Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co do miejsca na kubki , BMW dba o bezpieczeństwo daje nam te 8 czy 12 poduszek powietrznych a sami stwarzają zagorżenie głupim brakiem miejsca na picie . Ręce powinno trzymać się na kierownicy a nie na otwartym napoju . Wiadomo takie rzeczy jak picie powinno się robic na postoju a nie wczasie jazdy , ale człowiek nie kaktus pić musi :) .

 

Przecież są uchwyty na kubki w opcji. Wychodzą z takiego założenia, że jak ktoś potrzebuje to sobie zamawia przy zakupie auta, a przecież rynek wtórny jest pochodną rynku pierwotnego i jeżeli 90% użytkowników nie zamawia tej opcji przy zakupie, to znaczy, że te 90% kolejnych właścicieli też ich nie będzie potrzebować. Kumpel był w dużym salonie/komisie BMW w Niemczech i też szukał E60 z uchwytami, ale mu powiedzieli, że generalnie Niemcy tego nie zamawiają, że nie piją w trakcie jazdy. Większość aut na rynku wtórnym pochodzi właśnie stamtąd, więc być może mamy odpowiedź, dlaczego na tym forum tak często wraca temat tych nieszczęsnych uchwytów...

 

Kal

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja nie mam żadnego ucvhwytu na napoje z przodu. Musze kupowac takie napoje aby zmiescily sie w boczna lub wrzucam na tylni podlokietnik.
Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano
Ja nie mam żadnego ucvhwytu na napoje z przodu. Musze kupowac takie napoje aby zmiescily sie w boczna lub wrzucam na tylni podlokietnik.

 

To jest opcja dodatkowa - ja mam z przodu 2 wygodne uchwyty - jeden dla mnie, drugi dla pasażera.

Opublikowano

- radio skanuje dostępne w zasięgu stacje, ale nie wyświetla i nie zapamiętuje ich nazw z RDS-u, mamy tylko Local29, Local30, Local31...

Nie wiem, jakie masz radio i czy rodzaj radia (biz, pro) ma tu jakieś znaczenie, ale ja mam na przykład nazwy stacji z RDS, ale musisz je zapisać. Znajdują się wtedy Memorised station, czy jakoś tak.

 

webber

mam tzw. dużą navi ale radio chyba biz (bo do sali koncertowej mu daleko).

Próbowałem robić SAVE przy stacji wyświetlającej nazwę z RDS na dolnym pasku, ale niestety u mnie z nazwą się nie zapamiętuje.

Dobrze, że BMW po cichu wycofuje się z obsługi wszystkiego tylko poprzez "korek od wlewu oleju" na środkowym tunelu :-)

Opublikowano
Co do miejsca na kubki , BMW dba o bezpieczeństwo daje nam te 8 czy 12 poduszek powietrznych a sami stwarzają zagorżenie głupim brakiem miejsca na picie . Ręce powinno trzymać się na kierownicy a nie na otwartym napoju . Wiadomo takie rzeczy jak picie powinno się robic na postoju a nie wczasie jazdy , ale człowiek nie kaktus pić musi :) .

 

Przecież są uchwyty na kubki w opcji. Wychodzą z takiego założenia, że jak ktoś potrzebuje to sobie zamawia przy zakupie auta, a przecież rynek wtórny jest pochodną rynku pierwotnego i jeżeli 90% użytkowników nie zamawia tej opcji przy zakupie, to znaczy, że te 90% kolejnych właścicieli też ich nie będzie potrzebować. Kumpel był w dużym salonie/komisie BMW w Niemczech i też szukał E60 z uchwytami, ale mu powiedzieli, że generalnie Niemcy tego nie zamawiają, że nie piją w trakcie jazdy. Większość aut na rynku wtórnym pochodzi właśnie stamtąd, więc być może mamy odpowiedź, dlaczego na tym forum tak często wraca temat tych nieszczęsnych uchwytów...

 

Kal

 

Gdybym patrzył na to czy auto ma miejsce na kubki to do dziś jezdził bym chyba Vectra :) . Ja dla kubków auta nie kupuje moje auto było z AG więc wybrzydzać nie mogłem . Jeżeli ktoś mówi że Niemcy nie biorą uchwytów na kubki to u nas ludzie nie biorą klimatyzacji bo pogody w roku jest kilka dni, lub nie biorą kół większych niż 16-cali bo w Polsce jest tyle dziur.

