Skocz do zawartości

550i F10 0-250


DarekP

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
od kiedy przyśpieszenie mierzy się w youtubach :roll:

Typowe polskie podejście :)

Wsiadłby chłopak do takiego auta i już by wysiadać nie chciał, ale pomarudzić i tak trzeba.

Wczoraj miałem okazję jeździć F10 530D. Auto rewelacyjne, zarówno w środku, jak i na zewnątrz.

Poprawili większość mankamentów E60 jeśli chodzi o jakość wykończenia i ergonomię.

Gdyby tylko zamiast 3.0d siedziała tam V8-mka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy przyśpieszenie mierzy się w youtubach :roll:

Typowe polskie podejście :)

Wsiadłby chłopak do takiego auta i już by wysiadać nie chciał, ale pomarudzić i tak trzeba.

Wczoraj miałem okazję jeździć F10 530D. Auto rewelacyjne, zarówno w środku, jak i na zewnątrz.

Poprawili większość mankamentów E60 jeśli chodzi o jakość wykończenia i ergonomię.

Gdyby tylko zamiast 3.0d siedziała tam V8-mka :)

 

Wystarczy chłopaku popatrzeć kiedy ta V8 rusza i kiedy osiąga 100km/h, troszeczkę odejmowania ''w głowie'' lub ''w słupku'' jeśli pamiętasz ze szkoły jak się to robi i jest wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy chłopaku popatrzeć kiedy ta V8 rusza i kiedy osiąga 100km/h, troszeczkę odejmowania ''w głowie'' lub ''w słupku'' jeśli pamiętasz ze szkoły jak się to robi i jest wynik.

Ale o czym Ty teraz piszesz chłopaku?

 

Czego nie rozumiesz chłopaku? Odejmowania? Miałeś dość czasu aby nauczyć się w szkole podstawowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego nie rozumiesz chłopaku? Odejmowania? Miałeś dość czasu aby nauczyć się w szkole podstawowej.

Zacznij chłopaku czytać ze zrozumieniem, a dopiero później ucz innych matematyki.

Mają koledzy rację, że się śmieją z Twojego "profesjonalnego" podejścia do mierzenia osiągów auta.

Dlatego stwierdziłem, że przestałbyś pisać głupoty, gdybyś się takim autem przejechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego nie rozumiesz chłopaku? Odejmowania? Miałeś dość czasu aby nauczyć się w szkole podstawowej.

Zacznij chłopaku czytać ze zrozumieniem, a dopiero później ucz innych matematyki.

Mają koledzy rację, że się śmieją z Twojego "profesjonalnego" podejścia do mierzenia osiągów auta.

Dlatego stwierdziłem, że przestałbyś pisać głupoty, gdybyś się takim autem przejechał.

 

Stwierdzam chłopaku fakt, że osiągi tego auta z tym silnikiem nie robią wrażenia na mnie. Spodziewłem się czegoś wiecej od samochodu, który ma 407 KM bi-turbo i V8 pod maską :lol: . Więc wysiadłbym chętnie z niego i poszukał M5, jeśli zależałoby mi na świetnych osiągach. Czas podałem przybliżony, nawet jesli byłby 0,5s lepszy to i tak jest słaby. Wszystko w tym temacie chłopaku i przestań innych pouczać. Swoje ''mądrości'' na temat Polaków zachowaj dla siebie chłopaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdzam chłopaku fakt, że osiągi tego auta z tym silnikiem nie robią wrażenia na mnie. Spodziewłem się czegoś wiecej od samochodu, który ma 407 KM bi-turbo i V8 pod maską :lol: . Więc wysiadłbym chętnie z niego i poszukał M5, jeśli zależałoby mi na świetnych osiągach. Czas podałem przybliżony, nawet jesli byłby 0,5s lepszy to i tak jest słaby. Wszystko w tym temacie chłopaku i przestań innych pouczać. Swoje ''mądrości'' na temat Polaków zachowaj dla siebie chłopaku.

