Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nikt sobie tutaj jaj nie robi.. tylko 3 mechanik rozkłada ręce i płyn w chłodnicy się gotuje, górny wąż ciepły jak ogień, a dolny lodowaty, a po włożeniu palca w strumyczek powrotny parzy.. samochód jest u 3 mechanika i każdy od razu wyeliminował czujnik.. tym bardziej, że przy włączonym ogrzewaniu zbija temperaturę.. ale dobra, żeby was uspokoić poproszę mechanika żeby zmierzył tą temperaturę, bo naskoczyliście na mnie jak nie wiem.. A sami byście za głowę się złapali jakbyście to zobaczyli.. wszystko nowe i takie rzeczy.. mechanik powiedział, że to musi być jakaś pierdoła i pierwszy raz taki przypadek widzi.. Pozdrawiam

 

pytałem od kiedy problem się zaczął. Chcemy pomóc, wiec staraj się w miarę możliwości czytać posty dokładnie i skrupulatnie odpowiadać na pytania, bo pomimo że Tobie wydaje się to bez sensu, dla mnie przynajmniej nie jest bez znaczenia.

 

To, że 3ci mechanik rozkłada ręce to żadna nowość jest. Najczęściej jak czegoś sam nie rozklepiesz, razem z tym forum to stracisz kase i zdrowie na mechaników

Breast. Mouth. Waist.
  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy przewód cienki na chłodnicy dolny ,ten pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest gorący jak ten górny?

Czy cześć chłodnicy która jest gorąca to prawa lub lewa,czy raczej góra dół?

Czy obudowa termostatu jest gorąca?

Sprawdź dokładnie bo to może dać pogląd na problem

 

Dolny cienki jest tak samo gorący jak górny... Tylko góra chłodnicy jest gorąca.. Obudowa była taka średnia (chyba), ale nie jestem pewny.. auto teraz stoi u mechanika i nie jestem w stanie wszystkiego dokładanie powiedzieć...

 

pytałem od kiedy problem się zaczął. Chcemy pomóc, wiec staraj się w miarę możliwości czytać posty dokładnie i skrupulatnie odpowiadać na pytania, bo pomimo że Tobie wydaje się to bez sensu, dla mnie przynajmniej nie jest bez znaczenia.

 

Problem zaczął się w kwietniu i cały czas co uzbierałem trochę pieniędzy to wymieniałem kolejną rzecz (od razu mówię, że nie jeździłem w takim stanie, czasem kawałek na max ogrzewaniu)... Wydaje mi się, że w układzie jest gdzieś duża kompresja i się zapowietrza.. Nie wiem..

 

 

Jutro zadzwonię i powiem, żeby zmierzył tą temperaturę.. Co do tego czujnika to jeszcze zauważyłem, że np. zagrzeje się prawie do czerwonego, ale podczas postoju z max ogrzewaniem opadanie do pionowej kreski...

 

Na razie proponuję zawiesić temat, bo serio już chyba pomogliście mi wystarczająco i wyczerpująco.. Jak rozwiążę problem, a muszę go rozwiązać to napisze co było nie tak i kto miał rację.. Dziękuję wszystkim..

Opublikowano

Ok tylko napisz koniecznie jak się zakończyło

Dla mnie to pompa,lub zatkany układ (brak ciśnienia )

Obieg grawitacyjny

Układ dział w ten sposóbhttp://images35.fotosik.pl/160/8487de3a72f66856.gif

Opublikowano
takie rozmyślanie a może by tak podpiąć węza wodnego (ogrodowego) bezpośrednio i niech przelatuje przez silnik ciekawe czy w tedy tez by sie zagrzał nie powinna wskazówka od temp nawet drgnąć a jak drgnie to coś jest przytkane
Opublikowano

