Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Po Przekroczeniu 2000tys Obrotów Silnika Zaczyna MI Buczyc Czy To Wina Tego Przewodu powietrza doładowującego bo padł mi na nim pierscien uszczelniający (kształtowy) i sa delikatne przepoczeniem oleju i pewnie powietrze wywala ? PRYEWODODY POWIETRZA DOADUJCEGO JUZ SA NAPRAWIONE . Przez jakis okres autem normalnie sie jezdzio i bylo wszytko dobrze . ale ostatnio znowu zaczelo mi nagle buczyc juz naprawde nerwowo nie wyrabiam .. Chodzi mi o bmw e90 2.0d 150km. prosze o jakos pomoc :cry: jak sie wychodzi juz ponad 2tys obrotow to zmienia i pracaa silinka i tak jak by buczyla i idzie tak jak by na sile . a czasem idzie jak wscikla znajomy mi powiedzial zebym wymienil filt powietrza ale wedlug mnie to nie mozliwe zeby przez filt miala takie objawy . postala miesiac czasu w garazu i byla oki i teraz znowu . Edytowane przez Marcel_005
Opublikowano
Jaki masz przebieg, bo to co piszesz wyglada mi na zapchany filtr odmy.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

To pierwsze to popraw uszczelnienie na dolocie.

Przebieg masz nie za wielki aby filtr odmy miec zapchany, wiec nie wiem co Ci doradzic nie widzac samochodu. Reasumujac, ja jednak zajrzalbym do filtra odmy. Innego pomyslu nie mam.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
a to jest normalne jak odkrece korek wlewu oleju przy włanczonym silniku to leci mi troche białego dymku i okropnie chlapie olejem
Opublikowano
Dymek to opary oleju, które przez odme ida do spalenia a to, że chlapie olej, należy się cieszyc, że motor ma dobre cisnienie oleju i dokładnie smaruje glowice.
Opublikowano
nio oki ale jak patrzyłem to piszą niektóre osoby że u nich wogóle olej po odkreceniu korka nic nie wylatuje . ale to wiesz napewno że tak musi być ??
Opublikowano
To co napisalem o gazach i oleju to czysta teoria nie widzac Twojego silnika. Musisz jednak skonsultowac to z mechanikiem aby niepotrzebnie sie nie narazić na zbedna robote.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pracujacym silniku jak odkręcisz korek bedzie go wyrzucał bo nie masz na wałku rozrządu żadnej osłony. Ja mam u siebie N46B20 i tez tak mam. W e46 miałem M52B20 i tam na wałku była plastikowa osłona więc na odkręconym korku nie pluł olejem. Co do odmy to nie wiem czy powinieneś ją wymienić. U mnie tez jest mokro w okolicy korka ale to po wymianie oleju cymbały w serwisie leli z 4L bańki bez żadnego lejka i troche sie im wylało. Potem opierdzieliłem gościa to powycierał ale olej raczej ciężko usunąć i teraz jak się silnik rozgrzeje to wygląda jakby się pocił z pod korka oleju. Chyba zaczne sobie sam serwisować auto be ręce opadają...
Krzysztof
Opublikowano
aha to dobrze zrobie tak jak mowisz podjade jeszcze do mechanika . A nie wiesz co moze powodowac take buczenIe powyzej 2000 obr ? Dziekuje zgory kolego
Opublikowano
Jak napisaleś w pierwszym poscie to masz rozszczelniony dolot. Powyżej 2000 obr. turbawka pracuje juz mocno, cisnienie powietrza jest duze i jesli gdzies ucieka moze powodowac buczenie. Zacznij od uszczelnienia bo i tak trzeba to jak najszybciej wykonać. Niemniej jednak moze to byc 100 innych przyczyn.
Opublikowano
nio tak na tym przewodzie powietrza doładowującego walnał mi pierścień uszczelniający i mam na nim trochę oleju i znajomy mi mówił że jak przedostaje się olej to i napewno powietrze mi wywala to prawda ??
Opublikowano (edytowane)
a dlaczego inni piszą że jak odkreco korek wlewu oleju to im nawet olej nie chlapie to jak że tym jest Edytowane przez Marcel_005
Opublikowano
a dlaczego inni piszą że jak odkreco korek wlewu oleju to im nawet olej nie chlapie to jak że tym jest

bo może silnik maja zgaszony...

to nie możliwe, że nie chlapie, przecież pod korkiem jest wałek rozrządu wraz z łańcuszkiem, który się topla w oleju! musi chlapać! (dot silnika 2.0d 163KM)

Opublikowano
co muszę naprawić że jak mam odpalone auto i spod korka wlewu oleju wali mi olej .. to jest wina korka i uszczelki ?? czy coś poważnego ?? proszę o szybko odpowieć
Opublikowano

Marcel_005 czy uszczelniles juz dolot? Wymieniles filtr odmy? Wymieniasz korek wlewowy i uszczelke, czy tylko pytasz aby pytac?

Jak chcesz aby lepiej Ci doradzic, to zacznij eliminowac nasze przypuszczenia przez naprawe wskazanych rzeczy i najlepiej zrob jakies foto, i zamiesc je tutaj, abysmy wiedzieli jaka jest skala zjawiska. Byc moze nie ma czym sie przejmowac?

Ewentualnie zawsze mozna jeszcze udac sie do autoryzowanego serwisu

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
dolot juz naprawIlem . Korek juz zamowilem I bedzie w poniedzielek . A filt odmy gdzie wogole sie znajduje ?
Opublikowano
dolot juz naprawIlem . Korek juz zamowilem I bedzie w poniedzielek . A filt odmy gdzie wogole sie znajduje ?

Filtr odmy jest w oklicach filtra powietrza,o ile sie nie myle to trzeba najpierw filtr powietrza zdemontowac :duh: (nie mam 100% pewnosci,bo ja wymienialem i to i to za jednym razem) :D

icon4.png
Opublikowano

Filtr odmy to pozycja 15, aczkolwiek jak chcesz to mozesz wymienic calosc - czyli pozycje 11.

Jak widzisz na schemacie aby dostac sie do niego, to musisz wszystko rozebrac, tak jak przy wymianie filtra powietrza.

Tak z ciekawosci i dla potomnych, jak juz wymienisz go, to napisz jaki miales ten odolejacz. Czy automatyczny juz, czy jeszcze zwykly filterek?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
przewodziki ogarniete .. przez miesiac nie jezdziem swoja e90 wrociem jezdzielem ze 2tygodnie byo wszytko oki ale juz wczoraj jak wracalem ze warszawy to zaczela mi buczec i dzis jest nadal tak samo buczy :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.