Skocz do zawartości

320d m47n 150km brak mocy na wszystkich biegach biały dym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

dzis jest zdziwko ponieważ jechałem swoja bmw kombiak czyli dobrze przyspieszala byla luka w przyśpieszaniu jak ją kupiłem ale nie zwracałem uwagi na to

ale wracałem wieczorem do domu po postoju paru godziń i co wciskam jedynke i dwójke a tu na obrotach idzie powyżej 2000 miałem odejjscie a tu nic samochód się telepie niby obroty ida ale on się telepie na trójce to samo i załaczam czwórke i lipa do 100km dochodze i nie idzie dalej

nie wiem co się stało bez przyczyny gwałtownej jazdy

kurcze jestem zaszokowany jak to się mogło stac

prosze o porade bo jak pojade do sevisu to napewno zaczną mi wymyślac i kase brać

a kupiłem ją nie cały miesiąc temu

Edytowane przez laki6666
Opublikowano

Pewnei jakis tryb awaryjny. Bez kompa chyba sie nie obedzie.

Z tego co pisza to moze to byc:

- czujnik cisnienia CR

- sterownaie turbo

...

Opublikowano

witam

ale tak bez niczego bez przyczyny dziwne

wczoraj deszcz padał jak byliśmy na grilu i caly czas stała

jak odpaliłem by pojechac to lipa mół na każdym biegu a obroty na obrotomierzu ida tylko nie ma przyspieszenie

może to coś z przepływomierzem i jak to sprawdzić

Opublikowano

witam

odpaliłem jeszcze raz dziś rano i dziwna praca silnika

i kopcenie na biało dymem z ruru wydechowej okrutnie

powiem tak

że wczoraj wymieniłem poduszki pod silnikiem w warsztacie w servisie

i przejechałem jakieś 50km

i wtedy zaczoł sie ten problem czy może ma to coś wspólnego

przy wymianie poduch silnik nie był wyjmowany tylko podnoszony na lewarku

widziałem jak to robili bo się bałem że nie włożą nowe poduchy

normalnie mnie dziś szlak trafił

Opublikowano

witam

jeżeli objawy wystąpiły po wizycie w warsztacie to może oni cos sknocili ,

tak sie zastanawiam co mozna sknocic przy wymianie poduch silnika :?:

sprawdz sobie przewody podcisnieniowe , przewody powietrza ( turbo -chłodnica powietrza- kolektor) może opaska luzna lub dziura

mysle poprostu że podczas podnoszenia silnika cos nieswiadomie rozłaczyli , drobnostka a ile problemu.

jeszcze jedno sprawdz za silnikiem (przy scianie grodziowej) tam jest czujnik cisnienia doładowania sprawdz czy wszystko z nim ok

Opublikowano

zadzwoniłem do servisu dzis i jutro ma przyjechać rano by to sprawdzić

kazał tylko nie odpalać

wiec poczekam do jutra

ale jezeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę sie podzielić bo na prade rece mi opadły

jedna poducha jest pod turbiną a silnik był podnoszony wysoko na lewarku bez wyjecia turbiny z tego co widziałem

Opublikowano
To może być pierdoła, ale biały dym polaczony z brakiem mocy to raczej BMW d, czyli Będziesz Mial Wydatki - duże.
Opublikowano

ale nie widze przyczyny w jaki kolwiek sposób by to mogło się stać tylko po wizycie w servisie po zmianie poduch

nawet nie był gazowany za mocno jak wracałem ostudziłem turbine jak zwykle paliwo tez nie dolewałem bo jest wiec nic z tego nie rozumie

Opublikowano

Turbo może paść nagle, nie widzę przeszkód. Bialy dym to olej podawany z uszczelnień turbiny, która może uszkodzić się np przez ciało obce które dostanie się na wirnik, zniszczy łopatki i wskutek niewyważenia rozwala resztę. Biały dym to może być także płyn chlodzący, ale jeśli to łaczy się ze spadkiem mocy....

 

Oczywiście to może także być jakaś pierdoła...

Opublikowano
A gdzie ten plyn mial by sie wydostwac. Czasem mi zakopci na bialo ale nie zawsze.
Opublikowano

witam

ale czy może coś zrobili jak wymieniali poduche od strony pasażera tam jest turbina

bo po ich wizycie to się stało 50 km przejechałem i [BAD]

Opublikowano

toz znaczy odczuwalny brak mocy do 2000 tys słabo się zbierał jak by luka powyżej 2000 szła dopiero

niby mam jedną świece do wymiany ale nie pilne tak mówili w servisie

Opublikowano
witam

po badaniu na kompie 2 wtryski

jakie kupic i czy warto nowe

i pytanie czy nie poleca następne

no a nie można wymienić samych końcówek??

Opublikowano

Witać,

 

sprawdź koniecznie dolot myślę że się rozszczelnił. Miałem właśnie taką sytuację i wtedy spadł mi przewód od IC do EGR'u. Skutek brak mocy rozpędzał się tylko do 100 [tryb awaryjny] a powodem całego zamieszania była wymiana oleju którego to za dużo było wlane.

Jakby to były wtryski to by trybu awaryjnego komp nie włączał, byłaby słaba moc i czarny dym z wydechu przy przyspieszaniu.

 

Sprawdź jak koledzy już pisali cały dolot od turba po kolektor ssący.

 

Pozdro

Opublikowano
witam

miałem wymieniany olej i wszystkie filtry wcześniej

jakies 2 tygodnie przed ta awarią

 

Sprawdź ten dolot czy jest aby szczelny, do tego sprawdź poziom oleju na zimnym silniku. Był wymieniany filtr odmy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.