Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każdy kocha swoją beemkę za jej walory trakcyjne, komfort podróży czy design, który chyba nigdy sie nie opatrzy.

 

Ale są też i takie elementy które nie do końca są przemyślane, i mogą irytować podczas podróżowania.

 

Chciałbym abyście także dołożyli swoje sugestie.

 

Mnie najbardziej denerwuje:

 

- manualna skrzynia biegów która pracuje bardzo ciężko

 

- kierunkowskazy które przełącza się bez polotu

Who's got the key to my beema ? :D
  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

- kierunkowskazy które przełącza się bez polotu

Myślał, myślał i wymyślił ;)

Możesz kolego jaśniej o co chodzi z tym polotem w kierunkowskazach? Że niby co? Mają śpiewać, tańczyć, czy może same intuicyjnie się włączać i wyłączać?

Opublikowano
Jarku, temat uszczelek tutaj:

 

http://www.bmwtis.com/tsb/bulletins/bulletin_graphic_temp/B510205g.htm

 

Polecam Wurth Silicone Remover. Pomaga, wypróbowałem.

 

Możesz opisać coś więcej - gdzie to kupić, jak zastosować? U mnie też coś trzeszczy w okolicach drzwi pasażera i byc może to właśnie uszczelki? W tym linku co podałeś jest napisane o jakiejś taśmie a może właśnie byłoby prościej czymś spryskać?

 

...a poza tym co mnie denerwuje...chyba nie do końca dopracowany system automatycznych wycieraczek. Jakoś tak chodzą dziwnie, czasami kiepsko reagują na zmianę intensywności deszczu, czasami jak przestaje padać i szyba jest sucha to dalej wycierają, czasami jak jest ulewa to chodzą za wolno. Dziwnie to chodzi. Miałem w moim poprzednim Aucie - Mondeo 2004 - też taki system i tam działał perfekcyjne a w Beci jakoś taki kiepskawo to rozwiązane jest. A już w ogóle nie mogę skumać idei tego regulatora wycieraczek - który reguluje chyba czułość.

Opublikowano

Ostatnio kupiłem tutaj:

 

http://cgi.ebay.de/Wurth-Rubber-Care-Gummi-Pflege-300-ml-Spruhdose-/200474393896?cmd=ViewItem&pt=Autopflege_Wartung&hash=item2ead347d28

 

Zastosowałem również taśmę silikonową kupioną od jakiegoś chińczyka na ebay'u. Odnoszę wrażenie, że to nie dało ogromnej różnicy. Natomiast ten preparat jest bardzo skuteczny. Operację należy powtarzać co jakiś czas, u mnie wystarczy raz na rok, ale ja nie jeżdżę do automatycznych myjni gdzie stosują preparaty z dodatkiem silikonu. Ludzie donosili, że po myciu z "woskiem" problem się nasila.

Opublikowano

- kierunkowskazy które przełącza się bez polotu

Myślał, myślał i wymyślił ;)

Możesz kolego jaśniej o co chodzi z tym polotem w kierunkowskazach? Że niby co? Mają śpiewać, tańczyć, czy może same intuicyjnie się włączać i wyłączać?

 

 

Każdy element auta jaki z nami współpracuje (sygnał niezapiętych pasów, podświetlenie zegarów itp.) albo powinien działać tak aby nie przeszkadzał podczas każdej przejażdżki i aby nie pozostawał w naszej pamięci jako coś co nas denerwuje (cichy lub łatwy w obsłudze) albo swoją wyjątkowością powinien być chętnie używany (przesiadając się z Accorda sam sygnał włączonych świateł w Beemce mnie urzekł, czy ringi na których punkcie sporo osób zwariowało swego czasu.)

 

Przełącznik świateł przełącza się gorzej niż w Oplu Vectrze (ciężko chodzi i nie mogę się przyzwyczaić). Czasami mamy tak, że to co dla jednych jest normalką, innych może strasznie irytować. i tak jest też w moim przypadku.

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

Jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała.

 

- Automatyczne światła drogowe (zwane także czasem szosowymi albo długimi). Jak już się włączą, a z naprzeciwka jedzie auto i kierowca zostaje oślepiany przez jakiś czas.

 

Widocznie używanie automatycznych swiateł jest wskazane tylko w wyjątkowych warunkach drogowych.

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

Przełącznik świateł przełącza się gorzej niż w Oplu Vectrze (ciężko chodzi i nie mogę się przyzwyczaić)

sorry ale odchacz w idrive na auto i bedziesz miał spokój na zawsze

hej

Opublikowano
panowie w temacie uszczelek wystarczy zwykła najprostsza bezbarwna wazelina techniczna. raz zaaplikowana daje spokój na około rok.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
w moim egz:

- zdecydowanie za mało schowków na drobiazgi (schowek w podłokietniku to już porażka!),

- brak uchwytu na napoje (z przodu),

- popieram, niemniej akurat uchwyty w niektórych wersjach są, dziwne jest tylko to że w BMW występuje to jako opcja, ale jak mi to ktoś kiedyś określił 5tka to auto dla biznesmenów, którzy nie pija w trakcie jazdy. Jak chcą się napić to się zatrzymują w jakimś StopCoffe ;-) Wiadomo, można sobie gajerek pobrudzić przypadkowo w trakcie jazdy :)

 

- mało poręcznie usytuowane przyciski do sterowania szybami.

