Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heja,

 

Nawet przy malym odchyleniu kierwonicy w lewo lub prawo slysze takie jednorazowe pukniecie, dzwiek wydobywa sie ze srodka, znajomy mowil ze to normalne ale jakos w to nie wierze, auto ma maly przebieg wiec tym bardziej nie powinny byc zadnego stukania.

 

Jakies pomysly ?

Opublikowano

Witaj, po pierwsze polecam opcję szukaj, miałem to samo u siebie przy przebiegu 3000km i bardzo mnie to irytowało. Na gwarancji wymieniono wałek w przekładni kierowniczej, po wymianie stuka ale tylko przy jeździe do tyłu. Śmieszne prawda ;)? pozdrawiam

P.S. Jest to raczej typowe zjawisko w tym aucie i nie masz się czym przejmować.

Opublikowano

Witam,

U siebie mam to samo, ruszam lekko w prawo stuk w lewo stuk. Byłem z tym u mechanika od BMW, stwierdził że prawdopodobnie

to taśma. Jest tam jakiś bolec który dostał zbyt duży luz i stuka.

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
panowie, miałem identyczny przypadek z tymi stukami w kierownicy, 2 minuty i po problemie, wystarczy wejść pod samochód i dokręcić śrubę na krzyżaku między kierownicą a maglownicą. Wytłumaczcie mechanikowi a on z pewnością będzie wiedział o co chodzi.
Opublikowano
Ja tak mam i w 1ce i w 3ce.Nie ma to wpływu na zakres obrotu,ani nie odbija się to na prowadzeniu auta.Pozdrawiam:)
Kubica GO!
Opublikowano
u mnie tam nic nie puka, za to skrzeczalo przy delikatnym nawet skrecaniu kiera ale wystarczylo napchac smaru i po klopocie
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
u mnie tam nic nie puka, za to skrzeczalo przy delikatnym nawet skrecaniu kiera ale wystarczylo napchac smaru i po klopocie

 

A gdzie kolego napchać tego smaru? Również mam delikatne piszczenie ale tylko przy bardzo wolnej jeździe i dźwięk ten dochodzi gdzieś spod kolumny.

Dodatkowo kierownica lekko skręciła w lewo przy jeździe na wprost.

 

pzdr.

Michał

Opublikowano

a u mnie są jeszcze inne objawy:

1. przy skręceniu kół do końca słychać lekki stuk i w lewo i w prawo ale niestety nie zawsze (a może to dobrze)

2. buczenie przekładni kierowniczej takie jakby brakowało płynu do wspomagania ale po sprawdzeniu stan jest idealny a i kolor płynu jest prawidłowy dodatkowo brak zapocenia jakiegokolwiek z węży

może mi się wydaje albo jestem jakiś przewrażliwiony (do tej pory jeździłem głównie VW i tam było zdecydowanie ciszej i do tego kierownica chodziła zdecydowanie lżej)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.