Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam szanownych kolegów

proszę o pilna pomoc przy wymianie czujnika wałka rozrządu

wiem już gdzie on mniej więcej jest, tylko nie wiem co i jak odkręcić żeby się do niego dostać i nic nie zepsuć

proszę o wskazówki

z góry dzieki

Wszystko z Miłości do Bawarii
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaki silnik ma mieć w 523 z tytułu?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a wiecie czy czujnik ze zdjęcia pierwszego, nr 17 to jest ten sam co nr 18 ze zdj drugiego ??

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/240.png

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/r/236.png

 

bo właśnie u mnie idzie on w głąb silnika, a z rysunku pierwszego jakby na zewnątrz... wydaje mi się że to są te same tylko inaczej narysowane

B M W
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a wiecie czy czujnik ze zdjęcia pierwszego, nr 17 to jest ten sam co nr 18 ze zdj drugiego ??

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/240.png

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/r/236.png

 

bo właśnie u mnie idzie on w głąb silnika, a z rysunku pierwszego jakby na zewnątrz... wydaje mi się że to są te same tylko inaczej narysowane

 

Podaj vin to ci powiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BU21403

 

:cool2:

 

dodam że mam na pojedynczym vanosie.

 

 

Jeden Vanos, czyli czujnik 17 z obrazka pierwszego o numerze 12141703221 cena w ASO i tylko taki polecam to około 350 zł

Opublikowano
Podłączę się do tematu, bo jakis spec mi ostatnio mówił,że u mnie nie ma czujnika wałka rozrządu- silnik M52TU podwójny vanos, zkońca 98roku. Czy to prawda, bo szukam przyczyn falowania obrotów i juz nie wiem czego mam się czepić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłączę się do tematu, bo jakis spec mi ostatnio mówił,że u mnie nie ma czujnika wałka rozrządu- silnik M52TU podwójny vanos, zkońca 98roku. Czy to prawda, bo szukam przyczyn falowania obrotów i juz nie wiem czego mam się czepić?

 

 

Żeby było smieszniej to masz dwa czujniki wałka rozrządu nr 5 i 18 na rysunku drugim wyżej. Co do falowania obrotów może uszczelki vanosa padły.

 

http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

panowie 523i z końca 96r. silnik M52B25 też ma dwa czujniki? Byłem ostatnio na komputerze w mechanika i wyskoczyło tylko "czujnik położenia wałka rozrządu" żadnych innych informacji ni wyświetliło. Jak to dokładnie sprawdzić? Jeszcze raz na kompa z bardziej szczegółowym programem do BMW?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

panowie 523i z końca 96r. silnik M52B25 też ma dwa czujniki? Byłem ostatnio na komputerze w mechanika i wyskoczyło tylko "czujnik położenia wałka rozrządu" żadnych innych informacji ni wyświetliło. Jak to dokładnie sprawdzić? Jeszcze raz na kompa z bardziej szczegółowym programem do BMW?

 

Masz tylko jeden czujnik nr 17

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/523i-M52/LHD/M/1996/may/browse/engine/cylinder_head_vanos/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.