Często odruchowo jak chce sobie otworzyć szybkę kierowcy to zdarza mi się włączyć otwieranie szybki tylnej zamiast przedniej ;-)

Opublikowano

Jak już mam się czepiać , to :

 

1. System rzepów do trzymania dywaników porażka , jak jeszcze welurowe się trzymają to gumowe oryginalne wcale , jeżdżą jak chcą w E39 było to

lepiej rozwiązane

2. Brak porządnego schowka na portfel telefon

3. Dość słabej jakości plastiki na rączkach drzwi od wewnątrz

http://images43.fotosik.pl/300/b85d17a518916227med.jpg

4. Element kierownicy M ten plastik w kształcie Y jest powleczony jakby taką cienką warstwą gumy któr się delikatnie mówiąc ściera

http://images41.fotosik.pl/296/b2b636fb1753ac28med.jpg

 

Myśle że plusów jest dużo , dużo więcej i radości z posiadania E60 również :D

Opublikowano

U mnie w kierownicy zamiast tego plastyku Y jest metal.Może nie wygląda to super ale przynajmniej nie ściera się .

Do minusów zaliczyłbym słabe nagłośnienie .Może nie tak słabe jak safari :D ale u mnie nie ma nawet głośników w tylnych drzwiach :oops:

Zazdroszczę tym , co mają osławiony system logic .

Czujnik deszczu też nie jest najlepszy . Wcześniej miałem E39 i przyznam,że tam funkcjonował lepiej .

Poza tym uważam ,że 5-tka jest dopracowanym autem.

Opublikowano
Trzeszczące uszczelki w drzwiach w ciepłe dni. Po prostu porażka :zlosc:

 

Sprawa jest jeszcze prostsza, miałem ten problemik u siebie kiedy kupiłem auto. Należy dokładnie wyczyścić "włochatą'' uszczelkę, tą na szczycie drzwi a następnie spryskać środkiem do usuwania silikonu (można kupić w ASO). Po tym zabiegu ''problem znika'' a nadmienię, że u mnie tak trzeszczały iż miałem ochotę sprzedać auto.

Co mnie denerwuje? Chyba nic to najlepsze auto jakie dotychczas miałem a problemem są poprzedni właściciele, którzy nie zawsze dbają o samochody.

Opublikowano

Mnie najbardziej wkurza drążek od zmiany biegów - jak tandetna chińska zabawka a nie przyrząd do sterowania napędem w aucie za prawie 100k EUR. Oglądałem ostatnio F10 i mimo że generalnie bez rewelacji, to drążek aż przyjemnie było wziąć do ręki (bez skojarzeń :evil: ) - chłodne aluminium, nic nie trzeszczy i pełna precyzja.

 

Kal

Opublikowano

U mnie trzeszczy podłokietnik-schowek , podczas jazdy nic nie słychać tylko trzeszczenie pod łokciem.

Może macie na to patent???

Opublikowano

Dla mnie system sterowania nawiewem jest totalnym nieporozumieniem. Jesli nagle zrobi mi sie cieplo/albo zimno i chce zmienic zeby lecialo zimne/lub cieple powietrze, to nie wystarczy zmienic temperature na pokretle. Trzeba dodatkowo wejsc do menu i recznie ustawiac cieplote nawiewu na twarz. Jesli tego nie zrobie, to mimo ze w aucie sie schladza/albo ociepla tak jak chce, to na ryj daje to samo powietrze co przed zmiana ustawien. Co za debilizm !! :duh: Brak schowkow i uchwytow na napoje tez denerwuje.

Poza tym bardzo ja lubie :lol:

Opublikowano
Dla mnie system sterowania nawiewem jest totalnym nieporozumieniem. Jesli nagle zrobi mi sie cieplo/albo zimno i chce zmienic zeby lecialo zimne/lub cieple powietrze, to nie wystarczy zmienic temperature na pokretle. Trzeba dodatkowo wejsc do menu i recznie ustawiac cieplote nawiewu na twarz. Jesli tego nie zrobie, to mimo ze w aucie sie schladza/albo ociepla tak jak chce, to na ryj daje to samo powietrze co przed zmiana ustawien. Co za debilizm !! :duh: Brak schowkow i uchwytow na napoje tez denerwuje.

Poza tym bardzo ja lubie :lol:

Ustawianie temperatury nawiewu ze środkowego tunelu można określić na neutralny - masz kreski niebieskie, czerwone i właśnie kreskę białą, która oznacza, że nawiew będzie dawał taką temperaturę, jaką ustawiłeś na pokrętłach. Ogólnie jednak również uważam system ogrzewania/chłodzenia w BMW za słaby. Strefy działają bardzo kiepsko, ustawienie u kierowcy np. 18, a u pasażera 23 niewiele zmienia. Ustawienie jednej kreski ponad minimalną temperaturę, kiedy w samochodzie jest ciepło u mnie skutkuje wianiem zimnym powietrzem z góry i ze środka, natomiast po nogach wieje raz zimne, raz ciepłe powietrze. Paranoja.

Opublikowano
Dodałbym jeszcze jedną rzecz , która jest dziwna . Długie światła ( ksenony ) świecą chyba ciut zbyt wysoko , czasami mam takie wrażenie . I to nie jest jedynie przypadłość mojej E60 ,bo spotkałem się z takimi opiniami u innych użytkowników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.