Skocz do zawartości

RATUJCIE


00surek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

6.05.10 zakupiłem swoje pierwsze BMW 523i Automat wszystko pięknie chodziło do teraz :(

16.05.2010 wsadziłem LPG BRC Sq 56 po przejechaniu na LPG bezproblemowo 3000 km zauważyłem nagle, że skoczyła mi temperatura do czerwonego pola akurat byłem pod domem więc zgasiłem autko i po ok 2h jak wystygło spojrzałem na poziom płynu w chłodnicy no i lipa był prawie na dnie zbiorniczka. dolałem 0.7 l do ok 1cm nad COLD i zrobiłem kolejne 120 km bez najmniejszych wahań temperatury. Przez noc poziom płynu znowu opadł na dno zbiorniczka i tak już jestem po 3 dolewce 0.7 płynu.

Czy warsztat w którym zakładałem LPG powinien wziąć koszta naprawy na klatę ??

Czy mam prawo żądać od nich czegoś takiego i co się stało, że płyn uchodzi, źródła wycieku nie mogę zlokalizować, nie mam kanału, garażu i w ogóle nie znam się na mechanice !!!!

POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc gdzies pekniety zbiornik wyrownawczy,czy w ogole jakas nieszczelnosc w ukladzie,ale stawialbym na powietrze,i byc moze przegrzales,to jest bardzo delikatna sprawa w bmw,no i odpowietrzyc tez niekazdemu sie udaje ,a raczej nieangazuja sie robiac to standardowo,jesli sam sie nieznasz musi poprosic kogos kto jezdzi bmw,mozna poznac czy pogiales glowice,a wtedy koszty beda,prawdopodobne ze tak sie stalo,skoro plynu ubywa a wyciekow niezauwazasz ,bo takie pocenie sie zbiornika chyba tyle ubytku by niepowodowalo,jednak sprobuj najpierw dolac plynu,na pracujacym silniku zeby wszedl w uklad az do przelewu w zbiorniku,i popros kogos o dokladne odpowietrzenie nawet kilkakrotne,a gdy wskazowka zacznie wedrowac wprawo otworz szybko maske i poluzuj korek odpowietrzajacy,az zacznie wyciekac plyn bez baniek,ja mialem tak wlasnie w 523 ze powietrze gdzies siedzialo i dopiero ok piatym odpowietrzeniu tak jak opisalem podczas jazdy zatrzymanie i upust jakos sie z tym uporalem,jesli zas to efekt przegrzania,i koniecznosc planowania badz wymiany glowicy niech to zrobi ktos kto umie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu z temperaturką nie ma żartów. Ja przegrzałem swoją "BEATĘ" i najtańszą naprawą było wymienienie silnika. Niech ci do auta zajrzy profesjonalista bo szkoda wydatków.
wlasnie tak,ja kiedys nieswiadomy bylem i 525 e34 przegrzalem ,zapowietrzona byla a ja niekumalem wtedy prawie nic o tych silnikach,w efekcie remont glowicy uszczelki +planowanie ect.ale niestety zaplacilem i bylo spartolone dalej sie grzala z tym ze na trasie w chlodny dzien to i 60 km przejechalem,tak ze zgadzam sie ze koszt jest i wtedy napwewno taniej wynisloby mnie wymienienie silnika a ja eksperymentowalem i kazdy mechanik naprawial co innego i stawial na inne awarie,musi to zrobic ktos co juz mial z tym doczynienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
uszczelka jest git na 100% , bardziej interesuje mnie zywotnooś i szczelność chłodni przy zbiorniczku i na samym dole bo zau2wazyłem że tam sie poci.

pozdro

 

 

Zapewne uszczelki zbiorniczka do wymiany.

To standard w tych chłodnicach. Na szczęście wymiana prosta i nie kosztowna. Koniecznie napraw bo się tam może zapowietrzać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie to cieknie ci z trójników które podłączyli gazownicy zobacz gdzie się wpiął gazownik do układu chłodzenia pewnie tam jest przeciek ja bym wrócił do tego gazownika i niech sprawdzi czy dobrze podpiął się do układu chłodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.