Skocz do zawartości

528iPrzerywa


luka74

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Może ktoś wie co może być przyczyną, iż E39 z silnikiem 528 na podwójnym vanosie, czasami przerwie (szarpnie) przy przyspieszaniu ale w dolnym zakresie obrotów.

Dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Najczęściej czujnik wału korbowego.

Ale cewki lub fajki i jeszcze wiele innych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdziłeś omomierzem czujnik wału to już możesz go wymienić. BMW chodzi głównie na masie. Jak podałeś jakikolwiek prąd na czujnik to już nie będzie chodził po dobrych wartościach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to możesz wymieniać wszystko po kolei. Proponuje podłącz pod kompa wydasz 50 zł i się dowiesz.

Czujnik wałka.

Przepływka.

Czujnik temperatury silnika.

Sondy lambda.

itd....itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały problem w tym, że samochód po każdej próbie wymiany czegokolwiek, jest podpinany pod kompa i cały czas wyskakuje 0 błędów. Nie wiem czy jest sens podpinać pod innego kompa? Poradźcie proszę!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pojechałem do innego warsztatu, gdzie naprawiają BMW. Samochód podłączony tam do innego kompa i też 0 błędów, przy czym spec powiedział, że nie wygląda mu to na usterkę elektroniczną, a nieszczelność między przepływomierzem a kolektorem ssącym. o co tym myślicie? Aha czujnik położenie wałka rozrządu - wymiana tez nic nie dała!?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dziś artykuł użytkownika, który podobnie jak i ja miał założone nowe świece dedykowane do tego modelu firmy NGK i na koniec po wielu diagnozach i wymianach, że jedna z świec była uszkodzona! Może to jakaś szansa dla mnie, bo właśnie po wymianie świec, usterka samochodu bardzo się nasiliła!!!???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dobrze przewody do cewek i fajki. Bo to jak to opisujesz brzmi jak wypadające zapłony. Często gęsto zwykłe przetarcie, brak styku lub masy.

Z paliwem na pewno wsio ok ? Może wtrysk się któryś podwiesza.

 

Zupełnie osobno sprawdź sobie kompresję na zimno.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze sprawdził wydajność pompy paliwa i ciśnienie na listwie. Czy silnik podczas swobodnego przyspieszania dymi na czarno, czy szarpie zawsze, czy czuć paliwem z wydechu? Skoro był tyle razy na diagnostyce to jak działają sondy i najważniejsze jaką temperaturę powietrza i chłodziwa pokazuje czujnik w ECU?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje to wszystko bardzo dziwne. Jęśli jest jakieś wypadanie zapłonów to błąd powinien sie zapisać w ECU. Ponawiam pytanie: jakim programem czytasz błędy? U siebie jak podłączę pod INPA zawsze znajdzie jakiś błąd (niekoniecznie w silniku, ale zawsze znajdzie). Podłączałem w sumie jakieś 10 samochodów i w jednym nie było błędów - a nie było, bo nie mogłem sie połączyć moim fejsem z tym samochodem - i błędów nie było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.