi hybryda @ 56mm

mapa

dpf off

IC

 

Stage 3 270KM 480 Nm

GTB2260VK

kolektor baran

mapa

dpf off

IC+

 

Stage 4

GTB2260VK

kolektor baran

mapa

dpf off

IC+

Pompa paliwa CP4HS2/R80/40

 

A tutaj filmik z pomiaru na hamowni :

 

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

500Nm dla 2.0D to mniej więcej to samo co 750Nm w 3.0D, więc raczej ok.

 

Dwa auta zrobiliśmy pod 500Nm tyle że M47N i jeżdżą i nic się nie dzieje. Choć jak wiadomo ryzyko napewno jakieś jest. W wielu rzeczach są to projekty innowatorskie więc cięzko powiedzieć o awaryjności. Obecnie pracujemy nad E46 320D 250+ trzecim z kolei więc no zobaczymy. Jak zrobimy z 10 takich aut będzie można powiedziec coś więcej :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta - mój stary kibelek po modzie :

 

10527539_464810823622155_4728551084014689200_n.jpg

 

10350504_464810846955486_7936610659652646335_n.jpg

 

Kreski może nie imponują, ale dupohamownia podpowiada, że wyprzedza się lepiej - wrażenie jest takie, że od 2k do 4k auto zapewnia stały ciąg. W każdym razie ważne, żeby było bezpiecznie dla filtra i turbiny :cool2: Seria jak widać książkowa, bo przebieg symboliczny.

Opublikowano

E46 320CD 150KM @ 253KM - Najprawdopodobnie najmocniejsze M47N w PL znane głównie z BmwSport

 

Program typowo na nocne ścigi z mocno podlanym paliwem ( EGT chronione przez wtrysk SnowPerformance), moment ograniczony z dołu ze względu że auto jeździ w systemie zero jedynkowym :)

 

 

10450130_876579492371781_8638713946416019302_o.jpg

 

 

 

 

 

Lista modyfikacji jest spora :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

E92 335D 286KM - CHIPTUNING + dPF OFF

 

wydech MG

custom FMIC by Kapsel

strojenie tc-performance.eu

 

10536714_877043702325360_8281395612095291182_o.jpg

 

10358965_877044348991962_8534970242739673396_o.jpg

 

Soft typowo pod nocne ścigi po Łodzi.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Kolejne forumowe 320D 163KM :D

 

10317792_878358552193875_2663514911328216123_o.jpg

 

1980518_878358672193863_2538443498798759363_o.jpg

 

Wlepa na aucie prezentuje się zacnie :)

 

 

Moja Lalunia :D

 

Ze swojej strony pragnę wszystkim polecić TC Performance :) Janusz zna się na swojej robocie, jest bardzo życzliwy i baardzo mocno zaznajomiony z bawarkami :)

 

Mam nadzieję, że jeszcze będę miał okazje robić u Ciebie inne maszyny :twisted:

 

P.S. W moim odczuciu jednak jest lepiej niż na hamowni. Przepędziłem Bunię przez A2 i jakoś tak jakby DPF się... odetkał :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.