Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki.

Dodatkowego doładowania to raczej będę unikał już po programie, myślałem, że filtry K&N są po prostu nie tylko wydajniejsze, ale też lepiej chronią przed syfem.

Ale skoro nie widać różnicy to po co przepłacać, jak to jakaś reklama głosiła ;D

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zaznaczam, ze moje zdanie to tylko luźne przemyślenia.

 

Wydaje mi się, że przepływ powietrza przez oryginalny filtr jest bardzo dobry. Byc moze opory na cm2 są większe niż w K N, ale jest to kompensowane większą powierzchnią czynną.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Członkowie klubu
Opublikowano

AO, arcisz

nic nikomu nie ściska :lol: :lol: i żalu też nie ma :lol: zwłaszcza za takie wpisy :lol:

 

Nic nie jest potajemnie, regulamin wisi i post z prośbą o usunięcie REKLAMY też. W regulaminie jest co wolno, a czego nie...

śmieszne, że zawsze płaczą osoby, których to nie dotyczy :lol:

a ja pamiętam czasy, jak FORUMOWICZE wytykali klubowi i zarządowi, że takie forum, to na reklamach niech "zarabia" :lol:

 

Nikt nie zabrania pisać, udzielać się itp. Nikt nikogo z forum nie wygania itp. temat został zamknięty? albo nie wiem - posty usunięte? (jak byłem modem, to przeczyściłem jeden wątek, bo tam akurat było przegięcie pały). Idę o zakład, że na PW z osobą odpowiedzialną za proces idzie wszystko wyjaśnić.

Chodzi tylko o czystą reklamę. Takie ciężkie do zrozumienia?

jakoś G-CS czy też Roger dalej się udzielają... (jak zgaduję doszli do jakiegoś porozumienia na PW)

 

PS. nie jestem zarządem, modem itp., żeby nie było...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

...a wykresy będą wrzucać klienci, oczywiście zadowoleni :8)

i to jest Grzesiek najlepsza reklama :cool2: :cool2: :cool2: , widzisz podjechalbym do CIebie z 1er ale... program juz robili Twoi znajomi z Vtechu poprzedniemu wlascicielowi :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

mam propozycje dla wszystkich niezadowolonych, chcecie miec reklame za darmo na forum to nie pobierajcie pieniedzy od swoich Klientow, kto chetny na taki uklad? robicie ludziom z forum za freee i mozecie sie tutaj reklamowac za free zgloszenia prosze na PW, dalsze roztrzasanie tego tematu tutaj skonczy sie nie straszeniem tylko banowaniem bez ostrzezenia

jak na razie kolega arcisz zadleklarowal chec niesienia pomocy za darmo, czekam na kolejne zgloszenia

Opublikowano
...problem zaczyna się dopiero gdy temp. na hamowni przekroczy dopuszczalną temp. powietrza zasysanego zapisaną w sterowniku autka,(a ta w dolocie jest jeszcze większa) wtedy moc zostanie ograniczona (zabezpieczenia producenta)...ale zazwyczaj jest to temp. w pomieszczeniu pow 40st.C

 

Odkopujac ta twoja wypowiedz @GC-S.

U mnie podczas pomiaru temperatura byla ponad 41 stopni celsjusza...

Czy w jakikolwiek sposob moglo to wplynac na ewentualne bledy pomiarowe?

 

 

http://img824.imageshack.us/img824/8486/bmw535d172kmkorektaxps1.jpg

Opublikowano
Hm... Z tego co słyszałem, to przy tych silnikach wiecej niż 2-3 KM giftu sie nie zdarza. Czy jesteś pewny, ze nie wpieto wcześniej jakiegoś box'a ew, czy hamowania nie jest nazbyt optymistyczna? Ew. masz silnik 184 KM ;)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Sprawdzane było nie ma żadnego boxa ani wcześniej w samochodzie nic nie było dłubane , auto jest z pewnych rąk i gdyby cokolwiek było robione napewno bym o tym wiedział

 

Kurcze z tym silnikiem też się zastanawiałem ale po vinie wychodzi 177 km może wymieniany był na gwarancji ale raczej nie bo jakichkolwiek inforamcji brak .

