Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja nigdy nie widziałem:) ale chyba ze względu na to, że nie odpalam odrazu po włożenia kluczyka, a chwilę czekam z przywyczajenia i być może wtedy się nagrzewa.
  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Własnie dzisiaj zapadła decyzja o wymianie sterownika, naprawiałem go ponad rok temu. Po poł roku znowu mi padł,ale w lato o tym zapomniałem bo nie było kłopotu, a tu przyszła zima i dalej się nie da tak jezdzic, spalanie dramat, i lekkie szarpniecie przy odpalaniu. Troche zastanawia mnie temat kolejnej naprawy, bo jak to znowu na pól roku to coś jest nie tak :nienie: .
Opublikowano
Byłem w serwisie na przeglądzie i wymieniałem kolektor wydechowy i wyszło konkretnie ze lezy sterownik, naprawiał mi nasz kolega forumowy, napisałem do niego i czekam na odpowiedz.
Opublikowano
Pytanie do użytkowników e60.

 

Czy przy każdym rozruchu w mroźne dni wyskakuje Wam informacja o podgrzewaniu świec ?

 

Skąd sterownik bierze info o temperaturze? z czujnika temp zewn. ? czy czujnika temp cieczy?

 

Ja za każdym razem przy temperaturze ujemnej mam ten komunikat....

Co do informacji o temperaturze to tez mnie to zastanawia.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wpływ na parametry pracy świec żarowych ma miedzy innymi ( nie tylko )temp. cieczy chłodzącej, a nie otoczenia . O ile dobrze pamiętam przestają grzać gdy temp.cieczy chł. osiągnie 25st. Moc,ciepło jakie wydzielają maleje stopniowo wraz ze wzrostem temp. cieczy chł.
Opublikowano

Panowie mam dziwny problem. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem świece, bo komp pokazywał, że sa uwalone.

Wszsytko pieknie ładnie działało, auto paliło na dotyk. Teraz jakiś tydzień temu byłem zupełnie z inną sprawą, ale komp przy okazji pokazał błąd 2 świec. Mecher mówi, że trzeba wymienić sterownik świec.

Tak też zrobiłem i mam wrażenie, że samochód po tym zabiegu dużo gorzej pali. Raz, że ciężej, a dwa, przez kilka sekund jakby nierówno pracował. Obroty delikatnie falują... Trwa to może 5-10s i potem jest już ok. Objawy występują jedynie na zimnym silniku. WTF? :mad2:

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Okazuje się że mam upalona wtyczkę która wchodzi do sterownika ściec....... Dlatego świece czasami mi nie grzeją i wywala błędy od wszystkich świec mimo nowego przekaznika BERU ..... :x Nie wiem gdzie dostać taką kostkę i jak sie za to zabrać ... lutować czy wymieniać całą wiązkę.??????

 

Tak to wygląda :

 

http://s5.postimg.org/3ojqzmgjb/DSCF2463.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam posiadam bmw e46 1.8 1999 118 km . Moj problem polega na tym ze moje autko zagrzewa sie na postoju tz. Po przejechaniU dlugiej trasy po pewnym momecie na postoju temperatura rosnie wystarczy ze zwiesze obroty do 2 tys i wskazowka wraca na srodek.zostaly wymienione pompa wody i kruciec plyn nie ubywa .
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odkopałem temat. Prośba o pomoc....

Wyskakuje mi w błąd w INPA (E60 530dA 2004r) " 4203 Gluehsteuergeraet " - czyli sterownik świec.

Jedyny objaw to nagłe zgaśnięcie silnika w czasie postoju na światłach. Odpala natychmiast bez żadnych problemów. Zdarzało się to raz na miesiąc, ostatnio niestety częściej. Czasem tylko się przydławi, obroty spadną do około 200~300 ale nie zgaśnie.

Rano brak tzw chmurki po odpaleniu, brak również nierównej pracy silnika. Przyśpiesza normalnie, brak tzw muła.

Spalanie wg mnie prawidłowe, około 10,2l jeżdżąc tylko w Warszawie i w sporych korkach (automat).

Widziałem tu tematy o błędzie świec z dokładnym wskazaniem które świece generują błędy, u mnie tego nie ma.

Macie jakieś pomysły ?

Opublikowano

I jak ? Czy ma ktoś jakiś pomysł ?

Dzisiaj sprawdziłem błędy, wyskakuje tylko ten jeden od sterownika świec. Po skasowaniu pojawia się ponownie :?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

W czerwcu zmieniłem sterownik ( od Rogera-Nysa ) + 6 świec żarowych.

W sobotę podłączyłem INPA = błąd 6 świec lub sterownika. Błąd kasuje się bez problemu, ale po nocy wraca!!! :mad2: :mad2:

Jakieś pomysły na rozwiązanie???

Edytowane przez biss2947
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obu przypadkach reklamacja :roll: jeżeli oczywiście połączenia/wtyczki/przewody są ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W obu przypadkach reklamacja :roll: jeżeli oczywiście połączenia/wtyczki/przewody są ok.

 

Dzięki Maniek za wskazówkę.

