Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Potrzebuję jakichkolwiek informacji od osób mających doświadczenie ze zmianą felg i wpływem tego na zawieszenie. Kupiłem 320 coupe i mam 225/45/17 alusy na niej. Posiadam też 15 w domu. Bardzo ładnie wygląda na 17, ale mam bardzo kiepskie drogi u siebie i zastanawiam się, czy nie zmienić na 15, a 17 sprzedać. Czy jest ktoś, kto robił takie zmiany i jaki miało to wpływ na zawias? Chodzi mi o to czy drastycznie szybciej zużywa się zawieszenie?
Opublikowano

największy wpływ na zawias ma kierowca jeden na 10x17 i naleśniku będzie jeździł, a inny na 15stce i oponie balonie rozwali zawias w pół roku

na większej feldze na pewno masz mniejszy komfort, ale auto lepiej się prowadzi

dużo zależy od szerokości felg i et, ja mam et 0 i felgę 10x17 i jedyny objaw to szybciej padające łożyska (zasługa et)

generalnie jak omijasz doły i umiesz jeździć uważnie to zostaw 17, jeśli walisz po ulicach na oślep to lepiej załóż 15 bo moment pokrzywisz alusy

Opublikowano
No właśnie chodzi o to, że nie należę do tych, którzy katują samochód, wręcz przeciwnie. Tyle, że po prostu codziennie pokonuję odcinek ok 20 km po drodze, na której tak naprawdę asfalt przeszkadza, a raczej to co z niego zostało :mad2: Dlatego zadaję to pytanie. Efekty głupoty i brawury można wykluczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.