Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Chciałem się troszkę pochwalić modyfikacją mojej 320d

 

przejechałem ok 5 tys km i po sprawdzeniu DPF-a (żadnego zanieczyszczenia) powtórzyłem pomiar

 

i jest fajnie :lol:

 

http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No,no bardzo ciekawie. 400 Nm warte zachodu. Napisz jeszcze gdzie tak robia i za ile? Sorki nie doczytałem ,ale nie ma za ile? :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wykres super, napisz jeszcze od siebie - jak czuć różnice w cyferkach na drodze
Opublikowano

Witajcie

 

Tak więc od początku

 

modyfikacje na podstawie indywidualnego programu ( czyli tego co miałem wgrane przez fabrykę )

robiłem w firmie G-car solution w Krakowie czyli u nowego dealera V-tech

 

z uwagi na otwarcie firmy jest czasowa promocja na chipy i hamowanie (samo)

pytałem jak długo jeszcze ale prawdopodobnie do końca miesiąca

( ale dogadałem się że działam na forum BMW i może dla nas będzie dłużej :) )

 

tak więc samo hamowanie z wykresem 50 zł ( standard 150 zł )

a pełna modyfikacja z wypłaszczeniem momentu obrotowego 999 zł ( standard 1499 )

 

 

... co do wrażeń to.... fajnie za...... suwa i każdemu polecam bo dynamika jest rewelka :cool2:

 

 

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Czyli sumując za 1050zł idzie sie załapać na pełnego Chipa ?? :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

Nie zrozumiałeś kolego 50 kosztuje samo sprawdzenie (hamowanie bez modyfikacji) w chipie jest już w cenie czyli 999 zł

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany to piszcie na pirv dam kontakt.

 

pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Możemy się umówić np. w najbliższą sobotę chętnie bym podjechał i zobaczył jak się kręcą

 

wasze autka :wink:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Nie zrozumiałeś kolego 50 kosztuje samo sprawdzenie (hamowanie bez modyfikacji) w chipie jest już w cenie czyli 999 zł

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany to piszcie na pirv dam kontakt.

 

pozdrawiam

Niemirad

 

No to jeszcze lepiej. :cool2:

Kurcze a ja czekam na grupowy u Aligatora w Tychach, ale jak sie wkurze to może podskoczy sie nach Krakau :norty:

Opublikowano
Niemirad, wyglada to bardzo ciekawie. Mam dwa pytanka: Czy robia program "bez dymka" (czarnego :D )?. Czy przy okazji pytałeś o tego nieszczęsnego DPFa.? Moze przy okazji mozna go "odłaczyc" a póżniej poprostu wywalic. Jak by to wygladało cenowo? Wchodziłem na ich stronke ale nie doszukałem się cen.
Opublikowano

Witajcie tak jak napisałem wcześniej sprawdziłem "dymek"

 

tzn w moim aucie mam DPF i po modyfikacji przejechałem około 5000 km i zrobiłem kontrolę filtra cząstek stałych

 

i po podłączeniu do komp. nie wykazało nawet pierwszego stopnia zanieczyszczenia ( wtedy nie da się wymusić serwisowego czyszczenia )

 

czyli o nadmiernym dymieniu nie mam mowy

 

następnie jeszcze raz pojechałem na hamownie a wynik widzicie sami :D

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Fajnie , że tak ładnie płaski wykresik Ci wyszedł!

 

Ale widzę , że chłopaki dosyć zapobiegawczo do tematu podeszli, u mnie w 318d 143 konnej wyszly takie wyniki ( byly duzo wieksze ale balem sie o trwalosc, ) tylko wykresik nie tak plaski ;/

 

http://img444.imageshack.us/img444/6134/dsc0233f.jpg

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Faktem jest że wszystko zależy od naszego egzemplarza auta

 

niemniej jednak powinno się tak regulować parametry aby oczywiście poza dbałością o trwałość jednostki

 

wygładzać linię momentu obrotowego bo tak naprawdę o niego tu chodzi czyli o dynamikę i przyspieszenie , a nie o moc

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Znajomy mechanik elektronik ma komputer z oprogramowaniem BMW i pojechałem na "przetrzepanie"

 

bo zbliżał mi się termin serwisu DPF-a a chciałem zmienić olej ( po czyszczeniu jest to zalecane)

 

i wyszło że nie da się czyścić bo nie ma zanieczyszczeń

 

 

