Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś miał problem z centralnym zamkiem, mianowicie od pewnego czasu gdy próbuję zamknąć czy otworzyć samochód pilot zaczyna działać dopiero za którymś razem albo wcale nie działa, tracę nerwy i otwieram kluczykiem. Wiem, że w pilocie nie ma baterii tylko jest akumulatorek, który się ładuje gdy kluczyk jest w stacyjce, może jest już na wymarciu... niestety nie ma drugiego kluczyka z pilotem i nie ma jak sprawdzić :(

Czy ktoś pomoże?

Opublikowano
Z tego co wiem to te akumulatorki mają bardzo długą żywotność. Ciekawe czy np. po jakiejś długiej trasie kiedy kluczyk w stacyjce znajduję się długo też masz taki problem? Może trzymasz gdzieś zawsze kluczyk w jakimś miejscu gdzie nieopatrznie wciśnięty jest któryś z przycisków na pilocie i sygnał jest cały czas emitowany ale nie odbiera go auto... A jak nic nie pomoże to ASO i po kłopocie, zakodują ci nowy kluczyk za drobną opłatą :norty:
Opublikowano

hmmm... :think:

 

a czy czasem nie można wymienić tego aku z kluczyka... :?:

 

też kiedyś miałem taki problem (ale nie w X5)... i w serwisie wymienili mi baterię w kluczyku i było po sprawie... :oops:

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
Z tego co wiem to te akumulatorki mają bardzo długą żywotność. Ciekawe czy np. po jakiejś długiej trasie kiedy kluczyk w stacyjce znajduję się długo też masz taki problem? Może trzymasz gdzieś zawsze kluczyk w jakimś miejscu gdzie nieopatrznie wciśnięty jest któryś z przycisków na pilocie i sygnał jest cały czas emitowany ale nie odbiera go auto... A jak nic nie pomoże to ASO i po kłopocie, zakodują ci nowy kluczyk za drobną opłatą :norty:

no niestety nic z tych rzeczy :(

... zakodują ci nowy kluczyk za drobną opłatą ??? tzn. że mam zamówić drugi kluczyk z pilotem za ponad 600zł?

Opublikowano
hmmm... :think:

 

a czy czasem nie można wymienić tego aku z kluczyka... :?:

 

też kiedyś miałem taki problem (ale nie w X5)... i w serwisie wymienili mi baterię w kluczyku i było po sprawie... :oops:

 

pozdrawiam

cosmo

 

jeśli inna marka to całkiem możliwe że są baterie w pilotach

Opublikowano (edytowane)

no niestety nic z tych rzeczy :(

... zakodują ci nowy kluczyk za drobną opłatą ??? tzn. że mam zamówić drugi kluczyk z pilotem za ponad 600zł?

 

[size=150]Pisząc za drobną opłatą użyłem ironii. Wiem że to kosztuje dość drogo ale jak się masz stresować czy otworzysz samochód czy nie to myślę że nie ma co się zastanawiać. Myślę że Cosmo pisał o wymianie akumulatorka w kluczyku od BMW a nie innej marce. Ja o tym nie słyszałem ale może to gdzieś robią...[/size]

Edytowane przez marcinekk
Opublikowano
jeśli inna marka to całkiem możliwe że są baterie w pilotach
hmmm... :think:

 

o innych markach nie mam pojęcia... :norty:

 

ale wiem że takie baterie były np. w E38... :oops:

 

i trochę pogrzebałem... i w "starszych" modelach... typu E38 czy E39... były montowane baterie w kluczyku... które w nowszych modelach zastąpione zostały akumulatorem... jednocześnie... we wcześniejszych modelach... gdy baterie padały... pojawiał się komunikat... Funkschlüssel batt... to tak odbiegając od tematu... :oops:

 

pozdrawiam

cosmo

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

odgrzewam temat z zapytaniem.

Auto (E53 2001 4.4) mam od niedawna.

Mój drugi kluczyk już przy zakupie nie działał jako pilot, ale można było z niego uruchomić silnik.

Czy on ma baterie/akumulator i jak go ponownie uruchomić? Wymienić w nim akumulator/baterię ?

Na forum E39 czytałem, że podobno ładuje się w stacyjce..

Ja nim przejechałem może ze 30 min ale się nie naładował..

Mam oryginalny alarm BMW i de facto tylko 1 pilota który działa..

Help..?

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam !

I znów podobny problem - podbijam więc temat.

 

Mam centralny z fabrycznym alarmem, 2 kluczyki, na każdym 3 przyciski (strzałka, srodkowy z Lock z logo i klapa bagażnika)

Od 2 tyg pojawił się problem !! NIE MOGĘ ZAMKNĄĆ auta (i uzbroić) alarmy z kluczyka !

Muszę robic to mechanicznie i zamykać przez przekręcenie kluczyka w zamku drzwi (i wowczas centralny działa)

Dioda przy lusterku wew. od alarmu już nie.

 

A co najdziwniejsze, że otwierać idzie już z pilota (z obu kluczyków otwieram, ale żadnym nie moge zamknąć)

 

Jakieś pomysły?

 

Mam INPE ale nie wiem gdzie tego szukać i co ustawić - może ktoś wytłumaczy to prostym jezykiem :))

 

Pozrawiam Adrian

Opublikowano
witam.napewno jest prcedura panowie kodowania kluczykow bez serwisu.sam to robilem bo tez mi nie dzialaly dwa kluczyki.jesli jestescie tym zainteresowani to poszperam i poszukam jak to bylo?jakos drzwi sie otwiera i zamyka itp.bardzo prosto z tego co pamoetam.pozdrawiam
Opublikowano

To kolego czekamy na twoj post wszyscy bo to by bylo bardzo interesujace dla wszystkich klubowiczow.

