Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodam tylko, że możesz też miec stary filtr paliwa, w którym nie dziala podgrzewacz paliwa.


Ogólnie odpalasz na zimnej ropie a ma być ta ropa podgrzana wtedy nie ma telepania silnikiem itd.

b28nl6U.png
  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Takie pytanie odnośnie reklamowania Sterownika Świec .


Sterownik Beru do BMW E87 diesel kupiony Marzec 2019( czyli według strony sklepu gdzie kupowałem - gwarancja 24 miesiace).

Po zrobionych ca 20 tyś km. na komputerze wyskakiwał błąd świec , mechanik stwierdził, że Sterownik nie działa.


Kontakt ze sklepem, powiedzieli żebym im go przysłał to wyśłą do producenta.


Po ca 1,5 miesiaca dostałem maila ....że jest problem.


Cytuje jaką odpowiedz otrzymali jako odpowiedź z Motorol ( to jakiś główny dystrybutor czy kto ...bo kupowałem w innym sklepie)


''Na podstawie informacji z działu technicznego producenta.

Przetopienie materiąłu przy przyłączeniu prądowym świadczy o słabym styku konektora. Najprawdopodobniej został zastosowany przewód ze zużytym konektorem. Następnie wzrósł opór/temperatura i doszło do przepalenia sterownika.

Do uszkodzenia nie doszło z winy wad produktu.

Reklamacja oddalona ''


Teraz pytanie ......czy rzeczywiście może być jak powyżej i powinienem odpuścić temat czy to jednak jakaś tam wymówka.

 

Mi nowy sterownik beru padl po 2 miesiącach od zakupu. Nie polecam firmy beru kompletnie do e60. Chinski syf. Gwarancja u nich to fikcja i każda prośbę o wymiane z automatu odrzucają.

Za sterownik dalem 254 pln z 2 letnia gwarancja, która nie istnieje.

b28nl6U.png
Opublikowano
To wbiłeś szpilkę z tym Beru :) 90% osób jeździ tutaj na sterowniku i świecach tej firmy

 

Też kupiłem świece i sterownik tej firmy z jednego powodu. Były najtańsze.

b28nl6U.png
Opublikowano
mówisz że wtrysli..miałeś cos podobnego..bo u mnie i korekcje i przelewy b dobre..dlatego zgłupiałem..

 

Auto odpala ci na zimnych świecach żarowych.


To noe żadne wtryski tylko uszkodzone swiece zarowe i sterownik świec.


Wloz kluczyk i włączaj kilka razy sam zaplon az do momentu az wyskoczy ikona swiec żarowych.


Dopiero wtedy naciśnij "Start" lub przekręć kluczyk.


Jak masz swiece zarowe beru czy sterownik beru to odrazu ci mowie, ze to smietniki i to nie pracuje poprawnie w e60/e90.

 

tylko czemu nie ma błędu od świec..tym samym od sterownika..świece nowe..niby czasem spiralja sie pokazuję ale dość krótko..i dalej chodzi po odpaleniu nierówno..te kilka..kilkanaście sek..temp..na zewnatrz..-7..silnik -4..powiedzmy że czujnik temp. ok

Opublikowano
mówisz że wtrysli..miałeś cos podobnego..bo u mnie i korekcje i przelewy b dobre..dlatego zgłupiałem..

bo to diesel jak telepie silnikiem tz. ze paliwo jest źle dawkowane

jakie wartości wyszly w tescie przelewowym?

nie wiem jak czasowo na ilość ml..ale było równo..to robił mechanik..nie widziałem..

zastanawiam się jeszcze nad tym podgrzewaczem paliwa..filtr paliwa roczny..chyba dam wtryski do sprawdzenia..

dziś pod pracą po 8 h -4 na zewnątrz..i pali odrazu..nie pakazuje grzania..spiralki świec..i dalej potelepie..przez chwilę

Opublikowano
Też zawiodłem się na świecach beru, sterownik tego samego producenta nowy i już regenerowany u rogera.

 

zawszę jak coś sie działo ze świecami czy sterownikiem to był błąd..świece były sprawdzane..mimo że nowe..są ok..chyba że sterownik nie padł 0..1..i nie widzi błędu..mam błąd 9c53 od el. nagrzewnicy..którą wymieniłem..i działa..może to też błąd od podgrzewacza paliwa...

Opublikowano
Też zawiodłem się na świecach beru, sterownik tego samego producenta nowy i już regenerowany u rogera.

 

zawszę jak coś sie działo ze świecami czy sterownikiem to był błąd..świece były sprawdzane..mimo że nowe..są ok..chyba że sterownik nie padł 0..1..i nie widzi błędu..mam błąd 9c53 od el. nagrzewnicy..którą wymieniłem..i działa..może to też błąd od podgrzewacza paliwa...

 

Podnies maske i poruszaj kablem idacym do modułu swiec zarowych poruszaj kilka razy i idz odpalac auto. Jak masz dobry modul i swiece wszystkie , a uszkodzony ten kabel to bedzie robil to o czym piszesz w swoich wypowiedziach odpalal na nie wszystkie swiece zarowe dopiero po chwili sie zalacza wszystie swiece.


Poruszaj tym kablem jak odpali na strzala masz winowajce. Jak nie pomoze padniety sterownik albo jedna swieca zalana.


modul to sterownik beru czy jaki tam masz.


Sprawdz tez sobie czy ktokolwiek FILTR paliwa u ciebie zmienial, bo ma byc zmieniony w E60 diesel co 1 rok rowno filtr paliwa na nowy przed zima najlepiej.

b28nl6U.png
Opublikowano

Witam serdecznie, bmw silnik 2.0d n47 177 km

Wymieniłem świece boscha i sterownik beru na nowe i nie działa po zapłonie na moment zapala się spiralka a następnie pomarańczowy wykrzyknik (ostatni weekend -21°C chwile pokręcił i zapalił) w serwisie boscha po krótkiej diagnostyce stwierdzili ze nie ma komunikacji między steownikiem świec i sterownikiem silnika i dlatego świece nie grzeją, może ktoś miał podobny problem i co może być powodem braku tej komunikacji, a może to inna przyczyna że te świece nie działają

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.