Ależ oczywiście, bo dla gościa, który na co dzień pomyka klekotem z podwójną turbiną 0,3sec do setki pomiędzy 550i, a M5 robi kolosalną różnicę. Zwłaszcza, jeśli tą różnicę widzi na youtube :)

Przejedź się najpierw tą marną V8 TT, a potem zabieraj głos chłopaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdzam chłopaku fakt, że osiągi tego auta z tym silnikiem nie robią wrażenia na mnie. Spodziewłem się czegoś wiecej od samochodu, który ma 407 KM bi-turbo i V8 pod maską :lol: . Więc wysiadłbym chętnie z niego i poszukał M5, jeśli zależałoby mi na świetnych osiągach. Czas podałem przybliżony, nawet jesli byłby 0,5s lepszy to i tak jest słaby. Wszystko w tym temacie chłopaku i przestań innych pouczać. Swoje ''mądrości'' na temat Polaków zachowaj dla siebie chłopaku.

Ależ oczywiście, bo dla gościa, który na co dzień pomyka klekotem z podwójną turbiną 0,3sec do setki pomiędzy 550i, a M5 robi kolosalną różnicę. Zwłaszcza, jeśli tą różnicę widzi na youtube :)

Przejedź się najpierw tą marną V8 TT, a potem zabieraj głos chłopaku.

 

:lol: 0,3sec do setki pomiędzy 550i, a M5 :lol: i Ty w to wierzysz chłopaku? Ochłoń :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: 0,3sec do setki pomiędzy 550i, a M5 :lol: i Ty w to wierzysz chłopaku? Ochłoń :duh:

A jakie masz konkretne podstawy do tego, żeby nie wierzyć danym technicznym? Jeśli wg Ciebie BMW przekłamuje wyniki osiągów, to robi to tak samo w przypadku obydwu jednostek napędowych. 550i V8 TT przyspiesza do setki w 5 sek, M5 w 4,7. Proste odejmowanie się kłania chłopaku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: 0,3sec do setki pomiędzy 550i, a M5 :lol: i Ty w to wierzysz chłopaku? Ochłoń :duh:

A jakie masz konkretne podstawy do tego, żeby nie wierzyć danym technicznym? Jeśli wg Ciebie BMW przekłamuje wyniki osiągów, to robi to tak samo w przypadku obydwu jednostek napędowych. 550i V8 TT przyspiesza do setki w 5 sek, M5 w 4,7. Proste odejmowanie się kłania chłopaku :mrgreen:

 

Chłopaku :!: Ten dział jest o F10 :duh: idąc tokiem Twojego rozumowania to mogłem również pisać o E34 M5 :lol:. Widzę, że podciągnołeś się w odejmowaniu :lol: ale to Twoje czytanie ze zrozumieniem to ''leży'' :lol:. Bystry to Ty za bardzo nie jesteś, o czym świadczy kupno E60 550i i M na klapie, no i chyba wszyscy Cię znają na stacji paliw co trzeci dzień ''do pełna proszę'' :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaku :!: Ten dział jest o F10 :duh: idąc tokiem Twojego rozumowania to mogłem również pisać o E34 M5 :lol:. Widzę, że podciągnołeś się w odejmowaniu :lol: ale to Twoje czytanie ze zrozumieniem to ''leży'' :lol:. Bystry to Ty za bardzo nie jesteś, o czym świadczy kupno E60 550i i M na klapie, no i chyba wszyscy Cię znają na stacji paliw co trzeci dzień ''do pełna proszę'' :lol:

Dalej nie masz nic ciekawego w tym temacie do powiedzenia. Skończyły się argumenty, więc pozostały osobiste wycieczki.

Ty nie dość, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to na dodatek sam nie rozumiesz, o czym piszesz. To nie ja przytoczyłem argument o M5, które występuje na razie w modelu E60. W F10 550i jest najmocniejszą jednostką napędową i jeszcze przez kilka miesięcy nie masz innego wyboru.

 

Niech Cię głowa nie boli ani o moje wizyty na stacji, ani o moje znaczki na klapie, których de facto nie mam :norty:

To, co ja zostawię na stacji, ty dawno wydałeś przepłacając za klekota, a resztę dopłacisz w serwisie :)

Radość z jazdy niestety in plus po mojej stronie :twisted:

 

Mniej zawiści, więcej merytorycznych wypowiedzi. To wbrew pozorom nie powinno być takie trudne dla takiego geniusza, jak Ty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaku :!: Ten dział jest o F10 :duh: idąc tokiem Twojego rozumowania to mogłem również pisać o E34 M5 :lol:. Widzę, że podciągnołeś się w odejmowaniu :lol: ale to Twoje czytanie ze zrozumieniem to ''leży'' :lol:. Bystry to Ty za bardzo nie jesteś, o czym świadczy kupno E60 550i i M na klapie, no i chyba wszyscy Cię znają na stacji paliw co trzeci dzień ''do pełna proszę'' :lol:

Dalej nie masz nic ciekawego w tym temacie do powiedzenia. Skończyły się argumenty, więc pozostały osobiste wycieczki.