A nie wydawac 400-500 zl. i nie miec auta jeden dzien tak jest bynajmniej w Bydgoszczy.

Opublikowano
Witam.Mialem Panownie ten sam problem.najpierw padl jeden pilot ,a po jakims czasie drugi .Znalazlem ogloszenie na allegro -wymiana bateri w pilocie krakow-a że z okolic jestem to podjechalem do goscia.W jedym pilocie padla bateria a w drugim jakas blaszka przy bateri raz miala styk a raz nie.Przylutowal ją i w ciagu paru sekund zakodowal oba klucze.Koszt 60 zl za oba , czas naprawy jakies 15 minut :cool2: .Nawet nie bardzo widac ze kluczyk byl rozcinany.Dla tych co chca miec kluczyk na tip-top niech najpierw sobie kupia na allegro nowy za okolo 30-40 zl (ale czesto tez mają takie fachowcy od wymiany bateri) tylko ze wtedy cena wzrosnie.
Opublikowano

Chętnie zapoznam się z taką procedurą kodowania kluczyka do iksa, moze, pomoże.

Choc rozmawiałem z elektronikiem, stwierdził przez telefo, ze moze to być "odbiornik sygnału z pilota" być może coś nie styka.

W moim przypadku jest tak, ze wczoraj po napisaniu postu - udało si 4 razy zamknąć auto z pilota i ponowie ucichł, więc może kodowanie, a może własie jakieś styki w kluczu.

 

Moze jest jakieś urządzonko, które sprawdza, czy pilot emituje sygnał?

Opublikowano
Adriano nie kombinuj tylko poszukaj jakiegos speca z poznania co robi przy kluczykach samochodowych i za pare zlotych Ci to naprawi.podejrzewam ze jak trafisz na fachowca to sprawdzi pilota przed otwarciem go.
Opublikowano

Dokładnie, nic nie będę kombinował :), bo zaoszczedzę 50 zł a za chwile strace 500 :))

Dodzwioniłem się do elektryka w mojej miejscowości, ma tester który sprawdza, czy pilot emituje sygnał i od tego zaczne.

 

Problem w tym, że cieżko mi się z nim zgrać - praca :(

 

Pozdro

Jak cos więcej ogarne dam cynk

 

PS. Czekam :))) na tą instrukcje kodowania pilota, warto mieć to w papierach :)

Opublikowano

wiec tak:odnalazlem

1.wchodzimy do autka (od strony kierowcy) i zamykamy drzwi

2.wlaczyc i wylaczyc zaplon

3.wyciagnac kluczyk ze stacyjki

4.nacisnac i trzymajac przycisk odblokowania, naciskamy przycisk zablokowania 3 razy w czasie nie dluzszym niz 10 sekund.

5.puscic przycisk odblokowania

auto w tym momecie potwierdza zatwierdzenie polecenia zamykajac i otwierajac centralny zamek.

jesli chcemy zaprogramowac kolejny kluczyk powtarzamy czynnosci 4 i 5 tylko.mamy na to 30 sekund.

mozemy zaprogramowac do 4 kluczykow.

ps.sprawdzona ponownie procedura 5min temu w x5 e53.

powodzenia

mam nadzieje ze pomoglem.

Opublikowano

Tylko umnie niechce nic ruszyc kluczyk jest jalowy nadal jak byl,idzie otworzyc auto i zamknac ale nic po za tym.

A gdy zamkne ori kluczykiem auto i zas chce otworzyc dodatkowym nic tylko recznie ale zaraz wlacza sie alarm..

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam wszystkich! mój problem z kluczykiem polega na tym, pilot wysyła sygnał ale po zakodowaniu go według instrukcji i tak nie pilot jest martwy. Udało się go zakodować tylko raz i działał przez tydzień i znowu padł. Teraz próbowałem wielokrotnie i się już nie udało. Czy ktoś może podpowiedzieć co z tym zrobić? pozdrawiam!
  • 3 lata później...
Opublikowano
Ja mam natomiast taki problem w BMW E65 samochód normalnie zamyka się z pilota a nie mogę otworzyć dopiero za jakimś 98 razem, z kluczyka otwiera bez problemu może miał ktoś podobny problem
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam !

I znów podobny problem - podbijam więc temat.


Mam centralny z fabrycznym alarmem, 2 kluczyki, na każdym 3 przyciski (strzałka, srodkowy z Lock z logo i klapa bagażnika)

Od 2 tyg pojawił się problem !! NIE MOGĘ ZAMKNĄĆ auta (i uzbroić) alarmy z kluczyka !

Muszę robic to mechanicznie i zamykać przez przekręcenie kluczyka w zamku drzwi (i wowczas centralny działa)

Dioda przy lusterku wew. od alarmu już nie.


A co najdziwniejsze, że otwierać idzie już z pilota (z obu kluczyków otwieram, ale żadnym nie moge zamknąć)


Jakieś pomysły?


Mam INPE ale nie wiem gdzie tego szukać i co ustawić - może ktoś wytłumaczy to prostym jezykiem :))


Pozrawiam Adrian

 



Witam i jak poradziłeś sobie z tym problemem mam ten sam problem. Otwieranie drzwi i tylnej klapy z pilota dziala ale zamykanie nie, ma ktos jakis pomysl?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam ten sam problem w X5 e70. Zamyka zawsze bez problemu. Otwiera raz za drugim a

Raz za 92 drugim razem. Zaczynam wymieniać kable przy lewym zawiezie klapy. Czy ktoś to ćwiczył?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.