Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

zwracam się z podobną prośbą. Od jakiegoś czasu planuję zakup X5 (ze względów rodzinnych potrzebuję większego samochodu). Zdecydowałem się na X5 E53 (od 2004 roku wzwyż) 3,0d, ale mam kilka pytań:

1. Czy za wszelką cenę unikać sprowadzonych (dodatkowo z homologacją) i wyszukiwać raczej krajowych?

2. Czy przebieg pow. 150.000 km grozi natłokiem dodatkowych kosztów, inaczej mówiąc, czy za wszelką cenę poszukiwac egzemplarza z max. przebiegiem do 125.000 km, czy śmiało można rozważać zakup egzemplarza mającego pow. 125.000 km (a może nawet powyżej 150.000 km)?

Może ktoś z forumowiczów ma ładny sprawdzony egzemplarz na sprzedaż (lub zamianę - mam Audi A4 B7 S-line 2,0 Tdi kupione od dealera rocznik 2006 z przebiegiem 112.500 km) - nie czarny i z beżowym wnętrzem - najlepiej szary z czarnym wnętrzem :)

 

Mam na oku coś takiego:

 

http://www.auto-kulesza.com.pl/oferty_view.php?p_id=122

 

Jeszcze nie oglądałem (nie wiem nawet czy ogłoszenie nadal jest aktualne), ale trochę przeraża mnie przebieg

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

 

Max

Edytowane przez Max1
Opublikowano
Mój kolega ma do sprzedania X5 2006 rocznik chyba 3.0d , jeśli chce ktoś więcej danych to proszę na PW. Dodam że auto krajowe obecnie w leasingu serwisowane w ASO Inchcape BMW Wrocław.
Opublikowano

Mam e53 od dwoch lat. Silnik 4.4 sprawdzony, montowany w 5er, 7er i x5, daje duza przyjemnosc z jazdy. Jak mialbym brac x5 to albo 4.4 albo 4.8is. Co do padajacych skrzyni automatycznych ---> :diabel_smiech: Ja mam w swojej 144k km i jest ok, kumpel ma 540 z automatem i grubo ponad 300k km i nic sie ze skrzynia nie dzieje.

 

Skrzynie automatyczne padaja jak sie o nie nie dba, skrzynie automatyczne wytrzymuja dluzej niz manuale to fakt nie opinia.

 

Co do przyjemnosci z jazdy z automatem czy manualem, to x5 to nie z4, tylko ciezka limuzyna wiec wedlug mnie bezsensu kupowanie tego auta z manualem :wink:

 

Jedyny minus 4.4 w pl warunkach to spalanie w miescie przy normalnej jezdzie 20l/100km, na trasie mozna zejsc do 12l/100km

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano
zwracam się z podobną prośbą. Od jakiegoś czasu planuję zakup X5 (ze względów rodzinnych potrzebuję większego samochodu). Zdecydowałem się na X5 E53 (od 2004 roku wzwyż) 3,0d, ale mam kilka pytań:

1. Czy za wszelką cenę unikać sprowadzonych (dodatkowo z homologacją) i wyszukiwać raczej krajowych?

2. Czy przebieg pow. 150.000 km grozi natłokiem dodatkowych kosztów, inaczej mówiąc, czy za wszelką cenę poszukiwać egzemplarza z max. przebiegiem do 125.000 km, czy śmiało można rozważać zakup egzemplarza mającego pow. 125.000 km (a może nawet powyżej 150.000 km)?

Może ktoś z forumowiczów ma ładny sprawdzony egzemplarz na sprzedaż (lub zamianę - mam Audi A4 B7 S-line 2,0 Tdi kupione od dealera rocznik 2006 z przebiegiem 112.500 km) - nie czarny i z beżowym wnętrzem - najlepiej szary z czarnym wnętrzem :)

witam,

 

1. X5 E53 krajowych jest dość mało, po lifcie (czyli 11.2003+) jest ich jeszcze mniej. Kupuj wg stanu technicznego, a nie miejsca zakupu.

 

2. Jeśli znajdziesz E53, którego właściciel chce się pozbyć przed 125k km przebiegu, daj znać. Wg mnie tej wielkości samochód kupuje się na większe przebiegi a wszystko, co krótsze, wygląda mało wiarygodnie - kto kupuje rodzinnego SUV'a, żeby nim nie jeździć? Ja kupiłem we Włoszech, przy przebiegu 140k km. Dokręciłem następne 100k km i oprócz rzeczy klocki/tarcze.przeglądy nie robiłem nic (a jestem trochę upierdliwy). Zacisk hamulca przedniego traktuję, jako zużycie, zachodzące rdzą lusterka zewn. też.

