Skocz do zawartości

RATUJCIE


00surek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

6.05.10 zakupiłem swoje pierwsze BMW 523i Automat wszystko pięknie chodziło do teraz :(

16.05.2010 wsadziłem LPG BRC Sq 56 po przejechaniu na LPG bezproblemowo 3000 km zauważyłem nagle, że skoczyła mi temperatura do czerwonego pola akurat byłem pod domem więc zgasiłem autko i po ok 2h jak wystygło spojrzałem na poziom płynu w chłodnicy no i lipa był prawie na dnie zbiorniczka. dolałem 0.7 l do ok 1cm nad COLD i zrobiłem kolejne 120 km bez najmniejszych wahań temperatury. Przez noc poziom płynu znowu opadł na dno zbiorniczka i tak już jestem po 3 dolewce 0.7 płynu.

Czy warsztat w którym zakładałem LPG powinien wziąć koszta naprawy na klatę ??

Czy mam prawo żądać od nich czegoś takiego i co się stało, że płyn uchodzi, źródła wycieku nie mogę zlokalizować, nie mam kanału, garażu i w ogóle nie znam się na mechanice !!!!

POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach