Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
odblokuj OBC i sprawdzaj jaka ma temp ciecz.

To zmulenie to masz też w turbodziurze?

Czy jak zaslepisz EGR, to rowniez zmulenie wystepuje po rozgrzaniu?

 

 

 

Jesli chodzi o mnie to tak-zamulenie po nagrzaniu wystepuje również w turbo dziurze co za tym idzie kiedy auto gorące to ze skrzyżowania startuje dużo wolniej jakby hamowała go ta cholerna wiskoza, OBC odblokowane i temperatura waha sie w miescie od 93 (i kolo 96 wlacza sie wiskoza) do nawet 106 i wtedy wyje juz na okrąglo a mocy niema :( i ciekawostka wiskoza wlacza sie nawet przy duzych predkosciach rzędu 180km/h no i wlasnie wtedy temperatura oscyluje takze w granicach 100-102 stopnie, auto traci moc...to tak jakby potezna sila wiatru z zewnątrz nie byla w stanie go schlodzic. Jesli chodzi o EGR to nie jest zaslepiony. Obstawialbym chlodnice cieczy-zakamieniona lub zamulona ale faktycznie moze zaslepic ten EGR..... zimne auto zachowuje sie wzorowo i idzie w pelnym zakresie obrotow..

  • Odpowiedzi 253
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dzialajace wisko faktycznie zmuli silnik, choć przy aktywnej już turbince nie powinno byc az tak odczuwalne.

Zrób porządek z chłodnicą, bo przy duzych predkosciach nie ma prawa sie zalaczac.

Ja tez mam zawaloną chlodnice, ale jeszcze wisko nei reaguje tak predko

Opublikowano
dzialajace wisko faktycznie zmuli silnik, choć przy aktywnej już turbince nie powinno byc az tak odczuwalne.

Zrób porządek z chłodnicą, bo przy duzych predkosciach nie ma prawa sie zalaczac.

Ja tez mam zawaloną chlodnice, ale jeszcze wisko nei reaguje tak predko

 

 

Tak wlasnie zrobie...wyjme chlodnice i zaczne ja plukac w odwrotnym kierunku i zaslepie EGR.... niech kolega romkris ktory temat zapodal spróbuje tak samo i niech ta temperature kontroluje.... dam znac po zabiegu co i jak.....

Opublikowano
Najpierw wywale katy te prz kolektorze, a te po środku układu wydechowego to też są katalizatory
Opublikowano
Najpierw wywale katy te prz kolektorze, a te po środku układu wydechowego to też są katalizatory

 

 

Dwa sa tuż przy turbo i dwa obok siebie pod pasażerem ktore sa połaczone razem z tlumikiem. To grubsze to kat.

Opublikowano

Ok. w poniedziałek albo we wtorek wywalam je bo masakra jest tak jeździć, jak jest 30 stopni na zewnątrz to mnie łada ogarnie.

Pozdro. Krzysiek

Opublikowano
Ok. w poniedziałek albo we wtorek wywalam je bo masakra jest tak jeździć, jak jest 30 stopni na zewnątrz to mnie łada ogarnie.

Pozdro. Krzysiek

 

 

I jak????? wywaliles te katy???? Ja zabralem sie za chłodnice... odkrecam u gory śrubki, odchylam chlodnice a tam ZONG!!!! Chłodnica zajebana tak okrutnie ze dziwie sie ze jeszcze chlodzila ten silnik, czysta jedynie byla w miejscu nadmuchu wentylatora-wydmuchany okrąg na chłodnicy a do okola nie bylo w ogole widac blaszek, same liscie i jakies wlochate rzeczy :shock: wyczyscilem, ogarnąłem ale na dworzu zrobilo sie zimno wiec nie wiem jaki efekt ale mam nadzieje ze ta wiskoza przy 180km/h juz sie nie wlaczy.... :lol:

Opublikowano

Witam. Wywaliłem wszystkie 4 katy i jest w 50% lepiej ale zobaczymy jak przyjdzie duża temp otoczenia, jakieś 30 stopni. Na obecną chwilę jest dobrze, ale myślę że zaczęła przeładowywać mi turbina, bo podczas jazdy przy 2,5 tys obrotów jest kichnięcie tak jak by upuszczała powietrza i od 3 tys zaczyna znowu przyspieszać. Jeszcze jutro wymienię elektrozaworek na nowy pod kolektorem ssącym bo przy turbinie mam założony nowy i zobaczymy co z tego wyniknie.

