Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...tylko że te z Belgii mają teoretycznie obniżoną moc do 150 (zazwyczaj trochę więcej) ale moment taki sam, ok 340Nm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tylko że te z Belgii mają teoretycznie obniżoną moc do 150 (zazwyczaj trochę więcej) ale moment taki sam, ok 340Nm

 

trudno mi powiedziec czemu tak malo bylo w serii, 2 tyg temu bylem na przegladzie w BMW i powiedzieli ze wszytsko jest ok,

dzis tez przed programem nie wyszlo nic niepokojacego czy tez nieprawidlowego.

 

myslisz ze pomimo to cos moze byc nie tak i taka mod szybko odbije mi sie czkawka :?: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monsunn - jak wrażenia po programie u Adriana? Właśnie rozważam, czy się do niego nie wybrać na podreperowanie fabryki :wink: EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli siedzi tam TF035HL-6B-13TB-VG to nie robiłbym na tym tak mocnego programu... wystarczy porozmawiać z kimś kto ma przemiał np karambol by dowiedzieć się że ta turbina to padlina.. Rozmawiając z pracownikiem łódzkiej firmy regenerującej turbosprężarki dowiedziałem się również że garret bije na głowę te suszarki pod względem trwałości. Badań nie robiłem ale skoro ludzie zajmujący się tym na codzień mówią tak to musi coś w tym być..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprocz wirusa wszystko pozostalo bez zmian, DPF, EGR.

A auto naprawde jedzie az milo.

 

Ponawiam moje pytanie do panów znajacych temat:

czy na podstawie wykresu mozna wyciagnac jakies wnioski?

nie katuje samochodu, jezdze w miare rozsadnie wiec czy ta modyfikacja nie wplynie negatywanie na samochod (i jego zywotnosc)?

 

dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monsunn - EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

...wyłączanie EGR w aucie z dpf??!!

...nie bardzo widzę bezdymnego softa na 210KM i 430Nm na boście 1.7bar...a na więcej tej sprężarki nie stać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o ten EGR, bo pomyślałem, że Kolega monsunn wywalał przy okazji DPF - teraz już wiem, że jednak nie :wink:

Jak na mój gust, też uważam, że program jest lekko hardcore'owy - takie momenty wychodzą w LCI z wersji 177KM z tego, co widziałem, ale nie spotkałem się jeszcze z takim wynikiem z M47 :roll:

 

Panowie a tak na boku - a w wersji 184KM/380Nm N47D20C jaka siedzi sprężarka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monsunn - EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

...wyłączanie EGR w aucie z dpf??!!

...nie bardzo widzę bezdymnego softa na 210KM i 430Nm na boście 1.7bar...a na więcej tej sprężarki nie stać

 

 

Taką mitsu mam na stole po ukręceniu wirnika... program seryjny . Dokładnie ją sobie pomierzyłem i jest to odpowiednik gt 1756 z tym że 17 od gareta ma jedną łopatkę mniej.

Turbina jest w stanie dmuchać spokojnie 1,8 bara z tym że jeśli regulacja kiepsko chodzi (nie płynnie to pojawiają się przeciążenia które w efekcie powodują ukręcenie ośki moim zdaniem trochę za cienkiej ) Jeśli chodzi o wiatraczki 1,8 to pikuś, jeśli chodzi o wytrzymałość i przeciążenia to już gorzej.

 

Osobiście uważam że wyłączanie EGR w autach z DPF jest jak najbardziej uzasadnione. Powiedział bym więcej , nawet wskazane. Więcej powietrza to mniej cząstek stałych ,mniej cząstek stałych dłuższe życie filtra.

 

Pytanie czy program jest bez dymny ...... :duh: w każdym aucie z DPF JEST BEZDYMNY :mrgreen: :duh: do czasu.

Edytowane przez ROGER-NYSA

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROGER...znając te sprężarki, pompujące w serii 1.6, nie wypuszczam ich na więcej niż 1,7bar...może i są wydajne, ale reszta....

co do egr, kiedyś myślałem że zaślepienie byłoby dobre dla dpf, ale wiedząc jak istotny ma wpływ na sterowanie regeneracją, zmieniłem zdanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale praca egr jest niezbędna przy dpfie ....