Opublikowano

Na marginesie w USA temat braku kubków skończyłby się tym że nikt nie chciałby tego samochodu kupić. W przypadku ML'a najczęstsze pytanie konsumenta zza oceanu było następujące: Czy posiada miejsca na kubki i w jakiej ilości :)

 

Swoją drogą niemiaszki też skąpiradła są :) to jest prawda ... potrafi sobie zamówić(teraz będe rzucał hasłami więc nie pojedźcie po mnie jak coś jest w standardzie) powiedzmy 550i ze skórą (dakota - nie mówię o Nasca czy exclusive) ale nie zamówi już do tego "kubków" :D lub nawigacji bo wyjdzie za drogo lub weźmie klimę w standardzie (zwykłe pokrętła nie klimatronik). Żona tak ma ... w A-klasie - niby Avantgarde, 16" felgi, skóra, navi bla bla ... ale w tylnych szybach korbki :D nie wspomnę o braku xenonów - jak widziałem ile to auto nowe kosztowało to uwierzcie mi nie poskąpiłbym przy takim wydatku na elektryczne szyby czy xenony.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Próbowałem robić SAVE przy stacji wyświetlającej nazwę z RDS na dolnym pasku, ale niestety u mnie z nazwą się nie zapamiętuje.

Dobrze, że BMW po cichu wycofuje się z obsługi wszystkiego tylko poprzez "korek od wlewu oleju" na środkowym tunelu :-)

 

Zrób to zgodnie z instrukcją - walczyłem z tym 2 tygodnie i dopiero doczytałem jak to zrobić w instrukcji - DAŁO RADĘ :)

Opublikowano
Na marginesie w USA temat braku kubków skończyłby się tym że nikt nie chciałby tego samochodu kupić. W przypadku ML'a najczęstsze pytanie konsumenta zza oceanu było następujące: Czy posiada miejsca na kubki i w jakiej ilości :)

 

Swoją drogą niemiaszki też skąpiradła są :) to jest prawda ... potrafi sobie zamówić(teraz będe rzucał hasłami więc nie pojedźcie po mnie jak coś jest w standardzie) powiedzmy 550i ze skórą (dakota - nie mówię o Nasca czy exclusive) ale nie zamówi już do tego "kubków" :D lub nawigacji bo wyjdzie za drogo lub weźmie klimę w standardzie (zwykłe pokrętła nie klimatronik). Żona tak ma ... w A-klasie - niby Avantgarde, 16" felgi, skóra, navi bla bla ... ale w tylnych szybach korbki :D nie wspomnę o braku xenonów - jak widziałem ile to auto nowe kosztowało to uwierzcie mi nie poskąpiłbym przy takim wydatku na elektryczne szyby czy xenony.

 

Zauważyłem, że E60 występują w 3 opcjach wyposażenia - albo 520 na totalnym standardzie, praktycznie golas, 530 ze skórami, nawigacją profi i paru wybranych opcjach, albo >535 z pełną opcją. Kubki zwykle występują w opcji III :). A co do USA - wcalę się nie dziwię, w końcu grubas jeden z drugim musi mieć zawsze jakiś słodzony syf pod ręką, a zatrzymać się i przejść się do baru???? Przecież to wysiłek ponad ludzkie siły :lol:

 

Kal

Opublikowano

Moje krytyczne uwagi - 530d z 2003 r., koła 17", 245:

- przyciski na kierownicy są zrobione z tandetnego plastiku, lekko trzeszczą, te na konsoli środkowej też mogłyby wyglądać lepiej i być mniej kanciaste,

- skóra gorszej jakości niż w E39,

- uchwyty od drzwi są zbyt blisko zawiasów wskutek czego trochę niewygodnie je się otwiera,

- niewygodnie umieszczone przyciski od sterowania szyb,

- bezmyślnie zaprojektowany schowek nad lewym kolanem, krawędź praktycznie nie jest podniesiona wskutek czego przy ostrym przyśpieszaniu jego zawartość często wypada,

- niewygodnie zamyka się klapę bagażnika,

- ogólnie za dużo plastiku w środku,

- niektóre funkcje, np. sterowanie kierunkiem nawiewu powinny być dostępne bezpośrednio, a nie przez I-driva,