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Bo ciągle wykorzystujesz nową moc i filtr jest odpowiednio przedmuchany:)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

kreski jak kreski

bez rewelacji, dużo lepiej to można zrobić, zresztą oni wysyłają Twój program maila, a potem dostają już zmodyfikowany, który Ci wgrywają i tyle

wątpię żeby potem jechali sprawdzać na obciążeniu samochód i wprowadzali korekty

cena ok, ale za 1200 zł z hamownią Maha mógłbyś u Aligatora zrobić, a on naprawdę profesjonalnie do tego podchodzi, mi 6 razy hamował samochód i wprowadzał poprawki, przejechałem 20 tys, zero problemów, nawet z DPFem -> w zeszłym tyg był nawet sprawdzany, a wykres wyglada tak:

viewtopic.php?f=70&t=115077

 

poza tym Twoja hamownia to hamownia inercyjna, więc wartości są zawyżone

widzę że jesteś z Krakowa, więc może będziesz miał ochotę się sprawdzić ? :D

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

cena ok, ale za 1200 zł z hamownią Maha mógłbyś u Aligatora zrobić, a on naprawdę profesjonalnie do tego podchodzi,

 

Aktualnie 1500zł chyba ze na jakis grupowy sie załapiesz a z tym na chwile obecną jest cięzko - przetrzepałem wszystkie fora głownych marek i nigdzie poki co nie ma zapisów.

Opublikowano

cena ok, ale za 1200 zł z hamownią Maha mógłbyś u Aligatora zrobić, a on naprawdę profesjonalnie do tego podchodzi,

 

Aktualnie 1500zł chyba ze na jakis grupowy sie załapiesz a z tym na chwile obecną jest cięzko - przetrzepałem wszystkie fora głownych marek i nigdzie poki co nie ma zapisów.

ja mam mniej z racji stałego klienta

a grupowy to widze że już na a4-klubie napisałeś :D

chociaż możesz mieć problemu

bo grupówkę będzie robił w Tychach a tam ma hamownie tylko na przód

Ty będziesz musiał jechać do Gliwic na maha, więc pozostaje chyba tylko indywidualnie, no chyba że będzie większa grupa RWD, 4x4

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

A to widzisz nie wiedziałem :-(

Ehh, chyba jednak wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuj a mi ze mam jechać do Rogala :mrgreen:

Opublikowano
kreski jak kreski

bez rewelacji, dużo lepiej to można zrobić, zresztą oni wysyłają Twój program maila, a potem dostają już zmodyfikowany, który Ci wgrywają i tyle

wątpię żeby potem jechali sprawdzać na obciążeniu samochód i wprowadzali korekty

cena ok, ale za 1200 zł z hamownią Maha mógłbyś u Aligatora zrobić, a on naprawdę profesjonalnie do tego podchodzi, mi 6 razy hamował samochód i wprowadzał poprawki, przejechałem 20 tys, zero problemów, nawet z DPFem -> w zeszłym tyg był nawet sprawdzany, a wykres wyglada tak:

viewtopic.php?f=70&t=115077

 

poza tym Twoja hamownia to hamownia inercyjna, więc wartości są zawyżone

widzę że jesteś z Krakowa, więc może będziesz miał ochotę się sprawdzić ? :D

:cool2: :cool2: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
kreski jak kreski

bez rewelacji, dużo lepiej to można zrobić, zresztą oni wysyłają Twój program maila, a potem dostają już zmodyfikowany, który Ci wgrywają i tyle

wątpię żeby potem jechali sprawdzać na obciążeniu samochód i wprowadzali korekty

cena ok, ale za 1200 zł z hamownią Maha mógłbyś u Aligatora zrobić, a on naprawdę profesjonalnie do tego podchodzi, mi 6 razy hamował samochód i wprowadzał poprawki, przejechałem 20 tys, zero problemów, nawet z DPFem -> w zeszłym tyg był nawet sprawdzany, a wykres wyglada tak:

viewtopic.php?f=70&t=115077

 

poza tym Twoja hamownia to hamownia inercyjna, więc wartości są zawyżone

widzę że jesteś z Krakowa, więc może będziesz miał ochotę się sprawdzić ? :D

 

 

sokolnh nie wiem czy jesteś jakąś konkurencyjną firmą że piszesz takie bajki ale

 

1. Nowoczesne hamownie inercyjne jak i obciążeniowe mają taki sam margines błędu czyli <1% (trzeba czytać co się dzieje na świecie)

 

przykład wartości hamowni obciążeniowej i inercyjnej nie znanej mi firmy znaleziony w internecie w 10 sek

 

http://www.dieselservice.win.pl/h/h_iner.htm

 

http://www.dieselservice.win.pl/h/h_obc.htm

 