Dzięki za zainteresowanie kolego :)

Jeżeli ktoś miał taki przypadek proszę o wskazówki

Pozdro Krzysiek :)

Opublikowano
Witam. Wywaliłem wszystkie 4 katy i jest w 50% lepiej...

 

Dużo z tym roboty i ile popłynąłeś za to bo ja też przymierzam się do tego chodź z mocą nie mam problemów ?

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
Witam. Wywaliłem wszystkie 4 katy i jest w 50% lepiej ale zobaczymy jak przyjdzie duża temp otoczenia, jakieś 30 stopni. Na obecną chwilę jest dobrze, ale myślę że zaczęła przeładowywać mi turbina, bo podczas jazdy przy 2,5 tys obrotów jest kichnięcie tak jak by upuszczała powietrza i od 3 tys zaczyna znowu przyspieszać. Jeszcze jutro wymienię elektrozaworek na nowy pod kolektorem ssącym bo przy turbinie mam założony nowy i zobaczymy co z tego wyniknie.

Dzięki za zainteresowanie kolego :)

Jeżeli ktoś miał taki przypadek proszę o wskazówki

Pozdro Krzysiek :)

 

 

 

U mnie tez jest taki obiaw ale wydaje mi sie ze nie jest to przeladowanie lecz przestawienie kierownicy w turbinie w inne polozenie i zeby to nastepowalo plynnie slyszalem ze trzeba nasmarowac ciegno turbiny,a slychac to wyrazniej bo nie masz katow. Przy przeladowaniu odciecie obiawia sie dluzszą przerwa w mocy i dopiero po chwili power powraca. Zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek podlacz sie pod kompa i zobacz jakie cisnienie generuje turbo

Opublikowano
Witam. Wywaliłem wszystkie 4 katy i jest w 50% lepiej...

 

Dużo z tym roboty i ile popłynąłeś za to bo ja też przymierzam się do tego chodź z mocą nie mam problemów ?

 

 

 

Roboty troszke z tym jest bo trzeba caly wydech zdjac pacząwszy od śrub przy turbinie. Swoich nie wycinałem tylko opróżniałem poprzez wyciecie kątówką takich klapek i wydlubanie zawartosci, potem klapki zamkąłem i zaspawałem... zapłacilem za to dwie stówki ale musze przyznac ze mechaniory roboty troche przy tym mieli

Opublikowano
Witam. Wywaliłem wszystkie 4 katy i jest w 50% lepiej...

 

Dużo z tym roboty i ile popłynąłeś za to bo ja też przymierzam się do tego chodź z mocą nie mam problemów ?

 

 

 

Roboty troszke z tym jest bo trzeba caly wydech zdjac pacząwszy od śrub przy turbinie. Swoich nie wycinałem tylko opróżniałem poprzez wyciecie kątówką takich klapek i wydlubanie zawartosci, potem klapki zamkąłem i zaspawałem... zapłacilem za to dwie stówki ale musze przyznac ze mechaniory roboty troche przy tym mieli

 

Witam. Katy wycięte i wymieniłem elektrozaworek pod kolektorem i bunia żyje, zostaje mi tylko czerpać przyjemność z jazdy :8)

Opublikowano

Witam. Katy wycięte i wymieniłem elektrozaworek pod kolektorem i bunia żyje, zostaje mi tylko czerpać przyjemność z jazdy :8)

 

 

 

no i elegancko :)

