Skocz do zawartości

<t>co wybrać: chip na 270KM czy szperę</t>  

20 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie jak teraz u Ciebie jest z trakcją, ale z osobistych doświadczeń uważam że trakcja jest ok, a mocy nigdy za dużo.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)

przejedź się parę razy na podjeżdżawki - np. do Ułęża z Wróblem i wtedy zdecyduj czego bardziej Ci potrzeba do urwania kolejnych sekund.

osobiście przeznaczyłbym tę kasę na... siebie - czyli podniesienie swoich umiejętności. nie wiem jak to jest u Ciebie, ale ja stwierdziłem, że jeszcze przez czas jakiś najsłabszym ogniwem w moim samochodzie będzie kierowca i to jego trzeba doinwestować. potem można będzie pomyśleć o mechanice...

Edytowane przez FierceDog

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie sa koszty wymiany dyfra ?

 

Moim zdaniem zainwestuj w czipa, później zdecydujesz co z dyfrem.

Opublikowano
Mówiąc szczerzę przy tej mocy standardowe systemy stabilizujące tor jazdy wystarczają wiec uważam że nie ma sensu pakować pieniądze w szpere a co do chipa kolega ma i wgniata w fotel więc Gorąco Polecam:) A jeśl chodzi o tylni napęd to ile by nie było mocy to i tak pójdzie bokiem:P
Opublikowano
osobiście przeznaczyłbym tę kasę na... siebie - czyli podniesienie swoich umiejętności. nie wiem jak to jest u Ciebie, ale ja stwierdziłem, że jeszcze przez czas jakiś najsłabszym ogniwem w moim samochodzie będzie kierowca i to jego trzeba doinwestować. potem można będzie pomyśleć o mechanice...

:cool2: :cool2: :cool2:

nastepnie, zastanow sie do czego bedziesz uzywal auto:

1) do zabawy (tory, zloty, spotkania, "szpan") - to tylko szpera :cool2: ,

2) do jazdy na co dzien, gdzie nie mozna sobie pozwolic na dluuuugie boki (a standardowa :mad2: , elektorniczna :mad2: i tak pozwala na zdecydowanie wiecej niz "granica psychiczna normalnego kierowcy :mrgreen: ") ale trzeba czesto uciekac przed autem, ktore nie zauwazylo, ze Ty jedziesz na zielonym a on na czerwonym :mad2: lub na trasie Pan/Pani w sluzbowym VW/FORD/TOYOTA bedza chcieli Ci udowodnic, ze i Tak ich nie wyprzedzisz - to tylko chip...

 

ja osobiscie do diesla nie montowalbym szpery, chociaz w benzynie mialem i bylem bardzo zadowolony, dlaczego nie:

1) zbyt maly uzyteczny zakres obrotowy aby wykorzystac "szpere",

2) w Twoim aucie z tego co pamietam masz automat i Tutaj nawet jak bedziesz umial jezdzic jak "M.Polody" to i tak nie wykorzystasz glownych zalet szpery...

fajny post :cool2: fajna mysl/pytania :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu zrobiłbym remap w 3-ce a jeśli masz chęci i możliwości do kupił drugie auto do upalania . Moim zdaniem mocna szpera w aucie do jazdy na codzień, dieslu i to jeszcze AT to chybiony pomysł .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Trzeba nazbierać funduszy :8)

Po programie to wogóle będzie masakra.

Mrugające lampki wolę na dyskotece, a nie na desce rozdzielczej.

A tak to tylne hamulce zużywają się szybciej niż przednie. :wink:

ale jest motywacja: szkolenie/szpera/program/satysfakcja bezcenna az chce sie pracowac :mrgreen: jak bylem jeszcze w podstawowce a na ulicach dominowaly polonezy to juz znalem Bedziesz Mial Wydatki :mrgreen: a na lampki jest sposob, wylacz DSC wychodzi najtaniej, palisz jedynie gumy ale i bez chipa jak jezdzisz tylko z dwoma pozycjami gazu: off/on to gumy tak jak dobrze wiesz :mrgreen: , dlugo nie wytrzymuja... :mrgreen: jak zrobisz szpere to bedziesz wspominal o starych "dobrych" kosztach z czasow gdy jej nie bylo...ktos "madry" juz na forum to pisal: sprawdz sam :cool2: jak powaznie myslisz o "szperze" to rob ja przed strojeniem bo po "szperze" i tak bedziesz wlasciwie zmuszony zrobic program (tak mi mowili jak jedzilem japonska :mad2: lodowka :mad2: )...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rufio- problem trakcji w Kielcach na mokrym to efekt specyficznego b. śliskiego asfaltu na torze.

Tak jak napisali AO i Fiercedog- inwestuj w siebie, naucz się dobrze dociążać osie w fazach pokonywania zakrętu a będzie dobrze!

A jeśli już coś modyfikować to moc ale pamiętaj o automacie, żeby on też nadążał za mocą i momentem silnika ;)

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.