Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam. Mam podobny problem lecz bez rozwiązania, otóż w swoim e36 318i po krótkiej jeździe temperatura na wskaźniku osiąga optymalną temperaturę do jazdy, a woda w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy zaczyna się gotować i wylatywać przez korek. Sprawdzałem węże z chłodnicy i są cieple, również ten z termostatu. Wentylator chłodnicy nie włącza się, dlatego tez wymieniłem visco. Przy okazji został wymieniony termostat. To nic nie pomogło i woda dalej się gotowała. Wymieniłem pompę wody, przy okazji paski klinowe i woda dalej się gotuje. Co możne być przyczyną? Dodam ze zaczęło mi się tak dziać w sobotę tydzień temu w najcieplejszy dzień lipca, wcześniej nie było żadnych problemów. Gdzie szukać rozwiązania? ktoś spotkał się już z takim czymś?

Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Mam podobny problem tyle że to silnik 1.8 z gazem sekwencyjnym...... GRZEJE SIĘ!!! mianowicie... zaczął się grzać wiec pojechałem do warsztatu , okazało się że mam już starą viscozę..

 

Wymieniłem Viscozę , nowy płyn do chłodnicy! a co ciekawe....jeżdżę teraz bez termostatu i nadal jest to samo... w prawdzie wiatrak chodzi ale nie zbija mi temperatury. Gdy jadę prędkością od 0 do 80 km/h jest o dziwo DOBRZE!! powyżej 80 km/h od razu dostaje temperatury...

 

Wielu straszy mnie że to może być uszczelka.. a jak wiadomo koszta tego są ..... :(

 

EDIT: Właśnie zauważyłem że nie ma płynu w zbiorniczku wyrównawczym. jeszcze wieczorem był cały zbiorniczek:/

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez August_DGS
Opublikowano

Korek podmieniłem na inny i to samo się dzieje.

Gdzie znajdę nagrzewnicę żeby sprawdzić czy jest sprawna? Może ona być przyczyną grzania się wody?

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam podobny problem tyle że to silnik 1.8 z gazem sekwencyjnym...... GRZEJE SIĘ!!! mianowicie... zaczął się grzać wiec pojechałem do warsztatu , okazało się że mam już starą viscozę..

 

Wymieniłem Viscozę , nowy płyn do chłodnicy! a co ciekawe....jeżdżę teraz bez termostatu i nadal jest to samo... w prawdzie wiatrak chodzi ale nie zbija mi temperatury. Gdy jadę prędkością od 0 do 80 km/h jest o dziwo DOBRZE!! powyżej 80 km/h od razu dostaje temperatury...

 

Wielu straszy mnie że to może być uszczelka.. a jak wiadomo koszta tego są .....

 

EDIT: Właśnie zauważyłem że nie ma płynu w zbiorniczku wyrównawczym. jeszcze wieczorem był cały zbiorniczek:/

 

 

Pozdrawiam

 

proszę o wypowiedzi odnośnie mojego tematu.

 

 

uszczelka pod glowica niestyety ja tak sadze :( tez przez to przechodzilem plyn zalalem w chlodnice 30 km zrobilem i pusto sprawdz czy weze od chlodnicy sa twarde - tzw "puchna" jak tak to uszczeleczka. co do predkosci to 80 km/h widocznie nadaza schladzac silnik powietrze powyzej oczywiscie wyzsze obroty silnik szybciej pracuje i wyzsza temp

Opublikowano

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą:

spadek mocy silnika

utrudniony rozruch, silnik jest zalewany przez płyn chłodniczy

kopcenie auta na biało

swąd płynu chłodniczego w spalinach (zapach podobny do zapachu płynu)

znaczny ubytek cieczy chłodzącej

podwójny stan na bagnecie oleju, czyli bagnet jest mokry od oleju i powyżej od płynu

 

Jeśli płynu ubywa to musi gdzieś uciekać,a jeśli uszkodzona uszczelka i wpada do komory to będzie dymił na biało.

Wykręć świece ,któraś musi być wymyta ,lub mieć biały nalot.

Druga opcja to płyn idzie do oleju (sprawdź na bagnecie)

To są objawy uszkodzenia uszczelki pod głowicą,ale jeśli u ciebie są tylko ubytki płynu to może to być nieszczelność układu chłodzenia np nagrzewnica (mokro pod dywanikami w środku).