Opublikowano
Wiec tak jak pisalem wczesniej po umyciu chlodnicy cieczy i intercoolera auto przestalo pokazywac 100stopni w obc ,dzisiaj parny dzien w Olsztynie i okolo pół godz w korkach i max wartosc temperatury to 93stopnie i nawet wiskoza sie nie włączyla. Auto przepalilem okolo 200/h i takze brak oznak huczenia wentylatora i spadkow mocy temp 90stopni przy takiej predkosci.... zaslepilem egr i mam wrazenie ze lata jeszcze dynamiczniej...Mysle ze problem spadku mocy przy wyzszych temperaturach na zewnątrz rozwiazany, ale pytanie????? czy z takim zaslepionym zaworem egr mozna caly czas latac?
Opublikowano
Wiec tak jak pisalem wczesniej po umyciu chlodnicy cieczy i intercoolera auto przestalo pokazywac 100stopni w obc ,dzisiaj parny dzien w Olsztynie i okolo pół godz w korkach i max wartosc temperatury to 93stopnie i nawet wiskoza sie nie włączyla. Auto przepalilem okolo 200/h i takze brak oznak huczenia wentylatora i spadkow mocy temp 90stopni przy takiej predkosci.... zaslepilem egr i mam wrazenie ze lata jeszcze dynamiczniej...Mysle ze problem spadku mocy przy wyzszych temperaturach na zewnątrz rozwiazany, ale pytanie????? czy z takim zaslepionym zaworem egr mozna caly czas latac?

 

 

 

Witaj. Wydaje mi się że nie ale sprawdź sobie wężyki podciśnienia pod kolektorem ssącym i elektrozawór, ja wymieniłem i teraz naprawdę auto żyje jak nigdy dotąd. Elektrozawór pod kolektorem ssącym odpowiada za prawidłowe działanie EGR

Pozdrawiam Krzysiek.

Opublikowano
Wiec tak jak pisalem wczesniej po umyciu chlodnicy cieczy i intercoolera auto przestalo pokazywac 100stopni w obc ,dzisiaj parny dzien w Olsztynie i okolo pół godz w korkach i max wartosc temperatury to 93stopnie i nawet wiskoza sie nie włączyla. Auto przepalilem okolo 200/h i takze brak oznak huczenia wentylatora i spadkow mocy temp 90stopni przy takiej predkosci.... zaslepilem egr i mam wrazenie ze lata jeszcze dynamiczniej...Mysle ze problem spadku mocy przy wyzszych temperaturach na zewnątrz rozwiazany, ale pytanie????? czy z takim zaslepionym zaworem egr mozna caly czas latac?

 

 

 

Witaj. Wydaje mi się że nie ale sprawdź sobie wężyki podciśnienia pod kolektorem ssącym i elektrozawór, ja wymieniłem i teraz naprawdę auto żyje jak nigdy dotąd. Elektrozawór pod kolektorem ssącym odpowiada za prawidłowe działanie EGR

Pozdrawiam Krzysiek.

 

 

 

 

wezyki nowe ale ten zawor mozna by bylo zamienic puki co narazie smiga jak nalezy.....

Opublikowano
Wiec tak jak pisalem wczesniej po umyciu chlodnicy cieczy i intercoolera auto przestalo pokazywac 100stopni w obc ,dzisiaj parny dzien w Olsztynie i okolo pół godz w korkach i max wartosc temperatury to 93stopnie i nawet wiskoza sie nie włączyla. Auto przepalilem okolo 200/h i takze brak oznak huczenia wentylatora i spadkow mocy temp 90stopni przy takiej predkosci.... zaslepilem egr i mam wrazenie ze lata jeszcze dynamiczniej...Mysle ze problem spadku mocy przy wyzszych temperaturach na zewnątrz rozwiazany, ale pytanie????? czy z takim zaslepionym zaworem egr mozna caly czas latac?

Witam. Napisz mi czym myłeś chłodnice i interocoler

Opublikowano
Wiec tak jak pisalem wczesniej po umyciu chlodnicy cieczy i intercoolera auto przestalo pokazywac 100stopni w obc ,dzisiaj parny dzien w Olsztynie i okolo pół godz w korkach i max wartosc temperatury to 93stopnie i nawet wiskoza sie nie włączyla. Auto przepalilem okolo 200/h i takze brak oznak huczenia wentylatora i spadkow mocy temp 90stopni przy takiej predkosci.... zaslepilem egr i mam wrazenie ze lata jeszcze dynamiczniej...Mysle ze problem spadku mocy przy wyzszych temperaturach na zewnątrz rozwiazany, ale pytanie????? czy z takim zaslepionym zaworem egr mozna caly czas latac?

