Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie:)

a wiec zaczne od tego ze jestem posiadaczem tego wspanialego samochodu jakim jest bmw ale od pewnego czasu zaczynam miec go powoli dosc.

problem ktory mnie meczy to dziwne szarpanie kierownicy na dziurach, zaczne ze pewnego dnia przestala mi dzialac pompa wspomagania wiec po szybkim zorientowaniu sie w cenach zakupilem nowa. po jej wymianie zostalo stwierdzone ze mam do wymiany gumy na wachaczach tylne, ale ja pomyslalem ze warto wymienic cale wachacze wiec zostaly zakupione wchacze nowe firmy qh nie jest to jakas gorna polka ale sa dobre i po wymianie tych ze wachaczy zaczelo mi szarpac kierownica mocniej szarpiejak np jade i pokonuje luk a przy okazji wjade do jakiejs dziurki to wtedy jest tak ze kierownica skreca w lewo i w prawo tak wyglada szarpniecie na wprost tez to jest ale nie za kazdym razem. a wiec powrocilem do starych wachaczy bo byly oryginaly ale gumy zostaly nalozone nowe, zbieznosc zrobiona w 100%okjedna moja opona przednia lewa od wewnatrz jest nieciekawa, moze to byc ona przyczyna tego szarpania? felgi mam oryginaly bmw m przod 225/17 tyl 235/17 jutro bede wymienial koncowki kierownicze i drazki stabilizatorow na koncowkach nie ma luzow drazki sa nie ciekawe. i przeloze opony bo sa kierownkowe wiec musze je przelozyn na felgach.

mam wielka prosbe do was moze ktos przerabial ten problem bo ja naprawde nie wiem a wymiana wszystkiego co jest z przodu doprowadzi mnie do bankructwa:) wyczytalem na necie ze magiel to moze byc ale nie bylo tego konkretnie o e46 tylko o e 36 wiec nie wiem, dzieki z gory za wszelka pomoc. pozdrawiam ARNI

Opublikowano

witam

widze ze nikt nie mial takiego problemu jak ja na dzien dzisiejszy jestem po wymianiie maglownicy i nie stety dalej jest tak samo. a wiec dalej jestem w punkcie 0 wracam do strej bo jesli jest tak samo na nowej to po co placic.

Opublikowano

moze zle wywazone koła..., jak bedziesz wymienial to zapodaj cale drazki kierownicze (nie tylko koncowki).

Szczerze to nie wiem co Ci moze dolegac :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro stałos ię po wymianie wachaczy to raczej tam szukaj przyczyny. Może są cos nie tak z nimi albo z tulejami. Luzy w kolumnie kierowniczej każdy średnio inteligentny mechanik potrafi stwierdzić nawet sam możesz to sprawdzić...
Krzysztof
Opublikowano
Wita jeżeli nie masz luzów na wahaczach to winna jest geometria ale taka porządna z ustawieniem kątów z przodu i z tyłu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a wiec po dlugim szukaniu przyczyny jest jakis pomysl , opony to co pierwsze musze kupic moje te ktore mam nie sa stare maja jakies12 miesiecy BRIGESTONE ale wewnatrz sa zjechane nie tragicznie ale jak sie przejedzie reka to czuc ze jest nierowna i sa schody. a druga mysl to taka ze zakupie oryginaly z bmw gumy na wachacze bo te co mam sa firmy qh placilem za nie 18f tanie i moga one tez mieszac. a co ja zrobilem to upuscile powietrza z opon na 1.4bar i powiem tak ze tych szarpniec bylo stanowczo mniej kierownica dragala przyt 100km/h i jak wpadalem wdziure to szarplo nia ale juz nie za kazdym razem. a wiec co moze to byc jak nie opony bo jak dowalilem im 3 bar to masakra.

ciezko sie rozwiazuje takie problemy bo kazda wizyta w garazu to kasa a samemu to nie wszystko sie da ale takie zycie.

