Skocz do zawartości

e60 525d 78000km, pdc,kolektor,mikrofiltr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżdżę od miesiąca dieslem(poprzednio 2800benzyna e46) i już pojawiają się dziwne rzeczy w porównaniu z benzyną z którą

nie miałem przez 4lata żadnego problemu.Po 3tygodniach jazdy zaświecił mi się PDC ,raz działa raz nie działa???jak działa to na monitorze nie wyświatla na kolorowo prawego przedniego rogu - tak jakby prawy skrajny czujnik nie działał.co z tym trzeba zrobić?

Poza tym kilka razy czułem spaliny w środku i obawiam się,że mam pęknięty kolektor,czytałem na forum że w e60 to normalne-niestety.Mocy nie stracił.Czy ma to wpływ na spalanie itd???od tygodnia nic nie czuję i nie wiem czy na razie jest sens do niego zaglądać?

Za 2200km mam do wymiany mikro filtr ,może ktoś wie czy mogę go sam wymienić i gdzie się znajduje?

Nie chciałbym od razu wywalać kasy na ASO stąd moje pytania.Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Za 2200km mam do wymiany mikro filtr ,może ktoś wie czy mogę go sam wymienić i gdzie się znajduje?

Nie chciałbym od razu wywalać kasy na ASO stąd moje pytania.Z góry dzięki za pomoc.

Mikrofiltry znajdują się w skrzynkach po lewej i prawej stronie przy podszybiu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no zapewne jakies kiepskie paliwo zalałeś skoro PDC żle działa...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no zapewne jakies kiepskie paliwo zalałeś skoro PDC żle działa...

a co ma PDC wspolnego z paliwem,ze tak zapytam :shock:

 

Sorry, ale nie mogłem się powtrzymać , jak kolega pisze, że jak miał benzyne ( E46) to nic sie z autem nie dzialo , a jak kupił diesla ( E60) to zaczely sie problemy m.in. z PDC to co można odpowiedzieć...

 

P.S. Z DPF nie pomyliłem PDC :)

Opublikowano

Sorry, ale nie mogłem się powtrzymać , jak kolega pisze, że jak miał benzyne ( E46) to nic sie z autem nie dzialo , a jak kupił diesla ( E60) to zaczely sie problemy m.in. z PDC to co można odpowiedzieć...

Bo Diesel to zło :twisted:

Opublikowano

Sorry, ale nie mogłem się powtrzymać , jak kolega pisze, że jak miał benzyne ( E46) to nic sie z autem nie dzialo , a jak kupił diesla ( E60) to zaczely sie problemy m.in. z PDC to co można odpowiedzieć...

Bo Diesel to zło :twisted:

 

wszystko na to wskazuje :lol:

na szczęście bmw go dobrze wyciszyło bo w ogóle porażka by była :)

 

o Pdc już się dowiedziałem....bez komentarza

 

może ktoś na forum ma wiedzę o kolektorze?

 

Dzięki za wskazanie miejsca na mikro filtr.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jeżeli chodzi o kolektor jeżeli czujesz spaliny w kabinie ( przy jeździe w mieście) to zapewne masz pęknięty. niedawno też zmieniałem u siebie. Zobacz pod maską z lewej strony silnika czy nie masz nagaru na częściach silnika . ja widziałem u siebie sporo przed wymianą .
Opublikowano
Hejka! Najlepszy, moim zdaniem sposob na sprawdzenia kolektora, to odpalic i zostawic niech sobie chodzi na biegu jalowym przez kilka minut z wlaczona dmuchawa, jak wsiadziesz do srodka i o malo co sie nie udusisz tzn ze kolektor popekany, lub mozna tez w nocy, na postoju, przy wlaczonych swiatlach zauwazyc jak dymi spod maski!! Wiem z autopsji!!:( Pzdr
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.