Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ma e36 2.0i kombi mam problem z tarczami hamulcowymi z przodu.W listopadzie 2009roku wymienilem na nowe plus klocki przejechalem na nich jakies 5tys.Zaczelo mi trzeasc kierownica przy hamowaniu myslalem ze to zawieszenie ale jest sztywne ,dalem tarcze do tokarza i przetoczyl mi je bylo dobrze przez 3 tygodnie ale znowu to samo co sie dzieje pomorzecie pozdrawiam :?

 

____________

Tytuł poprawiłem. Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków i regulaminem. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Materiał na tarcze hamulcowe musi być dobrej jakości i przede wszystkim odpowiednio długo sezonowany. Dlatego dobre tarcze swoje kosztują, a tanie się krzywią pod wpływem wysokich temperatur.
Opublikowano
Polecam ze sklepu, może tam trochę mniej podrób niż na allegro. Popytaj jakie są ceny np: bosch, ferodo, ate, sbs... Klocki tez jakiejś trochę lepszej firmy żeby niepiszczały i nie zostawiały kiły na tarczy.
Opublikowano
gumis260 - Sprawa jest prosta, myślę że jeśli i tak kupisz drugi lepszy komplet tarcz i klocków problem zniknie tylko na chwile, przejedziesz kilka tyś. i problem będzie ten sam. Jedyne wyjście z tej sytuacji to poszukaj zakładu który Ci dotoczy tarcze na piaście. Sciągnięcie ich i toczenie w tradycyjny sposób nic nie da, sęk w tym aby zrobiła to maszyna na samochodzie. Kosztuje to ok 300 zł ale problem zniknie na stałe, tzn do nastepnej wymiany tarcz.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
Tarcze na samochodzie? Przecież jak piasta jest prosta to MUSI grać wszystko. Nawet jak piasta krzywa to tak czy inaczej tarcza jest tarcza i musi być równa i okrągła :mrgreen: Chyba że zacisk nie współgra z tarczą osiowo ale to już paranoja by była...
Opublikowano
Otóż to drogi kolego, nie zawsze piasty są proste, nie wiem z jakich przyczyn się deformują ale niekoniecznie auto musi być powypadkowe. Kumpel robił to w Renault Laguna - kupił nowe tarcze z klockami, po ok 1 tyś km zaczęły mu bić, więc mechanik podpowiedział mu aby pojechał zrobić właśnie ten "zabieg", no i zniknęło, jak ręką odjął.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

witam

jeśli towar na tarcze jest lipny i się grzeje i krzywi to moim skromnym zdaniem toczenie go gdziekolwiek na niewiele się zda. Zgodzę się że za 300zł razem z klockami - raczej nic rewelacyjnego się nie kupi (loteria)

Sam uważam że akurat na niektórych elementach nie warto oszczędzać. W markowych produktach też się zdaży skucha ale jest to mało prawdopodobne.

Oczywiście żeby znów nie pchać się w koszty (np 300 zł ! za toczenie tarcz na piaście gdzie za tyle samo kupisz dwie niewentylowane tarcze ATE) ja bym najpierw sprawdził w odpowiednim warsztacie czy tarcze żeczywiście mają bicie. Może piasta była żle oczyszczona przed założeniem tarcz itp

Może być jak u mnie gdzie też było niemiłosierne bicie i już miałem zmieniać tarcze. Wcześniej wymieniałem swożnie wachacza i serce mi się krajało jak mechanik wyciągał je sposobem "naparzania młotkiem", ale jestem zadowolony bo odziwo bicie tarcz po tym naparzaniu znikło.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.