Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Stalem się szczęśliwym posiadaczem wymarzonej M-ki E39 2002 128tkm, niestety ze względów finansowych kupiłem za dobre pieniądze auto do naprawy. Z moich pierwszych oględzin wychodzi co następuje: coś rzęzi w silniku zagłuszając praktycznie jego prace, podejrzewam vanos w prawej połówce. Odgłos przypomina tarcie łańcucha o pokrywę silnika. Zamierzam sie do tego zabrać. Na początek chce kupić o-ringi i uszczelkę do tych zaworków sterujących Vanosem. Jeśli to nie pomoże (a pewnie nie) to stawiam na wytarta prowadnice łańcucha lub sam Vanos. Jakich specjalistycznych narzędzi potrzeba do wymiany Vanosa, czym zablokować rozrząd?? (nadają się blokatory do M62??) no i wreszcie czy dam rade zrobić to na domowym podjeździe??

Opublikowano
Znakomita diagnoza z tym vanosem, choc często jego usterka również odbija się na pracy silnika. Co możesz jeszcze wymienic a na pewno dobze skontrolowac to całą długośc łancuchów i głownie mam na mysli długośc - co jakiś czas zdarzają sie z tym felery, nie taki materiał czy coś. napisz może coś więcej , jak tam ci idą postępy, pozdro
Opublikowano
aha, sorki dopiero teraz doczytałem o tym podjeździe - polak niby potrafi, ale w ostatnim takim przypadku pan kolega z pracy na stanowisku obok wyciągnął i rozebrał silnik, widziałem tylko, że prócz ołańcuchowania i ślizgów wymienił również panewki - także naprawdę powodzenia życzę i obyś znalazł usterkę już na tzw wierzchu, trzymam kciuki!
Opublikowano
auto będę miał w garażu dopiero pod koniec tygodnia, ale trochę zmieniłem podejrzenia na bardziej w kierunku prowadnic i napinacza łańcucha, nie ma co gdybać na razie jak będę wiedział co i jak dam znać
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Mam pytanie do kolegi jesli mozna :mrgreen:

Mam zamiar zakupic podobne autko lecz z motorem 4.4 oczywiscie w Angli i tu pytanie jak wychodzi ubezpieczenie na taka pojemnosc :?: :?: :?:

Znajomy zakupił 850 tke i pozby lsie jej po 1 miesiacu ze wzgledu na ubezpieczenie.

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Prace idą w dobrym tempie :-D

 

http://img295.imageshack.us/img295/9084/p5221003.th.jpghttp://img101.imageshack.us/img101/5941/p5221004.th.jpghttp://img299.imageshack.us/img299/7901/p5221010.th.jpghttp://img46.imageshack.us/img46/4959/p5221013.th.jpg

 

http://img820.imageshack.us/img820/3098/p7011171.th.jpg

 

jak widać łańcuch przetarł ślizgi i jeździł już bo aluminium (na szczęście to nie blok :roll:, tylko cześć ślizgacza) prawdopodobna przyczyna nie wymieniany olej co widać po osadzie na Vanosie i całej reszcie

 

tu widać gdzie jeździł łańcuch

 

http://img203.imageshack.us/img203/9977/p7011173.th.jpg

 

vanos i obudowa skrzyni łańcuchowej

http://img180.imageshack.us/img180/8938/p7011172.th.jpghttp://img815.imageshack.us/img815/943/p7011174.th.jpg

 

 

 

Brakuje mi niestety jednej części na której ugrzęzł serwis, po kilkunastu telefonach w końcu zaoferowali mi zwrot kasy, co jednak nie załatwia sprawy bo skąd mam wziasc to czego potrzebuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.