Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Pisze tutaj pierwszy raz, a mam dość poważny problem. Nie mogę uruchomić silnika w samochodzie. Posiadam e34 z silnikiem 2,5 tds. Przyjechałem swoim samochodem od momentu jak go kupiłem 80 tyś. i wszystko było dobrze.

Dzisiaj rano chciałem pojechać i nie mogę silnik kręci, ale nie odpala po przekręceniu stacyjki świeci się kontrolka od wtrysku sterującego i od świec żarowych(nie gasną) cały czas spala się bezpiecznik numer 9 odpowiada za klakson ogrzewanie i klime. Miałem podobną sytuacje kilka dni temu na trasie. Wtedy zjechałem do boku podniosłem maskę ruszyłem kabelkami pod kolektorem ssącym, chwile ostygł. Kontrolki zgasły, samochód odpalił i pojechałem dalej. Dzisiaj niestety nie to nie pomaga. Dobrze że stało się to w domu.

Co powinienem zrobić zanim pojadę do mechanika, możliwe że wilgoć spowodowała tą usterkę, czy raczej jest to jakaś poważna sprawa. Mogę naprawić to sam?

Proszę o pomoc.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

HEJ KOLEGO!!!!

JA MIAŁEM TAKI SAM PROBLEM!!!

PODCZAS JAZDY...AUTOMATEM...ZGASŁ SILNIK I ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA WTRYSKU.PRÓBUJĄC ODPALIC SILNIK...ZASKAKIWAŁ,LECZ NIE ODPALAŁ NIESTETY.MÓJ MECH OD RAZU STWIERDZIŁ,ŻE PADŁA POMPA WTRYSKOWA.MIAŁ RACJE-OCZYWIŚCIE.JEDNAK ICH PROBLEM POLEGA NA GŁOWICZKACH TYCH POMP.W WYNIKU BRAKU WYSTARCZAJĄCYCH ŚRODKÓW NA ZAKUP NOWEJ,BĄDŻ REGENEROWANEJ...ODKRĘCIŁ JĄ,PORUSZAŁ I ZAKĘCIŁ ZNÓW.W WYNIKU CZEGO PRZEBUJAŁEM NIA PONAD 500KM I NIC...A NOWA CZEKA W RAZIE JAKBY CO.MAM NADZIEJĘ,ZE POSIADASZ POMPA ELEKTRYCZNA,A NIE NAPĘDZANĄ PASKIEM.BO SŁYSZAŁEM,ŻE SPRAWIA WIĘCEJ PROLEMÓW UŻYTKOWNIKOM.

POZDRAWIAM.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź, myślę jednak że problem tkwi w instalacji elektrycznej, elektrozawór na pompie wtryskowej gubi "plus". Jak podam mu "plus" bezpośrednio z akumulatora to autko mi pali, miga wtedy tylko kontrolka od wtrysku sterującego. Po kilku dniach jak autko stało nie jeżdżone przyszedłem i podpaliłem normalnie bez problemów, pochodził troszkę wyłączyłem i znów to samo, nie mogłem odpalić. Szukałem schematów elektrycznych, coś znalazłem. Jestem jednak za słaby w ich czytaniu więc jutro odstawie autko do elektryka może jemu uda się to naprawić.

Jak tylko autko będzie sprawne opisze na czym polegała usterka.

Pozdrawiam Krzysiek.

Opublikowano

Witam. :D

Dzisiaj odebrałem od elektryka swój samochodzik naprawiony. Okazało się że, przyczyną usterki był kabel który się przetarł i dodatkowo spalił 2 przekaźniki. Naprawa kosztował mnie 150 zł. Autko śmiga jak dawniej tylko okazało się że, akumulator słaby i przed zima będę musiał zainwestować w nowy. Gdyby komuś przydarzył się kiedyś podobny problem to już będzie wiedział jak sobie radzić.

Pozdrawiam Krzysiek. :)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Niestety nie pamiętam jakie bo elektryk mi je wymieniał, jedyne co wiem to, że któreś z tych pod kanapą obok akumulatora.

