Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem posiadaczem BMW 3 E46 z silnikiem 2.0 diesel i problem mój polega na tym, iż raz zapala a raz nie...krótko mówiąc kiedy mu się podoba:/ z czego zauważyłem, że częściej nie zapala na ciepło. W czym tkwi problem? Proszę o pomoc.
Opublikowano
Jeśli motor 150KM to czujnik impulsów wałka rozrządu, uszkodzone wtryskiwacze, uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie CR. Jeśli motor 136KM padająca pompka niskiego ciśnienia w baku, zapowietrzony układ paliwowy, uszkodzony sterownik VP44, zapchany filtr paliwa.

Obie pompy paliwa oraz filtr zostały wymienione więc raczej bym to odrzucał...wtryski też są wporządku. Bardziej bym był skłonny ku tym czujnikom. Powiedz jak można je bez podpinania pod komputer sprawdzić (takimi domowymi metodami)? Czy np przy zagrzaniu silnika taki uszkodzony czujnik może nie działać a przy schłodzeniu silnika nagle ocknienie i działa?

Opublikowano
A jakie są inne objawy uszkodzonego wtrysku oprócz tego, że nie zapala na ciepłym silniku? Bo moja betka jak zapali to chodzi idealnie, żadnych nierównych obrotów, żadnego dymienia nic z tych rzeczy:) dlatego pytam o inne objawy uszkodzonego wtrysku...
Opublikowano

Byłem dzisiaj na komputerze i błędy jakie wyszły to:

 

7717 Czujnik wałka rozrządu - Zakłócenia działania

4704 Ciśnienie wtrysku wstępnego-kontrola - Utrzymywane ciśnienie robocze

7680 CAN-wiadomości - Brak wiadomości z pompy wtryskowej

7685 Regul.prędk. jazdy-część obsługi - Zakłócenia działania

10240 Napięcie zasilania sterownika - za niski

13573 Sterowanie czasem grzania - Awaria sterownika grzania

 

Oceńcie teraz co może wpływać na problemy z zapalaniem na ciepłym silniku. I generalnie co te błędy oznaczają...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ma pewno czujnik wałaka rozrządu bedziesz musiał wymienić ja bym to zrobił w pierwszej kolejności , ma on za zadanie spr w jakim położeniu on sie znajduje i przy rozruch komp wie w które cylindry ma wtrysnąć paliwko

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
ma pewno czujnik wałaka rozrządu bedziesz musiał wymienić ja bym to zrobił w pierwszej kolejności , ma on za zadanie spr w jakim położeniu on sie znajduje i przy rozruch komp wie w które cylindry ma wtrysnąć paliwko

Myślisz, że to jest powód dlaczego auto nie zapala?

Opublikowano
a co mechanior ktory robil ci diagnoze nie moze sie zajac autem - sam to bedziesz wymienial na chybil trafil .... bezsensu. Daj mechanikowi zarobic :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Sam wymienie:) nie ma problemu;) tylko żeby dobrze zdiagnozowac co jest przyczyna:D zeby nie wydawac 400zl na nowy czujnik jezeli to nie bedzie to:/
Opublikowano
Problemem okazał się owy czujnik położenia wałka rozrządu. Koszt nowego, oryginalnego to 400zł. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.