Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

wyswietlilo mi blad na BC restraint system fault po podpieciu pod dis'a oczywiscie blad maty pasazera, ktory chwilowo skasowalem i dodatkowo wlasnie resistance too high. Wiem, ze chodzi o akumulator - jego rezystancja/opornosc jest zbyt duza.... Co moze byc przyczyna? Czy to znaczy, ze akumulator sie skonczyl i nalezy go wymienic na nowy?

Dodam tylko, ze od 5 lat ten sam oryginalny nie wymieniany akumulator BMW :?:

Opublikowano
Z tego co sie orientuje to gdy pada aku to wtedy raczej nie mozliwe jest odpalenie auta...
icon4.png
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Kto podpowie jaki jest nr części (kabelka profesjonalnie zaznaczonego na foto :D ) przy akum... Poniżej foto (sorry za jakość zdj. z tel.)

 

http://img815.imageshack.us/img815/6136/zdjcie1mi.jpg

 

Pozdr.

Opublikowano

kabelka nie kupisz bo jest w zestawie z klemą pirotechniczna.

Co do resistance if to high to nie chodzi o akumulator tylko o to, że Za duży opór ma ten obwód maty pasażera ze pracuje na zwarciu lub podobne.

Inpą da sie sprawdzic jaki jest aktualny opór obwodów poduszki powietrznej (sprawdz który dokładnie i jaką ma wartość)

ok 2.5 Ohma to poprawa wartość i takie też rezystory wstawiaja aby oszukać sterownik w przypadku braku poduszki lub wystrzelonego napinacza lub klemy.

Opublikowano

OK strzelone są tylne napinacze, mam już zamówione nowe - wymienię i zobaczymy co INPA na to. Dzięki za podpowiedź kolego.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.