Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Witam!

 

Czeka mnie wymiana amorków z tyłu ( lub w razie czego dla pewności komplecik) mam e91 318d z 2008 roku, wszystko seryjne , i dzisiaj dzwoniac do intercarsu uprzejma pani, zasugerowałą żebym wziął amorki od wersji ze sportowym zawieszeniem bo ponoc sa delikatnie twardsze i MOCNIEJSZE(bardziej wytrzymałe itp). Ja jednak nie mam M-paku ani sportowj zawieszki i nie wiem czy mi podejda moze ktos sie orientuje??

 

Roznica w cenie to ok 50zł na sztuce.

 

A może polecacie jakieś inne amorki niż b4 ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
standardowo, zawias w m-pakiecie jest nizszy niz seryjnie, ja sie nie znam na mechanice ale to chyba nie zbt dobry pomysl brac amorki od m-pakietu do zwyklego zawiasu.
Opublikowano
masz auto nowe kupione w 2008 r , ile przejechałeś ze wymieniasz już amortyzatory ?
Opublikowano

"miłe panie i mili panowie" zawsze polecaja to co im sie opłaca sprzedać ( większa marża, dodatkowe profity)

 

u mnie na liczniku 180 tyś wymieniłem z przódu, amory z tyłu w jak najlepszym porządku-nie ruszane

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie mam 68tys przebiegu i amorki sa jak najbardziej ok, tylko jak wymienialem sprezyny i wygłuszałem bagażnik trzebabylo je zdjac, i mechanik przy zakladaniu spowrotem amorkow ukrecil główkę na trzpieniu i teraz nie mozna jednego amorka dokreic( lapalo sie za trzpien i dokrecalo amor) jest troche luzny i stuka mi na nierównościach, studzienkach itp co strasznie wkurza dlatego musze wymienic, a jak wymieniac to juz oba.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

"wygłuszałem bagażnik"

 

pytam z czystej ciekawości , czemu to robisz? co to daje?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
"wygłuszałem bagażnik"

 

pytam z czystej ciekawości , czemu to robisz? co to daje?

 

Proste:) Wkurza mnie szumienie i halasy ze strony bagaznika, wczesniej jezdzilem sedanami i bylo cicho teraz siedzac z przodu slysze szum opon z tylu glosniejszy niz z przodu.

 

A moje pytanko: za ile te amorki "nie M-kowe" kupujesz?

 

Około 200zł za sztukę na tył i 350zł za sztukę na przód

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ja właśnie przerabiam tematy wymiany amorków w moim 330d e91 przy przebiegu 160k. Posiadam M pakiet (opcja 226) i wybrałem Bilsteina B4 - podobno seryjnie je montują (troche inne oznaczenie dla M pakietu). Z informacji które uzyskałem są trochę twardsze od normalnych.

 

Przód:

VNE-D503/504 - cena to około 350 zł. (ASO 1100 zł.)

Tył:

BNE-D505 - cena około 220 zł. (ASO 550 zł.)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
No własnie są twardsze i ponoc bardziej trwałe, tylko czy będąpasowały do normalnego zawieszenia ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Teoretycznie będą pasowały bo tylko charakterystykę mają inna, no i komfort trochę mniejszy będzie. Nie wiem jak jest ze sprężynami. Co do komfortu to zależy jeszcze od tego jakie masz koła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie przerabiam tematy wymiany amorków w moim 330d e91 przy przebiegu 160k. Posiadam M pakiet (opcja 226) i wybrałem Bilsteina B4 - podobno seryjnie je montują (troche inne oznaczenie dla M pakietu). Z informacji które uzyskałem są trochę twardsze od normalnych.

 

Przód:

VNE-D503/504 - cena to około 350 zł. (ASO 1100 zł.)

Tył:

BNE-D505 - cena około 220 zł. (ASO 550 zł.)

 

Moim zdaniem b4 to amortyzatory dla normalnej nie obniżonej wersji, dla obniżonej powinno być b6 (żółty)

Opublikowano

Jeśli masz pakiet M (jak dobrze pamiętam oznaczony 226) to będą to B4 - producent podaje nawet numery katalogowe BMW. Bilsten produkuje 2 albo 3 rodzaje tych amorków (normalne, wzmocnione i do pakietu 226). B4 jest to amortyzator gazowy dwururkowy a B6 to jednorurkowy gazowy (coś podobnego jak w przednim widelcu w motorze) i jest bardzo twardy.

Wszystkie amorki można zobaczyć na stronie http://www.bilstein.net.pl/

 

http://img695.imageshack.us/img695/948/bilstein.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.