Lub płyn nie wycieka,a paruje przez nieszczelność np chłodnicy.

Opublikowano

Witam Wszystkich. Opisywałem wcześniej swój problem itp. Zmęczony tym problemem wymieniłem uszczelkę pod głowicą. ( która nie była pęknięta ... lecz miała jakąś skazę FABRYCZNĄ).

 

Ogólnie wymieniłem:

Vasco

termostat

Uszczelkę pod głowicą ( + planowanie głowicy, + wszystkie uszczelki )

 

i o dziwo jest z temperaturą dobrze...

Opublikowano
Witam to ponownie ja. Mam małe pytanie. Czy wiatrak powinien cały czas chodzić? Wymieniłem Visco na nowe i od tej chwili slyszę tylko głośny wiatrak pod maską.. nie słychać silnika lecz tylko wiatrak. Dodam gazu a wiatrak rośnie wraz z obrotami:/ coś mi tu nie gra:/ jest strasznie głośno przez niego. Help.
Opublikowano
Wymieniłeś na oryginalne czy jakiś tani zamiennik? Jak było pisane na forum X razy że visco tylko oryginalne, takie zachowanie jak jest u Ciebie świadczy o wadzie (ma się cały czas obracać ale nie żeby było tornado, masz pewnie cały czas zasprzęglone na sztywno). Odnieś na reklamację.
Opublikowano
Oddaj te wisco i wes drugie. Ja dalem 130zl i wlaczalo sie za pozno. Wymienilem i jest ok. Po odpaleniu zimnego czy cieplego silnika dziala przez 10s pozniej cichnie i dopiero sie odzywa jak sie zrobi silnikowi goraco. Wskazowka trzyma pion caly czas
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam! :) nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie, ale to ja założyłem ten temat ;) i dopiero teraz rozwiązałem problem... Przez ostatnie miesiące byłem za granicą, więc nic nie robiłem w sprawie grzania się mojej Betiny... :) Ale ostatnio po miesięcznej walce problem rozwiązałem.. :) Okazało się wewnętrzne pęknięcie w głowicy.. Mechanik zawiózł ją do Gliwic na prześwietlenie, zrobili i hula.. :) A więc mam w samochodzie wymienione niepotrzebnie: Chłodnice, Visco, Termostat, Pompę wody oraz czujnik.. :) Mam nadzieję, że teraz nic tylko jeździć.. :) Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Myślałem, że Twój już temat umarł, wątek trochę się rozrósł, a Ty gdzieś przepadłeś. Byłem ciekaw co to w Twoim przypadku było, no faktycznie diagnoza była ciężka. Ale dobrze, że Ci się w końcu udało usunąć usterkę.

 

Pozdrawiam.

A wszystko to przez REKINA ;-)
  • 9 lat później...
Opublikowano
WITAM.JESTEM NOWY NA FORUM TAKŻE JAK COS ...PODPOWIEDZCIE..BMW F10 2,0 BENZ 184PS. 200 TYS PRZEBIEGU..PO NAGRZANIU SIE SILNIKA TEMPERATURA DZIWNIE SKACZE .SKAZÓWKA STOI MILIMETR PRZED KRESKA NA KTÓREJ POWINNA STAC NIERUCHOMO .TROCHE POPRZYSPIESZAM SKAZÓWKA PODCHODZI Z 2 MM ZA KRESKE ZA CHWILE SPADNIE.NIE MIAŁEM MOZLIWOSCI WYSKOCZYC ZA MIASTO ZEBY AUTO PRZEGONIC.ZAZNACZE ZE NIEDAWNO AUTO SIE PONOC ZAPOWIETRZYŁO..DOLNY WĄŻ OD TERMOSTATU BYŁ ZIMNY I AUTO WESZŁO W TRYB AWARYJNY..BARDZO POWOLI JECHAŁO..MECHANIK ODPOWIETRZYŁ AUTO I JEZDZI ALE STRASZNIE SKACZE TEMPERATURA..OLEJU W PŁYNIE NIE MA W OLEJU PŁYNU RACZEJ TEZ [NIESTETY NIE MA BAGNETU]..WEŻE NIE PUCHNA ,,,JUZ NIE WIEM
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.