serdecznie pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano
miałem bardzo podobno objawy jak u Twojego sprzętu - po wielu wymianach i kombinacjach okazało się że lewy zacisk od hamulca był do wymiany - nie odbijał do końca tak jak trzeba i powodował bicie - proponuje sprawdzenie czy któreś koło jest ciepłe po takim szarpaniu
Opublikowano
Ja mam podobne objawy i prawdobodobnie któraś fela jest krzywa i powoduje bicie tylko u mnie bije do prędkości 100 km/h a później przestaje a i jak ostro hamulcem zahamuje tak gwałtownie to też mi szarpnie kierownicą, może ktoś wie co dolega mojej buni, bo zawiecha ok, opony wymieniłem na nowe a problem został stawiam na którąś z felg dodam że przy wyważaniu koleś bardzo dużo ciężarków zakładał.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

ja jutro wkladam dwie nowe gumy na przod i zobacze co bedzie sie dzialo. a co do zaciskow to mam jeden nowy bo mialem wlasnie cylinderek zapieczony wiec wymienilem jeden zacisk nowe tarcze i klocki maja wszyskie jakies 2 miesiace a co zaowazylem to jak cofam do tyly wolno i naciskam hamulec to jest taki stuk jak by klocek sie ruszal wiec jutro bedzie diagnozowane to. felgi mam proste bo na maszynie jak byly to nie mialy bicia. jak obstawiam w miom przypadku ze jednak gumy ale oczywiscie nie jestem pewny:( bo zaplacilem dzisiaj za dwie 1000zl i moze sie okazac ze dalej jest tak jak bylo. jutro bede cos wiedzial wiecej:) napisze potem co jest u mnie

pozdro:)

Opublikowano
no i bez zmian nowe gumy na przodzie i dale jest tak jak bylo. wiem co jest powodem drgan przy hamowaniu ten docisk ktory mam niby nowy okazal sie ze jest to po regeneracji i ma duze luzy na bolcach wiec na gwarancji bedzie nastepny . ale problem jak mnie meczy od miesiaca to te cholerne drgania kierownicy ja juz nie wiem co ma dalej robic zastanawiam sie czy te gumy na wachczach nie robia mi tych drgan sa niby nowe ale jakies tanie. albo moze pompa wspomagania jest nowa ale moze miec jakas wade. ja naprawde nie wiem co robic. probowalem dokrecic ta srubke na przekladni ktora jest na klucz 17 ale nie czuje roznicy tylko to ze kiera mi nie wraca wiec wrocilem z nia w oryginalne miejsce. mam maly luz na walku ktory wchodzi do przekladni i jest mocowany z kolumna ale ten luz tam juz mam rok bo czasami slychcstuki na lezacych policjantach i wczesniej nigdy nie mialem takiego pronlemu. problem mi sie pojawil po wymianie gum na wachaczach moze kupie jeszcze raz tylko ze oryginaly z bmw tylko ze nie wiemczy to zmienicos. w czwartek jade do polski i normalnie mam lek. nie wiem co robic.
Opublikowano
sprobuje nakrecic krotki film z tym co mnie meczy w moim aucie i pokaze go na forum moze ktos bardziej bedzie mogl mi pomoc. pozdro
Opublikowano
kurde ale wczesniej tego nie mialem to sie dzieje od paru tygodni wczoraj wrzucilem nowe gumy i dalej mam nakrecony filmik o co mi chcodzi tylko nie umie go tu pkazac. a na moja mi nie wejda mniejsze fele bo mam 330 i mniejsze nie ma opcji:(
Opublikowano
a ja mam jeszcze takie pytanie czy pompa wspomagania moze miec jakis wplyw na to ze szarpie, drzy kierownica moze male cisnienie daje na magiel kolejna jaksa mysl:)
Opublikowano
to jest moj filmik
jest tam moment na mojeje reced widac jak ona drzy jak sie prowadzi jest to duzo gorzej
Opublikowano
siadla mi miesiac tem pompa wiec kupilem nowke zapalcilem za nia 200f to prawie 1000zl nie jest luk ale jakas tam, nie wiem moze wymienie ja na gwarancji
Opublikowano

witam

no i dzisiaj juz sie uporalem z moim problemem a mianowicie gumy na wachaczach mialem zalozone jakies [MOD: ejże - sugeruję przeczytać regulamin forum, unikniesz ostrzeżeń...] podruby. dzisiaj zostaly zalozone oryginaly z bmw i jak reka odja moje auto wrocilo do mnie jezdzi sie nim teraz jak za dawnych czasow normalnie kocham je:)))

przestroga dla wszystki nie kupujcie nigdy podrobek jesli chodzi o zawias wylozyc troche wiecej kaski ale kupic oryginal o niebo lepiej. dzieki wszystkim za szczera pomoc:)

serdecznie pozdrawiam:)

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.