Ja powiem tak jak czytałem duzo pieniedzy i nerwów zostało włożone w to aby bylo wszystko sprawne w aucie i tak nie jezdzisz to moze ASO?? Wiem ze skubna po kieszeni no ale wkoncu to oni sa od naszych bawarek i przynajmniej moze zrobia to solidnie! lepiej raz wydac pozadnie niz wymyslac i zgadywac

podrawiam i mam nadzieje ze samemu uda ci sie dotrzec do problemu!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mój problem jest bardzo podobny także się podpinam pod temat. Zaczę od początku, kupiłem 3tyg. temu taklie auto własnie:) auto jest sproiwadzone z niemiec serwisowane do 2007 roku ma 217tyś i jest bardzo zadbane porównujące inne które oglądałem a oglądałem około 10sztuk Mój problem teraz zauważyłem a wygląda tak samo jak u kolegi, czyl;i przy dyrastycznej jeździe tem, rośnie tak na 3/4 przy wyłączonym silniku nie schładza się stoi w pionie spada tylko do pionu musi stać całą noc żeby zeszło:P z tym, że ja mam mokrą podłogę od strony kierowcy pod wykładziną ta gąbka jest mokra i lekko tłusta na początku myślałem, że jakiś olej wylany:P później, że odpływ zapchany jakiś, ale po tej temperaturze stwierdziłem, że może coś z tym wspólnehego ma to... tak samo z ogrzewaniem jak odpale a p[rzy tych upałach to masakra ale jak odpale ogrzewanie to spada nie dużo ale zejdzie do prawie pionu lekko za pionem jest ale znowu jak dostanie trochę po obrotach a zdaża się do odcięcia rośnie. na początku zauważyłem lekkii wzrost temperatu i z każdym dniem coraz więcej rosła ta wskazówka tak jakby wariowała trochę szaleje to ona wskakuyje:P...a zmnopwu jak nie szaleje to dużo się nie schłodzi przy normalnej jeździe też jest po za połową około 3/4

 

to jest mój pierwszy wpis patrząc na godzinę juz nie będę dzisiaj uzupełniał konta wrzucę zdjęcia tylko, ale napewno nie ominie mnie to bo z 3 tyg. miłości nie zrezygnuję więc będę częstym goś ciem na tym forum mam nadzieję, że jednak w wersji pomagającej raczej:)

pozdrawiam

Opublikowano
Ja miałem podobne problemy ze swoim samochodem, wielu mechaników próbowało go naprawić. Każdy ciągnął kasę i wymieniał wszystko co mu przyszło do głowy. Wszyscy zaczynali od najdroższych elementów. A fura wciąż miała powtarzające się problemy... Zmieniłem samochód i problem ustał...
Opublikowano
moto.1 jeśli masz mokro pod nogami kierowcy to zacznij od zlikwidowania tego problemu, może Ci nagrzewnica leje, ubywa dużo płynu chłodzącego?
Opublikowano

raczej nie ubywa dużo, dzisiaj jeszcze sprawdzę, wczoraj dolałem tak z 0,7 wody bo była perzymało póxniej otwierałem to było lekko ponad kreskę... zaczyna mnie to coraz bardziej martwić bo przechodzi"zajawka" heheh mokro mam pod nogami kierowcy i za kierowcą jak podnosiłem tą wykładzinę to ta gąbka jest tłusta i jest lekko wilgotna podłoga woda nie stoi jakoś trragicznie po prostu jest wilgotno teraz jak były te upały to przeschło ale zaczął sie problem z nagrzewqaniem a zaraz po tym znów mam buty brudne... czyli znów się zrobiło mwilgotne, ale też w tymk samym czasie deszcz popadał czytałem też gdzieś, że może odpływ któryś zatkany np. z szyber lub z kratki pod maską i nie wiem. tutaj przeczytałem kogoś wpis, że może nagrzewnica i tak to łączę teraz razem a to nie jest woda tylko tłuste i taki dziwny zapach... a ta nagrzewnica może mieć coś wspólnego z tym nagrzewaniem się auta? chyba, że ktoś jest z okolic Sochaczewa i miałby ochotę zobaczyć?:D