Ty nie dość, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to na dodatek sam nie rozumiesz, o czym piszesz. To nie ja przytoczyłem argument o M5, które występuje na razie w modelu E60. W F10 550i jest najmocniejszą jednostką napędową i jeszcze przez kilka miesięcy nie masz innego wyboru.

 

Niech Cię głowa nie boli ani o moje wizyty na stacji, ani o moje znaczki na klapie, których de facto nie mam :norty:

To, co ja zostawię na stacji, ty dawno wydałeś przepłacając za klekota, a resztę dopłacisz w serwisie :)

Radość z jazdy niestety in plus po mojej stronie :twisted:

 

Mniej zawiści, więcej merytorycznych wypowiedzi. To wbrew pozorom nie powinno być takie trudne dla takiego geniusza, jak Ty :wink:

 

Zawiść i osobiste wycieczki to wypłyneły z Twojego pierwszego postu :roll: Wątek M5 to ja wysunałem ''Więc wysiadłbym chętnie z niego i poszukał M5'' :lol: czytanie ze zrozumieniem :lol:

Głowa o Twoje wizyty na stacji paliw mnie nie boli a mój ''bi-turbo klekocik'' śmiga jak ''ta lala'' i :lol:, więc skończ wreście przekonywać ale sam siebie że V8 to ekonomiczny samochód podciągnołeś matematykę ostatnio to przyjdzie Ci to bez trudu :lol: Zapewninam Cię, że radaość z jazdy jest po mojej stronie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiść i osobiste wycieczki to wypłyneły z Twojego pierwszego postu :roll:

Wróć do tematu, bo się niepotrzebnie zaplułeś i zaśmiecasz wątek.

 

Widzę, że poziom Twoich wypowiedzi zszedł do poziomu zerowego,to chyba Twój normalny poziom :lol:. Pora zakończyć ten temat bo nie ma z Tobą o czym dyskutować chłopaku. Życzę dużo przyjemności z jazdy :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że poziom Twoich wypowiedzi zszedł do poziomu zerowego,to chyba Twój normalny poziom :lol:. Pora zakończyć ten temat bo nie ma z Tobą o czym dyskutować chłopaku. Życzę dużo przyjemności z jazdy :lol: .

He he, śmieszny człowieczek z Ciebie. Ty nie możesz ocenić mojego poziomu, bo sam nawet jakbyś stanął na palcach, nie dałbyś rady do niego dosięgnąć :)

Żeby dyskutować, trzeba mieć ku temu konkretne argumenty. Ty ich niestety nie masz, a szkoda, bo zaproponowałem Ci, żebyś się przejechał takim autem, wtedy będziesz mógł z czystym sumieniem powiedzieć, że jest do d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

a ja niedawno jezdzilem takim cackiem 550i V8 tt i nie narzekam na to auto :) przyjemnie sie jezdzi, przyspieszenia nie brakuje no i ta wygoda na polskich drogach :) nie mniej jednak F01 ActiveHybrid 750i tez miło sie jechalo ale to chyba w czerwcu na dniach innowacji :P

za 3 lata zastanowie sie nad tym cackiem w takiej kombinacji silnikowej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Czy ktos z Moderatorow tu moze "pozsprzatac"? Mial byc filmik pogladowy a wyszla piaskownica itp. Swoja droga, jesli tak wazne sa dla Was przyspieszenia 0-100 w takich autach to wiem swoje na temat. Tu sie liczy 100-200 albo nawet 200+

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Odpaliłem stoper i starałem się mniej więcej zrobić "dokładny" pomiar według tego filmiku i wyszło mi tak:

0-100 --->5.50

0-200---->18.10

0-250---->30.70

 

Więc uważam że nawet pomijając fakt że pomiar robiłem amatorsko stoperem to i tak wyniki przyspieszenia są więcej niż dobre :cool2:

Axel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Smiesznie się kłucicie,ale faktem jest,że na tym filmku jakoś słabo idzie jak na 407KM.5.8 do setki to i starą 540 e39 zrobi.

Ja też wymierzyłem z filmiku 5,5 do 100km/h,i 18 so 200km/h.

Stara M5 e39 do 200 jest e stanie 15,5s zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.