Pozdrawiam.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam forumicz problem z swiecacym wryskiem polega na tym iz nie dzziala elektrozawór na pompie wtryskowej warto sprawdzic przekaznik koloru białego i nzke 30 stały plus akumulatora przewd traci opornosc i brak komunikacji z sterownikiem silnika i pompa wtryskowa pozdrawiam
Opublikowano
MAM NADZIEJĘ,ZE POSIADASZ POMPA ELEKTRYCZNA,A NIE NAPĘDZANĄ PASKIEM.BO SŁYSZAŁEM,ŻE SPRAWIA WIĘCEJ PROLEMÓW UŻYTKOWNIKOM.

... o jakiej pompie piszesz/?

iZzI
Opublikowano
Witam pisze o pompie wtryskowej VP37 problem z swiecacymi kontrolkami swiec zarowych i wtryskiwaczy swiatłem ciagłym polega na tym ze auto nie do zapalenia + brak podłaczenia z komputerem disgnostycznym problem kwi w głównym kablu od akumulatora do przekaznika silnika nózka 30 brak stalego napiecia w skutek brak sterowania elektrozaworu pompy wtryskowej + brak komunikacji sterownikaa silnika pozdrawiam
Opublikowano
Witam pisze o pompie wtryskowej VP37

moje pytanie tyczyło się ritter777

iZzI
Opublikowano
iZzI-ale to post sprzed 3 lat wiec wątpie,czy uzyskasz odpo o jaką pompe mu chodziło..
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano

Jeszcze kilka chwil temu mialem podobny problem. Skorzystalem z sugestii i porad forumowiczow i moj tds ozdrowial. Z wdziecznosci za Wasza pomoc, zarejstrowalem sie jako nowicjusz , glownie po to aby przedstawic problem z moim autem oraz uzytym lekarstwem.

zatem , u mnie problem z odpaleniem auta objawial sie na kilka sposobow. Bywalo tak , ze migaly na przemian kontrolki wtrysku i swiec przy wlaczonym zaplonie a dalsze przekrecenie kluczyka powodowalo przygasniecie wszystkich odbiornikow pradu w aucie. Bywalo rowniez tak , ze niby wszystko wygladalo ok, auto krecilo ale zero zycia. W takim przypadku pojawialo sie ciche buczenie jakiegos urzadzenia elektrycznego znajdujacego sie pod maska zaraz przy podszybiu od strony kierowcy. (nie pytajcie ktorego , bo sie na tym nie znam) W obu przypadkach auto odpalalo niemal natychmiast po krotkim holowaniu. Po odpaleniu "z liny" mozna bylo ja zgasic po kilku minutach i przy ponownym odpaleniu zadnych problemow. Jakby nigdy nic sie nie dzialo. Auto potrafilo dzialac bezproblemowo dzien, 3dni , tydzien, rano w nocy itd ... az nadchodzil ten dzien ,czy chwila, ze nie i ch..., wiec lina, holowanie, itd . No ale dzis juz problem rozwiazany i ku mojemu zdziwieniu a potem radosci, przyczyną byla polroczna, zajeb.... bateria warty. (na szczescie na gwarancji) . Malutka centra bujnela moje autko natychmiast po zamianie.

Na koniec jeszcze dwa zdania na temat wszechobecnego problemu odpalania tds przy niskim stanie paliwa. Moje auto rowniez posiadalo taka wadę, czytalem o zaworkach ktore stosuje sie w takim przypadku, u mnie problem naprawil sie sam....

Otoz , w zeszlym roku wymienialem progi i spory kawal podlogi. Bylo sporo spawania, walenia mlotem itd. Po zlozeniu wszystkiego do kupy auto sciaga paliwo do samego konca . Bez problemu odpala przy zapalonej rezerwie. Jaka byla przyczyna ? - nie wiem , niech pochylą sie nad tym fachowcy , ktorych na tym forum na pewno nie brakuje.

 

dziekuje za pomoc, pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam a ja mam taki problem ze BMW e34 tds nie chce odpalic ... Wogole nie kreci rozrusznik ... Po przekreceniu kluczyka wszystko przygasa I ani widu ani slychu ... Co jakis czas jest tak ze wogole jakby zasilania nie bylo a samochod by nie pobieral pradu wogole z akumulatora a czasem normalnie lecz wszystko przygasa I nie odpala ... Aku nowka ! Prosze o jakies sugestie ...
Opublikowano
Rozładowany aku. Ew.sprawdź klemy-czy dobrze siedzą. To tak na początek.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.