 

a i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale nie mam klimy..:P

Opublikowano
No może będzie się zapowietrzał układ chłodzenia przez nieszczelności. I nie wlewaj do chłodnicy wody tylko płyn do tego przeznaczony.
Opublikowano

dzisiaj pojeździłem sprawdziłem, że przewody od chłodnicy sa gorące, ale miekkie... odpalałem ogrzewanie po pewnym czasie kapneła mi kropelka z nawiewu na nogi... koleżka oglądał to mówił, że mi się visco nie załącza czy jakoś tak najprawdopodobniej... co wy o tym sądzicie? hmm mam założoną jakąś instalację twin-tec dziwną nie wiem co to jakies papiery mam do tego, ale niemieckie... jeździłem także dzisaj 1.8is kolegi i sam on stwierdził, że moja się lepiej zbiera, może jakiś chip mam? co myślicie?

 

 

pozdrawiam

 

wymienie olej jutro może zmniejszy się tem. :D jaki olej polecacie? mam 217k przebiegu nie wiem na jakim latał był serwisowany do 2007 roku miał wtedy 188k

Opublikowano

Kolego viscoza ma działać tzn. sprzęgać się i ciasno chodzić wraz ze wzrostem temperatury, przy optymalnej temperaturze czyli 90stopni ma się obracać równo z prędkością wału korbowego. Jeżeli tak nie jest, czyli kręci się luźno wówczas jest do wymiany, ewentualnie możesz ją potraktować monetą 50groszy pod bimetal - działa tylko że sprzęga na stałe :wink:

Z kolei z gazem, hmmmm, czip nie sądzę ale możesz mieć rozregulowaną instalkę i gazu więcej dostaje z tąd twój "kop" i wysoka temperatura pracy silnika.

a tą kropelką płynu z nawiewu to lepiej zacznij się martwić :| może być tylko łączenie na wężu przy wlocie na podszybiu do nagrzewnicy lub ci nagrzewnica już puszcza :| ale to sobie oblukaj.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Jeżeli kolegi IS chodzi gorzej, to raczej on ma problem, a nie Ty rakietę. Sprawdź organoleptycznie co Ci cieknie spod deski. Czyli weź trochę na palec i posmakuj językiem. Słodki smak oznacza uszkodzoną nagrzewnicę, jeżeli nie będzie słodki to masz wyciek płynu hamulcowego.
Opublikowano
powiem tak, nie jest na gaz;) tylko benzynka kolejna sprawa jest taka, że objechałem wczoraj volvo 1.9td s40:P te świeże nie wiem chyba 2002 rok megankę tą z tą lipną dupą nie wiem jaki silnik ponoć ma ten chłopak 1.5dci nie wiem ile koni, ale dąłem rade bez problemu żadnego:P już na 2ce odszedłem mu:P hmm z nawiewu jedna może ze 2 kropelki wyleciały tłuste to nie było a pod dywanikiem mam tłuste... hmm tej wody nie przybywa na podłodze tam po prostu jest wilgotno tak, że brudzą mis ie buty noin stop... płynu hamulcowego nie ubywa... wcześniej mi wariowała ta btemperatura a wczoraj jak weszła na te 3/4 tak stała ogrzewanie oporowo na nogi i spadła prawie do połowy martwią mnie te przewody były tak gorące, że nie dało się dotkną a znowu jak się lekko nagrzał po rundzie około kilometra spokojnej drogi po krótkiej rozmowie z kolega sprawdziliśmy przewody to były miekkie od chłodnicy i czuć było wodę jak się naciskało to czułem jak zaraz odbijała... od tego twin tec'a mam jakiś przewód pękniety, ale tym nic nie leci on jest lekko nasadzony z rtym, że po prostuta gumka pękła.. nie wiem już sam a te na 50gr sposób to jest ok? bo już spłukany jestem hehe koleżka ma na stałe w e30 i mówi, że chodzi jakby miał turbine:D tzn. dźwięk:P nie wiem, on bardzo słabo się chłodzi nawet na zgaszonym silniku... praktycznie w ogóle na noc trzeba zostawić, żeby spadł do zera:P
Opublikowano

