Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam mam taki problem kiedy wciskam gaz do dechy chodzi na benzynie powiedzmy na 5 biegu juz rozpedzony to on zamiast przyśpieszać i ciągle zwiekszac predkość to jak by staje zwalnia lecz tylko jak popusze pedał o 1\4 to czuć ze przyśpiesza jak znow wcisne na max to jest taka stagnacja i nie przyspiesza znow puszcze troche gaz to czuć ze idzie wiec predkosc max mam przy 3\4 wcisniecia gazu 180 km\h bo reszta gazu to czuc ze zwalnia i to czuć, puszcze trochę i znow czuje ze wyrywa do przodu co to moze byc nie ma bledów filtr paliwa wymieniony przepływomierz raczej dobry bo odłączałem go i było tak samo?? Edytowane przez yakuza2626
Opublikowano
U mnie jest identycznie nie wiem czemu tak się dzieje pytałem na forum ale odpowiedzi brak - auto dajmy rozpędzone do 100 pedał w podłodze, rozpędza się popuszczę o 1/4,1/3 i czuć większe przyspieszenie wtedy :o
Opublikowano
Mialem podobna sytuacje w Fordzie mondeo do wymiany katalizator

 

A powiedz jeszcze czy przy zatkanym katalizatorze miałes wieksze spalanie i gorsze osiagi?

 

Dodam tylko ze silnik pali bez problemu wskazówka obrotomierza ani drgnie obroty własciwe, co zauwazyłem to objawy opisane u góry i okopcona rura wydechowa

Opublikowano

Wystarczy zerknąć na czasy wtrysków lub wskazania sondy lambda przy takiej sytuacji. Myślę, że nie wyjdą powyżej pewnej wartości, a sonda będzie leżała na ubogiej.

Jeżeli macie instalację LPG, to należy jej się regulacja, najprawdopodobniej leje przy dużym obciążeniu, potem na Pb jest problem.

Jeżeli to nie kwestia regulacji i mimo resetu sterownika dalej dzieje się tak na benzynie (lub również na LPG) - smutna wiadomość - przepływomierz odmawia posłuszeństwa. Warto podmienić z innego auta i sprawdzić, ale niestety bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że to on.

 

Jeżeli przy dużym obciążeniu paliwo wyrabia (nie jest obcinana dawka), to można by pomyśleć o katalizatorze, ale myślę, że to skrajnie mało prawdopodobne.

Kai
Opublikowano

przepływka oryginal bosch

 

wykasowalem bledy i zresetowałem adaptacje kompa inpą. W m43 nie trzeba bawić sie w programowanie i adaptacje przepływomierza tak jak np w dieslach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.