Witam. Napisz mi czym myłeś chłodnice i interocoler

 

I czy wyciągałeś chłodnicę żeby ją wyczyścić, ewentualnie co rozbierałeś.

Opublikowano
I czy wyciągałeś chłodnicę żeby ją wyczyścić, ewentualnie co rozbierałeś.

Jeśli chodzi o główną chłodnicę to z tego co pamiętam nie trzeba jej wyciągać. Jak otworzysz maskę to po obu stronach chłodnicy, od góry są takie podłużne uchwyty, przykręcane śrubami do pasa przedniego. Na poniższym schemacie jest to element nr 7:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=17_0163&hg=17&fg=05

Odkręcasz te śrubki, wyciągasz do góry (są na wcisk osadzone w gumowych gniazdach) i wtedy możesz odchylić w stronę silnika całą kasetę z chłodnicą. Powstaje wtedy szczelina (miedzy kasetą a pasem przednim jest jeszcze gumowa listwa, którą najlepiej wyjąć - element nr 4 na schemacie), w którą możesz wsunąć dyszę od Karchera i wypłukać cały syf zebrany dookoła miejsca, w którym przy chłodnicy kręci się wiatrak.

Pzdr.

Opublikowano
I czy wyciągałeś chłodnicę żeby ją wyczyścić, ewentualnie co rozbierałeś.

Jeśli chodzi o główną chłodnicę to z tego co pamiętam nie trzeba jej wyciągać. Jak otworzysz maskę to po obu stronach chłodnicy, od góry są takie podłużne uchwyty, przykręcane śrubami do pasa przedniego. Na poniższym schemacie jest to element nr 7:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=17_0163&hg=17&fg=05

Odkręcasz te śrubki, wyciągasz do góry (są na wcisk osadzone w gumowych gniazdach) i wtedy możesz odchylić w stronę silnika całą kasetę z chłodnicą. Powstaje wtedy szczelina (miedzy kasetą a pasem przednim jest jeszcze gumowa listwa, którą najlepiej wyjąć - element nr 4 na schemacie), w którą możesz wsunąć dyszę od Karchera i wypłukać cały syf zebrany dookoła miejsca, w którym przy chłodnicy kręci się wiatrak.

Pzdr.

Tylko w moim przypadku chciałbym po prostu wyjąć chłodnicę, bo kiedy zmieniałem wentylator klimy widziałem, że jest tak zabita, że trzeba ją strzelić myjką z obu stron, bo ten syf był twardy jak asfalt, a przy okazji wymieniłbym też węże, bo za dobrze nie wyglądają. Do tego za jednym zamachem chcę ogarnąć wymianę visco, bo jest zblokowane i jeżdżę jak odrzutowiec :)

Opublikowano
Witam. Katy wycięte i wymieniłem elektrozaworek pod kolektorem i bunia żyje, zostaje mi tylko czerpać przyjemność z jazdy :8)

 

no to szerokości

 

 

no i elegancko :)

Opublikowano
Koledzy, czy pompa progowa pod obciążeniem na 5 biegu może mieć stopniowy spadek ciśnienia wraz ze wzrostem obrotów z 3.7 bara do 3.1 bar ? Nadmieniam iż auto normalnie i płynnie przyspiesza...
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Widzę,że jest mnóstwo takich tematów. Też teraz przerabiam spadki mocy... i już mnie to wkurza okrutnie. Jutro mam zamiar robić IC.

Bo tam słychać jakiś dziwny odgłos podczas schodzenia z obrotów słychać zasysanie powietrza. :mad2: :mad2:

Opublikowano
Koledzy, czy pompa progowa pod obciążeniem na 5 biegu może mieć stopniowy spadek ciśnienia wraz ze wzrostem obrotów z 3.7 bara do 3.1 bar ? Nadmieniam iż auto normalnie i płynnie przyspiesza...

jak masz taki spadek to pompa już siada a jakie masz wtedy wysokie ciśnienie na pewno autko nie ma pełnej mocy.

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.