Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

W imieniu znajomego który przymierza się do zakupu X5:

Rocznik 2004 przebieg 200.000 km (wersja FL)

Samochód salon PL - bezwypadkowy - serwisowany w pełni

 

Proszę o informację co przy tym przebiegu może być newralgicznym punktem w samochodzie, co podlega wymianie i na co zwrócić szczególną uwagę (jakieś elementy z czasu serwisowania) tzw. cechy szczególne którą mogą się objawić przy tym przebiegu.

 

Pozdrawiam

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Ważne pytanie - czy pojazd posiada homologację na ciężarowe.

Tylko taki wchodzi w grę.

Kwota około 16.000 EUR

 

Pozdrawiam

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Moderatorzy
Opublikowano

16000 EUR !!!!!

To ma być bez silnika??

Opublikowano
Ważne pytanie - czy pojazd posiada homologację na ciężarowe.

Tylko taki wchodzi w grę.

Kwota około 16.000 EUR

 

Pozdrawiam

20.000 EUR to minimum, jak coś jest tańsze w tzw. "okazji" to albo jest po powodzi albo każda ćwiartka jest z innego auta albo zostawia 4 ślady. Może powielę zdanie które tu już padało ale: W TEJ KLASIE SAMOCHODÓW NIE MA OKAZJI. Jak się ma 16.000 EUR to lepiej kupić coś z niższej półki bo do X5 za taką cenę dołożysz przynajmniej pół z tego. Pozdrawiam

Opublikowano
Ważne pytanie - czy pojazd posiada homologację na ciężarowe.

Tylko taki wchodzi w grę.

Kwota około 16.000 EUR

hmmm... :think:

 

jeśli wchodzi w grę tylko z homologacją na ciężarowe... to może chodzi o 16.000 euro netto... :think:

 

bo jeśli brutto... to raczej trzeba szukać czegoś z przed liftu... :oops:

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano

Niestety u mnie nie ma homologacji.

A kwota którą podałeś jeśli jest to brutto to sugeruję trochę jeszcze dozbierać bo nie sztuka kupić skarbonkę.

Opublikowano

Jeśli zależy Ci na Xie 5-cio osobowym, to z PRAWDZIWĄ homologacją na ciężarowy jest nie dużo takich X-ów w Polsce, a już nie mówiąc o sprowadzony. Firmy przerabiają w Polsce, ale to nie pewny interes, a tu zadzierasz z Urzędem Skarbowym. Homologacja, (która z resztą stale w Polsce ulega zmianie) mówi o ładowności 500kg, ale wówczas samochód jest 2-osobowy. Chyba, że popełni, ktoś błąd (znam taki przypadek), że Niemiec robi homologacje i wpisze 500kg+5osób.

 

Możesz kupic samochód na firmę - masz odliczenia vatu:

- zakup samochodu do 6000pln

- naprawa i części - odpisujesz cały Vat

- tankowania - bez odpisywania Vatu.

aby mieć odliczenie:

- zakup 100% Vatu

- tankowanie 100% Vatu

wówczas ładowność 500kg i 2 osoby.

Wiadomości z Marca.

Sam kupowałem X-a i przerabiałem ten temat z księgową, Ministerstwem i główną stacją kontroli samochodów.

Chyba, ze nowy ze salonu - nie ma problemów z niczym

W czerwcu zapowiadają kolejną zmianę przepisów dot. homologacji.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Jeśli asb nie była jeszcze remontowana, to będzie na pewno pierwszy poważny wydatek.
........srebrne beem wjeżdża na teren........
Opublikowano

Nie będę się spierał bo to auto nie dla mnie (ja szukam E60)

Co do homologacji i tej europejskiej i tej polskiej tutejszy US nie stwarza problemów.

W kwestii ceny - może i okazji nie ma ale można kupić samochód z aukcji bankowej, może ktoś pozostawił w rozliczeniu a ktoś inny ma dojście do takiego samochodu w "pierwszej cenie" - nie wiem - ten kto to kupuje jest zapewne świadom tego co robi - nie wnikam - ja tylko zapytałem w jego imieniu - niemniej jednak nie otrzymałem od was informacji na zadane pytanie.

Pozdrawiam

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Nie będę się spierał bo to auto nie dla mnie (ja szukam E60)

Co do homologacji i tej europejskiej i tej polskiej tutejszy US nie stwarza problemów.

W kwestii ceny - może i okazji nie ma ale można kupić samochód z aukcji bankowej, może ktoś pozostawił w rozliczeniu a ktoś inny ma dojście do takiego samochodu w "pierwszej cenie" - nie wiem - ten kto to kupuje jest zapewne świadom tego co robi - nie wnikam - ja tylko zapytałem w jego imieniu - niemniej jednak nie otrzymałem od was informacji na zadane pytanie.

Pozdrawiam

Proszę bardzo oto odpowiedzi:

Skrzynia automatyczna jeśli nie była regenerowana to zapewne zbliża się do końca

Skoro to auto z Polski i jeździło 200tys. po naszyh drogach to zapewne kolejny raz będą do wymiany unibole i standardowo przednie wahacze

Na pewno dobrze byłoby zrobić czyszczenie wtrysków

Nie wiem w jakim stanie jest np. maglownica, akumulator, odma.

Zapewne do wymiany będzie rozrusznik chyba że był niedawno wymieniany

Dobrze było by sprawdzić elektronikę (nawigację o ile jest wbudowana), PDC i ESP.

 

O wszelkich filtrach płynach i olejach nie ma co wspominać bo to oczywiście standard

Nie wiem czy to co napisałem jest jakąś nowością bo na tym forum jest mnóstwo tego typu informacji.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję - o taką odpowiedź mi chodziło.

Oczywiście o standardowych sprawach nie rozmawiamy :) bo to norma. Natomiast pozostałe informacje są jak najbardziej użyteczne.

Że tak powiem ... przekazuję dalej .... :) i rozumiem że w E60(dla mnie) 3.0d mogę spodziewać się podobnych rzeczy

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.