Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moj problem polega na tym, ze przy zdecydowanym hamowaniu przy wiekszych predkosciach (powyzej100km/h) zaczyna trząść kierownicą (bardzo mocno). Byłem na stacji diagnostycznej i nie znalezli defektu. Wiem tyle, ze nie sa to koła, amortyzatory,tarcze. Niebezpieczna sprawa, pomóżcie!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawie pewne , że tuleje górnych wahaczy do wymiany. Bardzo częsty przypadek. Obejrzyj je dokładnie.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Tuleje górnych wahaczy w dużym prawdopodobieństwie. Koszt z wymianą wyniósł mnie około 500 PLN (mniej więcej, bo zmieniałem jednocześnie też inne rzeczy). Są to te, które pokazałeś w linku, też montowałem Lemfordery.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja bym jednak nie wykluczal tarcz, u mnie wlasnie tarcze to powoduja chociaz nie dawno zmieniane na orginal, podobno sie zdarza, a tarcze z zewnatrz wygladaja ok tzn nie sa zuzyte.

 

pzdr

Opublikowano
Jest szansa że są to tarcze. Np. było mocne hamowanie przed kałużą, tarcza gorąca się wypaczyła i ma delikatne bicie, którego tak od razu nie widać, ale czuć przy hamowaniu. Można spróbować przetoczyć tarcze - koszt ok. 40 pln za sztukę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.