2. Oczywiście ja badałem swoje auro w Vtech na obu hamowniach bo takowe posiadają

3. Podczas modyfikacji przy pierwszym pomiarze wyszło 158KM czyli poniżej serii potem było były jeszcze 4 pomiary

4. Oczywiste że można wyciągnąć więcej ale każdy ma swoje priorytety !!!

Moim jest :

a) by silnik nie stracił na żywotności, temp. spalania, ciśnienie turba , itp

b) by nie dymił a w konsekwencji DPF się nie zatkał

c) spalanie nie było wyższe

d) przyspieszanie było równe a nie skokowe , przez "kreski" momentu obrotowego

 

5. Tak jak pisałem wcześniej kolejny test był po sprawdzaniu DPF-a

 

Każdy ma swój rozum i swoje przyzwyczajenia i wierzy komu chce ja mam na to jeszcze dowody

BŁGAM NIE ZACHOWUJMY SIĘ JAK DZIECI W PIASKOWNICY

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

nie jestem zadna strona, lubie dobra prace i dobre modyfikacje, korzystalem osobiscie wielokrotnie z V-techu, pracownicy z mojej firmy uzywaja aut sluzbowych z wirusem V-tech ale:

1. Nowoczesne hamownie inercyjne jak i obciążeniowe mają taki sam margines błędu czyli <1% (trzeba czytać co się dzieje na świecie)

1) margines beldu jest taki sam ale od wartosci zmierzonych, jezeli dana hamownia mierzy w innej skali to masz inne wyniki ale margines bledu bedziesz mial taki sam, przyklad: zle wyskalowany termometr bedzie pokazywal tem. z dokladnoscia ~0,1'C ale temp. bedzie zuplennie inna niz w rzeczywistosci,

2) auto z racji tego, ze w realu zawsze jezdzi pod obciazeniem wg mnie (i wielu innych) powinno byc mierzone na hamowni, ktora dziala na podonej zasadzie.

2. Oczywiście ja badałem swoje auro w Vtech na obu hamowniach bo takowe posiadają

w W-wie, wszyscy przedstawiciele V-techu maja hamownie roznych firm ale tylko inercyjne, jak mozesz to wklej swoj wykres z hamowni obciazeniowej, porownamy parametry...

3. Podczas modyfikacji przy pierwszym pomiarze wyszło 158KM czyli poniżej serii potem było były jeszcze 4 pomiary

:cool2:

a) by silnik nie stracił na żywotności, temp. spalania, ciśnienie turba , itp

b) by nie dymił a w konsekwencji DPF się nie zatkał

c) spalanie nie było wyższe

d) przyspieszanie było równe a nie skokowe , przez "kreski" momentu obrotowego

jestem tego samego zdania :mrgreen: ale:

a) nawet najmniejsza modyfikacja ~+1% skraca zywotnosc, V-tech robiac program zmienia glownie cisnienie turba,

b) program z "znanych/dobrych" firm (V-tech....) nigdy nie objawia sie dymieniem, zmieniajac program (na wieksze osiagi) zawsze masz podawane wiecej paliwa wiec zywotnosc PDF tez ulega skroceniu, nie mam pojecia o ile, 1km :mrgreen: , 100km a moze 100m :mrgreen: ,

c) przy wiekszych osiagach masz zawsze wieksze spalanie wiec w Twoim przypadku musi byc wieksze :mrgreen:, jezeli bedziesz jezdzil b. delikatnie i zmienial biegi wczesniej niz przed wirusem (bo masz wiekszy i przesuniety nizej moment) to spalanie spada :mrgreen: ale nie po to robi sie wirusa na + aby spalanie spadlo, na zmiejszenie spalania sa inne programy/wirusy, ,

d) spotkaj sie z kolega sokolnh i porownajcie sie , bedzie zabawa i zostanie zlikwidowana wzajemna mini "niechec" :mrgreen:

 

najwazniejsze, ze jestes zadowlony z programu, a ze auto zamiast przejechac bez awarii 1 000 000km przejedzie tylko 999 999km :mrgreen: kogo normalnego to interesuje, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

nie jestem z konkurencji tylko patrze na to obiektywnie, bo już miałem doświadczenia z różnymi hamowniami i po prostu Ci napisałem

Poza tym nie wklejaj mi tu jakiś stron z teoriami i danymi jak to wszystko pięknie jest tylko może zacznij od przeczytania jak takie hamownie w ogóle działają, poczytaj o doświadczeniach innych a najlepiej sam to sprawdź, a nie broń zaciekle swojego

 

zresztą nie ważne są kreski na wykresie, a jak auto sprawuje się w ruchu, a to weryfikuje ulica

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

 

zresztą nie ważne są kreski na wykresie, a jak auto sprawuje się w ruchu, a to weryfikuje ulica

 

Jestem gotowy do testu praktycznego - bez uraz bez niechęci do nikogo :cool2:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.