Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kilka dni temu mialem taka akcje ze moja bestia dostala troche po garach i skoczyla mi temperatura na czerwone pole.zatrzymalem sie i zajrzalem pod maske i zobaczylem ze z pod oslony na swiece wycieka woda-przerazilem sie ze pekl blok silnika.odkrecilem ta oslone z jednej strony i tam gdzie sa swiece bylo pelno wody.odkrecilem wlew od chlodnicy i bylo sucho 0 wody,dolalem goracej delikatnie zeby schlodzic silnik,jak juz troche ostygl spuscilem wode z chlodnicy i z bloku.okazalo sie ze blok jest ok.woda wyplywala z bloku przez zaslepki ktore sa tam kolo swiec(tam sa takie dwie,a mi wywalilo jedna z nich),osuszylem wszystko i na drugi dzien poponownym przetarciu wszystkiego z wody odpalilem-chodzila jak brzytwa.i teraz pytanie-co moglo byc tego przyczyna?zbyt duze cisnienie na bloku silnika spowodowane zbyt duza iloscia plynu chlodniczego?chce dodac ze w chlodnicy nie mam czujnika od ilosci plynu i plyn byl wlewany na oko,pozatym po przejechaniu kilku km.rura od chlodniy robila sie bardzo twarda,tak jakby za duze cisnienie miala,teraz jezdze ale nie dokrecam do konca korka od chlodnicy,tzn.nie jest dokrecony na chama ale tak z czuciem,czy to mi nie rozwali silnika,dziekuje z gory
Opublikowano
:duh: Od kiedy to się wodę leje do chłodnicy?! To nie polonez? Silnik normalnie pracujący osiąga ponad 105'C czyli woda wrze. A jak przydusisz to i więcej może osiągnąć. Tylko i wyłącznie dobry płyn chłodniczy. Jak masz twarde węże to może być uszczelka pod głowice.
Opublikowano
piszac wode mialem na mysli plyn,a zaraz po zajsciu fakt wlalem wode i to goraca zeby schlodzic silnik,oczywiscie pozniej ja spuscilem i zalalem plynem
Opublikowano
:duh: Od kiedy to się wodę leje do chłodnicy?! To nie polonez? Silnik normalnie pracujący osiąga ponad 105'C czyli woda wrze. A jak przydusisz to i więcej może osiągnąć. Tylko i wyłącznie dobry płyn chłodniczy. Jak masz twarde węże to może być uszczelka pod głowice.

 

prawidłowa temperatura cieczy chłodzącej silnika to 92-95 stopni celcjusza :)

Opublikowano

prawidłowa temperatura cieczy chłodzącej silnika to 92-95 stopni celcjusza :)

 

Kolego jesteś w błędzie temp to 106 108st to jest silnik wysokociśnieniowy w teście 7 na zegarach widać jaka jest temperatura silnika :!:

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.