Dzisiaj sprawdziłem połączenia sterownik - kable ( wtyczki ). Sterownik 100 % sprawny.

U mnie upalona delikatnie wtyczka przewodu sterownik - alternator, pewnie raz łączy, raz nie ( w zależności od drgań ).

Do wymiany. :cool2: :cool2: :cool2:

Co do wymiany sterownika to polecam regenerację tylko u Roger'a z Nysy, koleś ogarnia tematy BMW.

:cool2: :cool2: :mrgreen:

  • 3 lata później...
Opublikowano

Takie pytanie odnośnie reklamowania Sterownika Świec .


Sterownik Beru do BMW E87 diesel kupiony Marzec 2019( czyli według strony sklepu gdzie kupowałem - gwarancja 24 miesiace).

Po zrobionych ca 20 tyś km. na komputerze wyskakiwał błąd świec , mechanik stwierdził, że Sterownik nie działa.


Kontakt ze sklepem, powiedzieli żebym im go przysłał to wyśłą do producenta.


Po ca 1,5 miesiaca dostałem maila ....że jest problem.


Cytuje jaką odpowiedz otrzymali jako odpowiedź z Motorol ( to jakiś główny dystrybutor czy kto ...bo kupowałem w innym sklepie)


''Na podstawie informacji z działu technicznego producenta.

Przetopienie materiąłu przy przyłączeniu prądowym świadczy o słabym styku konektora. Najprawdopodobniej został zastosowany przewód ze zużytym konektorem. Następnie wzrósł opór/temperatura i doszło do przepalenia sterownika.

Do uszkodzenia nie doszło z winy wad produktu.

Reklamacja oddalona ''


Teraz pytanie ......czy rzeczywiście może być jak powyżej i powinienem odpuścić temat czy to jednak jakaś tam wymówka.

Opublikowano
Jak najbardziej odpowiedź zasadna, często w tym miejscu jest luz konektora zasilającego i sterownik się upala.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jak nie wymieniłeś przewodu to odpowiedź jest prosta. Beru ogólnie ciężko ma z reklamacjami. U mnie jest problem ze świecami. Padły po 500 km 1 szt. do 2000 km 3 szt. Auto trafiło na warsztat świece wymienione wszystko działa już kolejne 4 tys. Beru robi problem że świece są ok, oporność mierzona na nich jest poza normą z czego jedna całkowicie martwa. Mam faktury na wymiany części sterownik i przewód. To samo na samą wymianę 2x, a dla nich napięcie podane na śweice było za duże i to wina auta. Gdzie sterownik podaje maksymalnie 5V i to on ogranicza maksymalne napięcie.. szkoda gadać nasz polski dystrybutor leci sobie w kulki.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam


Panowie co to może być..pacjent e60 525d 2008.


jak na zewnątrz jest zimno ok 0..i niżej..to po postoju..rano odpala..ale telepie silnikiem jakby chodził nie na wszystkie tłoki. po chwili się normuje.


wtryski


korekcje na ciepłym do ok 0.4..05..zimny do 0.8

test przelewowy..dość równo.


błędów brak..świece nowe beru..sprawdzane na aucie..grzeją..błędów od sterownika i świec brak.

wartości zadane i rzeczywiste ok..kompresja 25 do 27 bar..ale to może kwestia pomiaru..aku.


co go może boleć że na zimnym tak telepie..


pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
witam


Panowie co to może być..pacjent e60 525d 2008.


jak na zewnątrz jest zimno ok 0..i niżej..to po postoju..rano odpala..ale telepie silnikiem jakby chodził nie na wszystkie tłoki. po chwili się normuje.


wtryski


korekcje na ciepłym do ok 0.4..05..zimny do 0.8

test przelewowy..dość równo.


błędów brak..świece nowe beru..sprawdzane na aucie..grzeją..błędów od sterownika i świec brak.

wartości zadane i rzeczywiste ok..kompresja 25 do 27 bar..ale to może kwestia pomiaru..aku.


co go może boleć że na zimnym tak telepie..


pozdrawiam

Marcin

wtryski

Jack_Strong-
Opublikowano
mówisz że wtrysli..miałeś cos podobnego..bo u mnie i korekcje i przelewy b dobre..dlatego zgłupiałem..

bo to diesel jak telepie silnikiem tz. ze paliwo jest źle dawkowane

jakie wartości wyszly w tescie przelewowym?

Jack_Strong-
Opublikowano
mówisz że wtrysli..miałeś cos podobnego..bo u mnie i korekcje i przelewy b dobre..dlatego zgłupiałem..

 

Auto odpala ci na zimnych świecach żarowych.


To noe żadne wtryski tylko uszkodzone swiece zarowe i sterownik świec.


Wloz kluczyk i włączaj kilka razy sam zaplon az do momentu az wyskoczy ikona swiec żarowych.


Dopiero wtedy naciśnij "Start" lub przekręć kluczyk.


Jak masz swiece zarowe beru czy sterownik beru to odrazu ci mowie, ze to smietniki i to nie pracuje poprawnie w e60/e90.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.