jutro napiszę dzisiaj wyleciało mi z głowy... panowie łatwo sprawdzić nagrzewnice? może to nagrzewnica? hmm jest może taka opcja, że przez olej? jakie powinny być przewody od chłodnicy? napiszcie jeszcze co posprawdzać, możliwe, że zapchała się ta kratka pod szybą? jak ją wyczyścić? jutro może jakieś zdjęcia zrobię tylko dajcie jak tu je wstawić zrobię wam zdjęcia tej wody

 

pozdrawiam

 

aa i dajcie jakiś instruktarz jak te wisco na krótko podpiąć sprawdzę czy będzie dalej się grzała... szukałem niestety nigdzie nie znalazłem tylko jest, że podpinają... najlepoiej jakieś fotki bo ja lekko zielony jestm;)

Opublikowano

kolego wyżej nie znam się, jeśli jest to zabawne to miłej zabawy, ale możemy porozmawiać może na inny tem,at ja się z Ciebie pośmieje? zamiast się śmiać byś mi wytłuymaczył o co chodzi, ale widzę, że kultura jest poniżej minimum...

 

 

hmmm raczej bez barwna... to się nie leje jakoś jak z kranu po prostu kropelka mi spadła na noge i był wilgotny ten wlocik powietrza na nogi.. a na podłodzę jest cos tłuystego ta gąbka jest tłusta nie wiem jaki kolor raczej też bez barwne.. dzisiaj będą zdjęcia...:)

Opublikowano

Wybacz, ale nie jestem pępkiem świata takim jak TY:) A twoja wypowiedź mnie rozbawiła po prostu :)

Spuszczasz się nad jedną kropelką, która masz w aucie... u nie których to nawet powódz była... i co oni maja powiedzieć??

Posmakuj tego ustrojstwa i napisz co to... albo zdejmij część plastików i popatrz skąd ci ucieka. Sorry, ale przez forum nie zrobimy tego za Ciebie.

Opublikowano
nie jestem pępkiem świata, staram się wam to wytłumaczyć jak najdokładniej... jest gorzka, i tłusta lekko i nei jest to jedna kropla i nie jest tylko woda bo się grzeje... woda była tylko na postoju teraz jak stał całą noc na tym plasiku od wlotu powietrza na nogi... później jeździłem i było już sucho z tym, że miałem w 38stopni ogrzewanie na nogi.. więc ekstra:) inaczej sie grzała choć to wiel;e nie dawało zawsze coś:P mam zdjęcia, ale nei wiem zbytnio jak wstawić;/ wody jakby lekko ubyło i przewody na zimnym silniku miękkie od chłodnicy... hmm czy to nagrzewnica? może ona rozwiąże moje 2 problemy?
Opublikowano
Masz w chłodnicy płyn chłodzący czy wodę? Jeżeli masz płyn to wyciek nie jest z układu chłodzenia. Lepka gorzka ciecz to raczej płyn hamulcowy.
Opublikowano
raczej był płyn jak kupiłem ja dolałem trochę ostatnio wody... ale to by leciało z nawiewu na nogi i po stronie kierowcy? hmm ale płynu z hamulca nie ubywa... to jest zagadka dzwoniłem do mechanika swojego żeby zapytać się ile mnie to wyniuesie ma zobaczyć ceny za nagrzwnice i ile by chciał za takie coś... pytałem się czy może być to z nagrzwnicy jak jest gorzkie, pytał sie mnie czy mam klimę bo mówi, że nie koniecznie, ale ja nie mam klimy...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.