- fotel kierowcy czasem trzeszczy,

- sposób mocowania bagażnika dachowego - w E39 był przykręcany do dachu, a w E60 są boczne łapy odkształcające uszczelki,

- zbyt twarde zawieszenie,

- parujące reflektory przednie,

- oryginalne klocki czasem piszczą,

- odwrotnie niż w E39 zmienia się biegi w Steptronicu,

- kratki nawiewu powietrza są tandetne,

- słabe nagłośnienie,

- silnik na postoju i przy wolnej jeździe brzmi jak w traktorze.

Większość wad nie występuje w wersji po liftingu.

Opublikowano
Mnie coraz bardziej irytuje poruszanie się po naszych pięknych drogach na ogumieniu typu Run Flat (245/45/17) być może że 100k po naszych drogach zrobiło swoje z zawieszeniem bo oprócz czucia każdej „dziurki” na kręgosłupie to jeszcze auto na nierównościach zachowuje się jakoś nerwowo! Macie podobnie?
Opublikowano

Podłączę się pod Marl'a :) (występują u mnie a nie wspomniałem wcześniej lub nie odczułem)

- parujące reflektory (auto bezwypadkowe a jednak się rozszczelnił)

- uchwyt od drzwi za blisko zawiasów - faktycznie na dłuższą metę utrudnia to otwieranie

- klapa bagażnika - niby są uchwyty (wnęki) od wewnątrz ale trzeba pociągnąć mocno jak w stodole albo lekko i nie zawsze się klapa domknie przez co trzeba i tak łapy brudzić domykając ją

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Właśnie ta klapa . Otwierana jest z pilota i to jest fajne ale szkoda że nie można jej też pilotem zamykać jak w 7-kach .
Opublikowano
Właśnie ta klapa . Otwierana jest z pilota i to jest fajne ale szkoda że nie można jej też pilotem zamykać jak w 7-kach .

 

 

Klapa faktycznie irytuje

Opublikowano
Na szczęście nie mam Run Flatów ale i tak jest twardo. Klapa bagażnika obowiązkowo powinna być zamykana elektrycznie.
Opublikowano

mnie denerwuje :

 

 

przełącznik świateł

- jest umieszczony w takim miejscu ze przy szybkim wysiadaniu łatwo go wcisnąć kolanem .

Opublikowano

Potwierdzam z przełącznikiem....

 

Webber miłość zazwyczaj jest ślepa ;) ale ponoć trzeba zachować resztki zdrowego rozsądku

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Z tym przełącznikiem to jakaś dziwna sprawa. U mnie był wciśnięty i myślałem, że tak po prostu jest. Ale ostatnio przełączając go udało mi się go wyciągnąc, natomiast nie udało mi się go wcisnąć z powrotem. Jednakże na drugi dzień schował się sam :D Znów go wyciągnąłem, tym razem się nie schował. O co tu chodzi ?
Opublikowano
Ja mam znajomą, która nie toleruje "elektrycznych" szyb, bo jest przekonana święcie, że jak wpadnie do rzeki samochodem, to sie nie uratuje :duh:

 

Heh a pewnie samozamyknie drzwi po przekroczeniu 5km/h ma aktywne :) :mad2:

Opublikowano
Jest to zrobione po to aby sobie przełączyć na światła załączone i tak zostawić , wcisnąć w konsole i jezdzić , ja mam po liftową e60 i u mnie nie da się wcisnąć co bardzo żałuję bo czasmi przy wysiadaniu kolanem przełączam sobie na 0 lub na postojówki z AUTO . Jak przełączysz sobie na przełączniku na xenon i zgasisz auto wyciągniesz kluczyk światła same zgasną , pózniej wkładasz kluczyk do stacyjki odpalasz samochód i światła same się zapalają , a ten wciskany przełącznik jest właśnie po to aby nie zawadzać kolanem przy wysiadaniu . W e87 mam wcisnięty od początku i przełącznik ustawiony jak wyżej napisałem . I jest super :) Jezdziłem kilka dni e60 przed liftem i również tak zrobiłem więc działa to 100% . W poliftowej przełącznik jest ładniejszy ale ..... nie da się go wcisnąć :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.