Opublikowano
...nikt z nich niema Mahy...tylko polskie inercje Dynoprojekt z dodatkowymi hamulcami elektrowirowymi...i niestety mają niewielkie tendencje do optymistycznych wyników, więc należy obserwować przyrosty mocy, a nie wyniki końcowe...moja hamownia po odbiorze także lekko zawyżała, takie było moje zdanie, więc ku zdziwieniu producenta, poprosiłem o zmianę kalibracji o -4%...testy robiłem na kilku w miarę świeżych autach wolnossacych, bo takie są najbardziej powtarzalne
Opublikowano

Wymieniłem termostaty i już na spokojnie, bez strachu, przetestowałem autko na autostradzie do Gdańska ;)

Ciągle jestem pod wrażeniem i mam trochę stracha przed ostrzejszym butowaniem albo butowaniem na dłuższym dystansie :| bałem się np. przycisnąć do końca z pedałem w podłodze, do 180 łagodnie, bez wykorzystania pełnej mocy, dopiero jak zaszła potrzeba i nie chciał ciągnąć to dostał do końca.

http://img196.imageshack.us/img196/9089/bmw320d150kmflota.jpg

Opublikowano
...nikt z nich niema Mahy...tylko polskie inercje Dynoprojekt z dodatkowymi hamulcami elektrowirowymi...i niestety mają niewielkie tendencje do optymistycznych wyników, więc należy obserwować przyrosty mocy, a nie wyniki końcowe...moja hamownia po odbiorze także lekko zawyżała, takie było moje zdanie, więc ku zdziwieniu producenta, poprosiłem o zmianę kalibracji o -4%...testy robiłem na kilku w miarę świeżych autach wolnossacych, bo takie są najbardziej powtarzalne

Tym bardziej, że w tym wypadku optymizm jest na poziomie raptem 3-4 procent właśnie. W zasadzie chyba w granicy błędu pomiarowego:)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
...nikt z nich niema Mahy...tylko polskie inercje Dynoprojekt z dodatkowymi hamulcami elektrowirowymi...i niestety mają niewielkie tendencje do optymistycznych wyników, więc należy obserwować przyrosty mocy, a nie wyniki końcowe...moja hamownia po odbiorze także lekko zawyżała, takie było moje zdanie, więc ku zdziwieniu producenta, poprosiłem o zmianę kalibracji o -4%...testy robiłem na kilku w miarę świeżych autach wolnossacych, bo takie są najbardziej powtarzalne

Tym bardziej, że w tym wypadku optymizm jest na poziomie raptem 3-4 procent właśnie. W zasadzie chyba w granicy błędu pomiarowego:)

No i możemy w celu pobudzenia rynku spodziewać sie ze strony impertera jakiegoś uklonu cenowego, bo w PL akcyza tworzy jednak ogromną różnice miedzy wersja 125 a czymkolwiek mocniejszym. Sprzedaż raczej i tak wielka nie będzie, a taka, niższa cena może przyniesc zysk marketingowy. No ale dość spekulacji. Trzeba czekać na cenniki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

oj stanął :cool2: , co by nie mowic mial b.dobra baze... rozklad momentu w serii byl rewelacyjny... Jednak BMW robi lepsze 3l niz VAG bez porownania...

Gratuluje programu , jak wrazenia? mocno odczuwalna jest to zmiana ?

Opublikowano
oj stanął :cool2: , co by nie mowic mial b.dobra baze... rozklad momentu w serii byl rewelacyjny... Jednak BMW robi lepsze 3l niz VAG bez porownania...

Gratuluje programu , jak wrazenia? mocno odczuwalna jest to zmiana ?

 

odczuwalnie do 2,5 tyś obrotów jak się jeździ nie ma dużej róźnicy, ale jak się ją zezłości to wtedy pokazuje pazur. W górnym zakresie obrotów naprawdę jest spora róźnica. Jak normalnie dizelek idzie dobrze do jakiś 3,5 tyś obrotów a później zaczyna zdychać, to teraz idzie do samego końca.

Opublikowano

witajcie

próbuje namierzyć jakąś sprawdzoną firmę na program do mojego auta z Wrocławia.

Oczywiście z hamownią na wyposażeniu, żadne gotowce.

Byłem już nawet zdecydowany na jedną ale czytając opinie w necie, w tym jedną na naszym forum zwątpiłem.

Kto może coś polecić w rejonie Wrocka to będę wdzięczny.

Jeżeli trochę OT temat to niech moderator przeżuci w inne miejsce, dzięki

Opublikowano
czytając wątek widze,że duzo 2.0d nie trzyma serii i mają moce ok 150 KM , czy to nie ryzykowne chipować jak nie ma serii. U mnie też wyszło 153 KM a powinno być 163 :cry2: i zastanawiałem się czy mu nie zaszkodzę. DOdam tylko ,że mam w automacie i może on tą moc zabiera ?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Jak by wszyscy przyjezdzali na hamownie swiezo po wymianie oleju i wszystkich filtrow to roznice byly by mniejsze. Proponuje wymienic wszystko z eksploatacyjnych rzeczy, wlac sobie LM do czyszczenia wtryskow i podjechac na hamownie zapewne wyjdzie wiecej

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.