Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na to by polepszyć brzmienie w e36 sedan?

Już mówię czego oczekuje...

Teraz mam oryginalne radio z kaseciakiem i oryginalne głośniki. To praktycznie nie gra...jakieś tam brzęczenie bez rewelacji.

Chciałbym w miejsca oryginalnych głośników wstawić nowe. Zależy mi na tym by nie ingerować w drzwi itp. Po prostu zastąpić takimi samymi wymiarami bez powiększania otworów itp. Nie chce żadnej skrzyni ani tuby w bagażniku bo to tylko strata miejsca. Do tego potrzebuje radio z CD i MP3 ale żeby się jakoś komponowało z resztą (nie lubię choinek jakich teraz wiele gdzie w nocy świeci się i mruga wszystko a w dzień błyszczy). Nie znam się na tym więc jeśli potrzebuje do tego wzmacniacz to jak najbardziej. Słucham głównie dance i techno. Zależy mi na tym by to grało sprawnie i było jednak słychać coś przypominającego niskie tony (no chyba że macie jakieś rozwiązania, które nie zajmie mi połowy bagażnika i dorzucić jakąś tubę).

Mam na ten cel ok 2 tys zł.

Jeśli takie coś jest możliwe nie tylko w erze to poprosiłbym o jakieś rozwiązania.

Szukałem na forach ale w większości były to przebudowy typu brak bagażnika albo dziurawienie obicia drzwi.

Opublikowano
Ogólnie w sedanie to jeśli skrzyni basowej nie założysz to moim zdaniem jakich byś głośników nie założył w miejsce oryginalnych to efektu nie będzie. Wystarczy trochę samozaparcia i skrzynię zrobisz sam, radio to bym Ci polecił Alpine (nawet jakiś najtańszy model). Wtedy w przód wkładasz głośniki takie, żeby Ci ładnie czysto grały, a skrzynia basowa zrobi Ci tło.
Opublikowano
hmmm bez tuby efektu nie bedzie.jak masz siedzenia nie przewracane to masz blache z tylu za siedzeniami i lipa tzreba cos z nia zrobic.ja mam w miejsce orginalnych z tylu mam infinity 100w rms kazdy.gra ladnie.ale nie to co jak mam tube.pozdro.
Opublikowano