Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego,

 

1. jak widze nie masz dużego pojęcia o mechanice wiec najlepiej podjedź do mechanika, który sprawdzi kilka rzeczy i zdiagnozuje problem

2. widze, ze podchodzisz bardzo nerwowo do tematu. Rozumiem, ze masz problem z autem i chcesz się z tym jak najszybciej uporać ale popędzanie, że potrzebujesz pomocy na zaraz nic nie da. Jeśli ktoś wie to odpowiada i radzi.

3. "Czy jak wymienie odme to cze będzie już ok" - przecież nikt Ci gwarancji nie da na diagnozowanie problemu przez internet. Są podsuwane wskazówki, co sprawdzić na podstawie podobnych problemów z którymi ktoś sie spotkał.

 

4. Olej Ci chlapie z otworu gdzie wlewa sie olej, kiedy korek jest zdjęty czy chlapie spod korka, który jest zakręcony?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Dymek to opary oleju, które przez odme ida do spalenia a to, że chlapie olej, należy się cieszyc, że motor ma dobre cisnienie oleju i dokładnie smaruje glowice.

Czyli To CHyba Prawda Zgadza Się

Opublikowano
No Tak Chlapie MI Olej Jeżeli Go Odkrece . ALe W Tym Temacie Wyżej Kolega Napisał Że To Normalne

 

więc po co chcesz wymieniać korek wlewu oleju?

 

P.S. Korzystasz z komputera 13-letniej młodszej siostry z włączonym profilem pisowni dla nastolatek?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
gdy jest zakrecony to tylko zauważyłem ze jest tam troche delikatnie wilgotno . nagorzej ten dymek mnie denerwuje gdy okrece koreczek . i te buczenie . bo tu dużo osób pisało ze ten dymek i ze olej chlapie to normalne .
Opublikowano

kolego nie chodzi i o ten korek .. tylko o te buczenie powyżej 2000tys .

ps. przykro mi nie mam siostry . tylko syna

Opublikowano
Filtr odmy to pozycja 15, aczkolwiek jak chcesz to mozesz wymienic calosc - czyli pozycje 11.

Jak widzisz na schemacie aby dostac sie do niego, to musisz wszystko rozebrac, tak jak przy wymianie filtra powietrza.

Tak z ciekawosci i dla potomnych, jak juz wymienisz go, to napisz jaki miales ten odolejacz. Czy automatyczny juz, czy jeszcze zwykly filterek?

sorrki ale nigdy nie bylem swiadkiem jak wymienia sie "odme", z opini wiem, ze powinno robic sie to co 3 wymiane oleju...pytam bo nie wiem :mad2: a chce wiedziec :idea: :

1) czy "odolejacz" to samo co "odma"?,

2) czy procedury BMW tez potwierdzaja wymiane odmy co 3 wymiane oleju? czy moze jest jakis "idiotyczny" zapis tak jak o wymianie filtra powietrza co 3 wymiane oleju, czyli co ~120 tys.km :duh: ?

2) z Twojego postu rozumiem, ze wystepuje filtr automatyczny (jest to norma od jakiegos roku?, modelu?), znaczy sie, ze nie trzeba go nigdy "ruszac", czy oznacza to, ze filtr jest "dozywotni" ale raz na jakis czas nalezy go "czyscic"??? jezeli nalezy czyscic, to czym? co jaki czas??

...wiem, ze byl kedys "caly dlugi post o odmie" :cool2: ale nie czytalem, dzieki za odp.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
kolego ten post jest na inny temat . ale odpowiedzi na twoje pytania po czesci sa na tym poście więc dobrze poszukaj :D
Opublikowano
kolego ten post jest na inny temat . ale odpowiedzi na twoje pytania po czesci sa na tym poście więc dobrze poszukaj :D

jeszcze raz sorrki za EOT, ale po przeczytaniu aby ewen. pomoc Tobie zauwazylem, ze Koledzy juz wszystko Ci powiedzieli w sytuacji gdy nie maja dostepu do auta a tylko opis...dlatego pozowlilem sobie (czytajac caly post - zawsze tak robie) zadac pytanie osobie, ktora napisala tekst, ktory chcialbym zrozumiec a nie tylko kiwac glowa, ze wiem, powodzenia w rozwiazaniu problemu, mam nadzieje, ze AndiT odpowie mi lub inny Forumowicz, ktory zna odp. na zadane przez moja osobe pytania, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO Wdaje mi sie, że odpowiedz jest w komputerze autka. (zaznaczam, że jest to tylko moje przypuszczenie nie poparte wiedza praktyczna). Komp pokazuje mnostwo czynnosci obsługowych podaje terminy, przebiegi itp. (moje zdanie jest takie, że jest ich i tak za wiele). Myslę wiec, że gdyby była to ważna czynność obsługowa tez byłby komunikat. Ludzie dorabiaja sobie różne teorie, oczywiście mądrzejsze od konstruktorów auta (np. szybsza wymiana oleju itp). Ja uważam, że tego sie nie rusza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.