 

To bardzo ciekawa teoria .....niezbędna do czego ? Jakieś merytoryczne uzasadnienie ?

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proponuję wam mały test uświadamiający .

 

Dowolne auto BMW z DPF ciśnienia mierzone na wydechu nie muszą być wysokie ,nie ma to znaczenia.

Korzystamy z DIS ,funkcje serwisowe -wypalanie DPF- składamy w ecu wniosek o wypalanie przy spełnieniu warunków :

temp spalin powyżej 240zt .

temp cieczy powyżej 75st

 

Jedziemy ... dopóki paramenty nie zostaną osiągnięcie w statusie widzimy wypalanie : "not active"

Po przekroczeniu wartości status zmienia się na " actiw" to oznacza że przepalanie jest w trakcie .

 

Jedziemy i wypalamy........... to ładnie widać w funkcjach diagnostycznych bo temperatura mierzona spalin wzrasta dl silnika 4 cylindrowego do mniej więcej 650st dla 6 cylindrowego potrafi przekroczy 700st .

Przechodzimy w funkcje serwisowe do poziomu "measure" i wybieramy podgląd live data. Pracy egr ,przepływki ,turbiny itd.

 

Co widzimy ?

 

Podczas przepalania impuls wypełnienia dla zaworu sterującego otwarciem EGR wynosi nie więcej i nie mniej TYLKO "0" zresztą "0" jest zawsze bez znaczenia w jakich warunkach , gdy tylko przekroczymy 2800obr EGR ZAWSZE JEST ZAMKNIĘTY . Podpowiem że przy 2900obr. można z powodzeniem przepalać dpf, to jakby z innego punktu mapy wyklucza prace EGR a dokładnie jakiekolwiek jego uchylenie w celu wpuszczenia spalin.

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Edytowane przez ROGER-NYSA

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chętnie poczytał co macie do powiedzenia ... co prawda w innym ( nowym ) wątku ... tylko dajcie linka :) albo do bmw-sport ... i mówie bardzo poważnie :) interesuje mnie to czysto poznawczo :)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger, a może nie chodzi o wypalanie, lecz samo dymienie, a co za tym idzie przyspieszone napelnianie sie dpf.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może faktycznie źle się wyraziłem , egr musi być zamknięty... spróbuj go odłączyć podczas próby wypalenia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROGER...są mapy sterowania EGR podczas regeneracji, i jest tam trochę zależności, ilości tlenu, ciśnienie itd. więc nie sądzę aby gmeranie w nim, przy sprawnym DPF było wskazane...a usuwanie DPF z BMW, mówię to po raz kolejny, to ostateczność :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROGER...są mapy sterowania EGR podczas regeneracji, i jest tam trochę zależności, ilości tlenu, ciśnienie

 

G-CS - myślę że polemika jest zbędna , ale OK konkrety :cool2: przykład jednej zależności .

Proszę :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hej, to są korekty, nie wiem do końca gdzie i jakie, ale ecu steruje ERG-em podczas dopalania niewątpliwie...nie obserwowałem precyzyjnie, przy jakich warunkach pracy silnika, może wysokość temp. może inne zależności...nie chce się wymądrzać, ale to nie tylko moje zdanie (jeśli chodzi o tunerów)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbędna polemika to jest tylko i wyłącznie z Tobą ... następny temat i słowne przepychanki z gościem który myśli że pozjadał wszystkie rozumy... :duh: wiem , wiem na innym forum już byłby ban :mrgreen:

najpierw poczytaj co robi ecu podczas wypalania ... później sprawdź jaka jest zależność między innymi kąta wtrysku z włączonym egr i bez ... przypominam że kąt wtrysku jest opóźniany przy próbie wypalania ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo proszę o opinię na temat mojego wykresu , moc w samochodzie używam praktycznie do wyprzedzania na dwukierunkowych drogach. Z ruszania z piskiem z pod świateł już dawno wyrosłem.

Proszę o opinie znawców tematu.

W opisie jest błąd to nie jest 535 xd lecz 530xd

 

https://picasaweb.google.com/100225609273014617987/2012_12_10#5820447967648964338

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Dokokspwany, szkoda ze nie zostawil na 600nm i nie pociagnal plasko a tak masz max moment bardzo krotko, a jak pdczucia? Wgniata w fotel pewnie co ? ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.