Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W nocy jechałem głowną drogą, wszystko pięknie ładnie, około 60 km/h , zakret w prawo nic nie widac co za nim ale że to dobra droga to spokojnie 60 jechałem w niego a za zakrętem jedno wielkie jezioro. 60 na h wjechałem w wode do kolan. Silnik odrau zgasł i już nie pali, tarcze były rozgrzane wiec jedna wielka para poszła. Świeci się kontrolka ASC caly czas, i ABS. Od strony pasażera bylo więcej wody , powyżej progu wiec nalało sie troche do środka na podłoge pasażer + pasażer z tylu, z mojej strony (kierowca) było mniej wody, równo z progiem, więc jest sucho. Odrazu wysiadłem i wypchałem auto do tylu nie patrzac na nic, w wodzie było ok 2-3minut o tylko to wjechanie... poszla wielka fala. Przyjechalem do domu rozebralem co mogle pod maska (mechanikiem nie jestem) dolot powietrza aż do przepływomierza , no jest tam mokro, filtr caly mokry. Mogla przejsc woda dalej przez przepływke? Przepływomierz był wymieniony tydzien temu nowy bosch (mialem problem z moca, i ten zabieg pomógl odrazu w 100%).Mógł sie uszkodzić od tej wody? Wogóle co sie mogło stac z autem? Poważne usterki? W tej chwili nikt mi nie zobi tego auta bo tereny pozalewane, bo obecnie jestem w malopolsce, okolice Nowego Sącza, dopiero w poniedzialek jade do mechanika. Narazie stoi na słońcu pootwierane i sie suszy.

 

Co robić? ? Pomocy. Auto mam 2 miesiace, ostatnio poszło prawie 3 tys na naprawy więc doprowadziłem je do ideału tydzien temu skonczylem, a dzis taka masakra... Czekam na odp

Opublikowano

Wilgoć a tym bardziej WODA dla dizla jest śmiertlena :| Jeżeli filtr powietrza jest wilgotny to również przepływka dostała w miche. Cholerka do tego jeszcze sterownik pompy VP44...generalnie MASAKRA! Sprawdź pod kompem jak się mają czujniki.

Trzymam kciuki i pozdrawiam! Łuki

Opublikowano
Kolega w skoczowie, jak byla powodz chcial sprintera uratowac przed woda, jak odpalil, filtr zassal wody to tlok i korbowod byly do wymiany, diesel ma takie sprezanie, ze jak masz w cylindrze wode to albo gora, albo dolem wyjdzie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam naprawioną bunie :). Koszt = 800 zł, w cenie: wymiana oleju, filtr oleju, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, rozbieranie i czyszczenie i przemywanie ropą całego układu, wtrysków itd itp. Oczywiście juz nie wspominam nawet o pełnej diagnostyce komputerowej.

Betka chodzi jak nowa, pełna moc, turbo działa poprawnie, środek dużo zalany nie był, tylko troche na dywaniku pasażera z przodu, tak że wyschło i nie ma problemu. Wydaje mi sie że cena chyba nie wygórowana, co?

Opublikowano
800 zł z częściami. U mechanika, i to dobrego, moja betka to u niego jak byłem była najtańszym samochodem :) same dobre i w miare nowe fury robi. Gość bardzo wporządku, właściwie to jest ich dwóch , bracia. Wiedzą co robią. 2 tygodnie przed zalaniem robiłem u niego wszystko na kwote prawie 3 tyś (wymienił 1 wtrysk bo był uszkodzony, wyczyścił turbo, wahacz lewy przód wymiana, wymiana przepływki na boscha , wymiana wszystkich filtrów i oleju i jeszcze kilka drobnostek) za niecałe 3 tys to wszystko oczywiście z częściami, filtry i olej niestety musialem teraz wymienic po 2 tyg drugi raz, no ale trudno.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to Cieszymy sie z Toba ze fura pali tak jak ma:) Co do ceny moim zdaniem uczciwa (dobra).

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
no z ceny to byłem zadowolony, spodziewałem sie kwoty min 1000. Jeszcze pozostał tylko problem z czujnikiem ABS ASC prawe przednie koło. Czasem sie zapalają kontrolki ABS i ASC w czasie jazdy ale zaraz gasną , po kilku sekundach, max kilka minut. Mówi ze jest jakis błąd na prawym przednim kole no i mi zamowił orginał ale jeszcze nie doszło mu, a jestem z małopolski a mieszkam we Wrocku wiec jak bede w domu za pare tygodni to dopiero wtedy mu dam do wymiany...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaczekaj z ta wymiana czujnika. miałem to samo ale w tylnym kole. Tez mi sie zapalała kontrolka gdy zapalałem auto ggy przekroczyłem 20kn/h gasła bo układ sie aktywował , a gdy wyhamowałem auto do 0 km/h zapalała sie i nie chciala gasnac dopiero po ponownym odpaleniu i to musiało jeszcze auto dłuzej stać. U mnie przyczyna była zabrudzona drabinka na piascie która wychwytuje czujnik. Przemyłem pod cisnieniem i pomogło. sprawdz to też u siebie bo jak wspomniałeś wjechałeś do wody. Mogło coś tam zostac zabrudzić sie.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.