Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam problem ze swoim podkręconym autem....

Ale po kolei...

Najpierw była E90 w manualu, ładnie trzymała serię, program na 200KM i 420Nm i było od razu czuć kolosalną różnicę, hamownia przed i po zresztą ten wykres wrzucałem tutaj i kreski szły idealnie i wszystko było cacy a program robił znajomy ...

Teraz jest 525D 120KW w automacie no i brakowało mocy więc po kupnie bodajże 2 tygodnie od razu do niego na program.

Hamowni nie robiłem bo ta co wcześniej u nich hamowałem E90 nie robi automatu a do Wawy nie chciało mi się gnać bo kawałek mam...

Zaufałem bo wcześniejsza E90 wyszła idealnie więc to powinien zrobić też dobrze bo przecież i tak w okolicy lepszego nie ma...

Po programie trochę było czuć różnicę ale to mój pierwszy automat więc też inaczej to chodzi trochę niż ta E90 mi chodziła a on też mówił , że nie robi takiego mocnego bo to automat...

No i jeżdziłem tak aż do teraz...

Braciak kupił 407 2.0 HDi no i też pojechał na program do niego, przyjechał no to jedziemy się sprawdzić... :D

No i do 100 idziemy równo a póżniej zostawał z tyłu ale mówie coś jest nie tak... :( żeby BMW 2,5D jeszcze po programie nie mogło żabojada wciągnąć... :D

Pojechałem więc dziś na hamownie, chciałem do Rogala ale do niego się dodzwonić to graniczy z cudem :) więc byłem w Ciechanowie no i niestety obawy były uzasadnione bo wykres tragedia...

Co Wy na to?

Musi poprawić zwłaszcza dół chyba nie?

 

http://img39.imageshack.us/img39/5282/img004large.jpg

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Coś am sie dziwnego dzieje na dole, ale to nie ma wpływu na osiągi, szczególnie przy automacie. Masz od 3000 do 4800 rpm 190 KM powinien jechać adekwatnie do tej mocy. Z 200 KM E90 nie ma sie co równać. Mniejsza moc i wyższa masa, automat w tym przypadku tez trochę zabiera.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

...no co Wy, przecież dołem limitery zupełnie nie trafione, przebieg wykresu masakryczny, góra z resztą jak na BMW także nieciekawa, jeśli ktoś nie zna dokładnie tych map, nie powinien robić nic bez hamowni...bo nawet dokładna obserwacja boostu na testach drogowych nic nie pokaże, dopiero po dawkowaniu można coś zobaczyć

tu przykłady z ostatniego tygodnia

320d przyjechało na chipsa, okazało się ze już zachipowany, choć nie wiem czy można tak to nazwać...aż dziwne że DPF to przeżył, bo dolany był już od 1000 obr. :shock:

 

 

http://img228.imageshack.us/img228/9571/bmw320d163kmobcy.jpg

 

 

 

i 535d zrobiony bez hamowni przez renomowanego tunera we Francji...dołem w ogóle nie jechało, a od 3200 dym był taki że ściana u mnie na hali jest do dzisiaj czarna :!: :!: :!:

 

 

http://img26.imageshack.us/img26/93/bmw535dpoprawka.jpg

Opublikowano

A czy jeśli DPF jest przypchany to może być tak, że wyszła taka słaba moc i moment??

Czy np po wypaleniu jakby znowu wjechał na hamownie to może to lepiej wyglądać?

I wykres też lepszy?

Opublikowano (edytowane)

Wykres z dzis , calkiem ladna seria mi sie trafila ... :D. Lightowy program tak mi sie wydaje bo ogladlem z kolekcji wykresy na 640-650NM i sprzeglo po czasie zaczyna sie slizgac. U mnie bylo blisko 630 po pierwszym modzie i majster redukowal .

Wrazenia po programie ... balem sie ze bedzie malo czuc bo to X ale czuc i to konkretnie. Manual moze jest denerwujacy na pierwszych dwoch biegach ale reakcja na gaz jest inna niz w przypadku automatu - przynajmniej tego ktory siedzi w 330d (xd)

 

http://i45.tinypic.com/2jag8zn.jpg

Edytowane przez mmcv
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Przy twj mocy i momencie pewnie strasznie nerwowo jest, mialem ostatnio okazje mustangiem shelby podkreconym na 650 koni w manualu pojezdzicpo wrocku, wyszarpalo mnie na wszystkie strony mimo delikutasnego muskania pedalow w korku

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ładne kreski Maćku :cool2: :cool2:

 

Ale dlaczego piszesz że manual jest denerwujący na pierwszych dwóch biegach?

a nie jest? jedynki sie nie uzywa bo jest krotka, przy zmianie z 1 na 2 i takim momencie trzeba to robic z duzym wyczuciem. od 2-3 juz jest super :cool2: . Ale 1-2 przy tym momencie nie jest przyjemne :mrgreen:

Opublikowano
a nie jest? jedynki sie nie uzywa bo jest krotka, przy zmianie z 1 na 2 i takim momencie trzeba to robic z duzym wyczuciem. od 2-3 juz jest super :cool2: . Ale 1-2 przy tym momencie nie jest przyjemne :mrgreen:

 

potwierdzam w 100%... do tego w 4x4 nadmiar momentu nie pójdzie w poślizg tylnej osi, bo wszystkie koła trzymają. trzeba mieć nerwy do tego manuala czasem ;)

Opublikowano
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28ce7c5f7c608be8.htmlco myślicie o moim wykresie? dodam ze mam w automacie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f2464a0cceabd69.html

Bez sensu. Wysoki moment niska moc. Powinno być dokładnie odwrotnie. Tyle dobrego, ze moc maksymalna w sporym zakresie obrotów sie utrzymuje. .

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28ce7c5f7c608be8.htmlco myślicie o moim wykresie? dodam ze mam w automacie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f2464a0cceabd69.html

Bez sensu. Wysoki moment niska moc. Powinno być dokładnie odwrotnie. Tyle dobrego, ze moc maksymalna w sporym zakresie obrotów sie utrzymuje. .

tak wygląda wykres na dużej dawce paliwa i seryjnym booście 1.6bar...wystarczy trochę miej paliwa i boost na 1.7bar... byłoby bardziej płasko i moc rosła by jak to w BMW...progresywnie do końca

Opublikowano
a nie jest? jedynki sie nie uzywa bo jest krotka, przy zmianie z 1 na 2 i takim momencie trzeba to robic z duzym wyczuciem. od 2-3 juz jest super :cool2: . Ale 1-2 przy tym momencie nie jest przyjemne :mrgreen:

 

potwierdzam w 100%... do tego w 4x4 nadmiar momentu nie pójdzie w poślizg tylnej osi, bo wszystkie koła trzymają. trzeba mieć nerwy do tego manuala czasem ;)

 

moze nie tyle nerwy co trzeba sie skupiac na 1-2. Jak sie duzo jezdzi po miescie nie polecam. Jak ktos jezdzi 50/50(mniej wiecej to co ja) to na automat bym sie nie zamienil (no chyba ze ten z F10 ale to inna liga 8biegow i reakcja jak w manualu).

Opublikowano

Jak autko sie sprawuje? Mam taki silnik jak ty i po glowie chodzi mi program :)

 

Tak naprawde nie wiadomo :lol: . Auto zostało w Polsce, będę miał możliwość opisania wrażeń dopiero we wrześniu po większej trasie.

Opublikowano
417 niutow i czterolap. Sprzeglo nie bedzie mialo lekkiego zycia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.