 

Ostatnio, przy naprawie blacharskiej, rozmawiałem z Panami, którzy w Inchcape Motors (ASO) naprawiają ten model. Powiedzieli, że serwisują egzemplarze z przebiegiem 600k km i nic się nie dzieje. Ani mechanicznie, ani blacharsko, twierdzą, że awarie są związane z kulturą obsługi przez kierowcę. Moim zdaniem - spokojnie możesz kupić powyżej 150k km. Jaki silnik - zależy od Ciebie, ja wybrałem 3.0d z manualem. W duskusje manual czy automat nie wchodzę - każdy ma własna opinię.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano

@MarcinX5

 

Dzięki za info. Uspokoiłeś mnie, jeśli chodzi o przebieg ;)

 

Jeśli chodzi o manual vs. automat śledziłem dyskusję, ale nie przywiązuję do tego wagi - jeśli trafi manual może być (ale jest ich mało i pewnie trafi się automat - też może być :D ) Obecnie jeżdżę manualem (jeżdziłem też jednym z najlepszych automatów - tiptronic w Audi A6 i ten drugi bardzo sobie chwalę - jeśli skrzynia w X5 jest na podobnym poziomie, to wygrywa z manualem)

 

Aha, jeszcze jedno - widziałem kilka egzemplarzy z dołożonym chipem... czy decydować się na takie auto, czy jednak raczej szukać auta bez ingerencji (nie znam się na tych sprawach, ale słyszałem, że podobno podniesienie mocy nie wpływa pozytywnie na silnik itp.)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Aha, jeszcze jedno - widziałem kilka egzemplarzy z dołożonym chipem... czy decydować się na takie auto, czy jednak raczej szukać auta bez ingerencji (nie znam się na tych sprawach, ale słyszałem, że podobno podniesienie mocy nie wpływa pozytywnie na silnik itp.)

 

Jeździłem wcześniej TDi z chipem, D4D z chipem (boxem). Same pozytywne doświadczenia, znam losy obu samochodów, nadal jeżdżą bez problemów. Do E53 3.0d dołożyłem chip 100k km temu. Poza wzrostem mocy i spadkiem spalania, innych skutków nie stwierdziłem. Legend o szkodzących chipach jest w internecie sporo, głównie są to historie po chipach "robionych na parkingu" i zazwyczaj są opowiadane przez ludzi, którzy tego nie używają. Do następnego diesla też dołożę elektronikę, bo to się zwyczajnie opłaca, a w mojej opinii na żywotność napędu nie wpływa.

 

Co więcej - jeśli dziś chciałbym wrócić do fabrycznej mapy silnika, nie zostaje po tym najmniejszy ślad, tylko po co? Info o chipie traktowałbym pozytywnie. Generalizuję, ale zwykle użytkownicy chipów, poprzez większe zrozumienie samochodu, zwracają nieco większą uwagę na serwisowanie i stan techniczny pojazdu, ale tylko obserwacja z mojego, małego doświadczenia paru samochodów.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jeździłem zawsze manualami w różnych samochodach, również kilku beemkach. Szukając X5 również brałem pod uwagę głównie manual, ale kupiłem ładną w automacie, i szczerze mówiąc po roku eksploatacji, nie wyobrażam aby to auto mogło mieć manual...
Tomek
Opublikowano
Jeździłem wcześniej TDi z chipem, D4D z chipem (boxem). Same pozytywne doświadczenia, znam losy obu samochodów, nadal jeżdżą bez problemów. Do E53 3.0d dołożyłem chip 100k km temu. Poza wzrostem mocy i spadkiem spalania, innych skutków nie stwierdziłem. Legend o szkodzących chipach jest w internecie sporo, głównie są to historie po chipach "robionych na parkingu" i zazwyczaj są opowiadane przez ludzi, którzy tego nie używają. Do następnego diesla też dołożę elektronikę, bo to się zwyczajnie opłaca, a w mojej opinii na żywotność napędu nie wpływa.

 

Info o chipie traktowałbym pozytywnie. Generalizuję, ale zwykle użytkownicy chipów, poprzez większe zrozumienie samochodu, zwracają nieco większą uwagę na serwisowanie i stan techniczny pojazdu, ale tylko obserwacja z mojego, małego doświadczenia paru samochodów.

 

 

zgadzam sie z Marcinx5. Wprawdzie nie wirusowałem jeszcze zadnego diesla, ale moje doświadczenia z zawirusowanymi turbo benzynami są podobne - nie widzialem aby jakieś podzespoły "sypały" się częściej niż w serii. Często ludzie którzy modzą auta są - nazwijmy to "bardziej świadomi" i - rygorystyczniej pilnują nienagannego stanu technicznego.

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
http://img59.imageshack.us/img59/3628/31551565.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

niedługo do sprzedania :)

salon polska, bezwypadek, m-pakiet

 

A konkretnie kiedy do sprzedania? I może więcej szczegółów?

 

Pozdrawiam

 

podaję link:

http://otomoto.pl/bmw-x5-salon-pl-bezwypadek-m-pakiet-C14770802.html

[email protected]

 

 

GDYBY KTOŚ PYTAŁ OGŁOSZENIE JUŻ NIEAKTUALNE - SPRZEDANY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.