Skocz do zawartości

problem z moim bmw cos stuka


Gość seqk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

 

Mam kolejny problem z moim autem kiedy jade słysze jakieś szumy na przodzie tak jakby mi cos ocierało o ziemie i pod nogami czuje jak mi cos stuka byłem na sprawdzeniu na stacji i nic nie wykazało czy ktoś wie co może być przyczyną. Uczucie takie jakby koła latały i najbardziej odczuwalne to jest przy skręcie lub na dziurach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie tak jak by latało i jeszcze dzisiaj zaliczylem poteżna dziure ale nie ma co się dziwić tak naprawiaja te drogi to juz calkiem szumi i lata a czy nic by nie wykazalo bo bylem 2 dni temu na sprawdzaniu w stacji i stwierdzil ze wszystko ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - sprawdź to łożysko. Szum i jego wzrastające natężenie przy skręcie mogłyby na to wskazywać. Zresztą z tego co jest na forum, jest to dość częsta przypadłość e39. Łożysko występuje wraz z piastą i zbyt tanie nie jest, nie wiem czy jest możliwość wyciśnięcia starego i wprasowania nowego łożyska w starą piastę.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to łożysko jest na stałe osadzone w piastę i nie ma możliwości jego wyciśnięcia i wprasowania innego - trzeba kupić całą piastę. U mnie sądziłem, że też łożysko pada któreś bo wyło/szumiało w aucie niekiepsko. Ale okazało się, że opony przednie miałem wyząbkowane i to one tak szumiały - także w skręcie ten szum się bardziej nasilał. Założyłem inne opony i nastała cisza.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to łożysko jest na stałe osadzone w piastę i nie ma możliwości jego wyciśnięcia i wprasowania innego - trzeba kupić całą piastę. U mnie sądziłem, że też łożysko pada któreś bo wyło/szumiało w aucie niekiepsko. Ale okazało się, że opony przednie miałem wyząbkowane i to one tak szumiały - także w skręcie ten szum się bardziej nasilał. Założyłem inne opony i nastała cisza.

Pzdr.

Podzielam zdanie kolegi ze szumy moga byc spowodowane przez wyzabkowane opony. Co do stukania to przyczyn moze byc kilka, np. oderwany klocek. Mialem ostatnio to samo u siebie tylko ze z tylu. Mozesz miec rowniez luz na swozniu wahacza, ten temat przerabiam wlasnie u siebie. Tez wjezdzalem na diagnostyke i wychodzilo wszystko ok lecz ja wiem ze dolny wahacz raczej zaczyna sie konczyc (mialem juz kiedys to samo) i za jakies 1500 km juz bedzie na nim wyczuwalny luz. Zalozylem sie nawet z diagnosta o 0,7l Jacka Danielsa ze padnie sworzen tego wahacza.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyne już chyba znam wczoraj byłem kupić opony i akurat kolega ma wulkanizacje i mi podniósł auto jak się okazało z jednej strony łącznik stabilizatora z drugiej jest wyciek z amortyzatora tyle że amortyzatory nie maja całęgo roku i są w gorszym stanie niz te co posiadam z tyłu nie wymieniane dzięki za pomoc :) a co do łożyska możliwe,że też go coś boli bo osttanio jechałem to strasznie coś mi szumiało i ocierało, alę też kamienie mi do felg powpadały bo lepili dziury na ulicach i mam nadzieje ,że to te kamienie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyne już chyba znam wczoraj byłem kupić opony i akurat kolega ma wulkanizacje i mi podniósł auto jak się okazało z jednej strony łącznik stabilizatora z drugiej jest wyciek z amortyzatora tyle że amortyzatory nie maja całęgo roku i są w gorszym stanie niz te co posiadam z tyłu nie wymieniane dzięki za pomoc :) a co do łożyska możliwe,że też go coś boli bo osttanio jechałem to strasznie coś mi szumiało i ocierało, alę też kamienie mi do felg powpadały bo lepili dziury na ulicach i mam nadzieje ,że to te kamienie.

 

Wychodzi na to że moje przewidywania się sprawdziły od samego początku ;) łącznik stabilizatora do wymiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seqk: Jeśli chodzi o łożysko to podnieś auto i zakręć kołem przednim. Jeśli ie słychać w trakcie obracanie się koła żadnych trzasków/zgrzytów i innych metalicznych chrobotań to łożysko raczej masz ok. Pamiętaj tylko także, że czasem może chrobotać osłona metalowa tarczy jak tam wpadnie jakiś żwir/piasek/syf.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.