Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzisiaj miałem przyjemność sprawdzić jako pasażer 135i w m-pakiecie, kierwonicy nie byłem godzien dostać.

jestem bardzo rozczarowany komfortem, wykonaniem auta oraz osiagami silnika. dodam, że auto było w manualu i po tuningu prędkość max 300km/h. spalanie na pełnym baku (do baku wchodzi 50L benzyny) przy średniej jeździe komputer pokazuje zasięg 400km czyli spalanie 12,5 L na 100km, przy bucie i pałowaniu na autostradzie przy max prędkości bak starcza na 200km czyli 25L na 100km. na minus ciasne kubelkowe skórzane fotele, nawigacja stercząca z kokpitu wyglada paskudnie, sztywne zawieszenie tak że wytłucze nawet na równym asfalcie. spalanie przy ciężkiej nodze może doprowadzić do zawału serca. co do silnika i skrzyni biegów to kiepsko coś to jest zgrane, wolę automat. aha, trakcje zrywa nawet na trzecim biegu. wykonanie auta jest jakieś nijakie, czegoś w nim brak. generalnie auto wyglada jak duża zabawka. kierownik oddaje 135i i za niecaly miesiąc odbiera nowe M3.

ciekawi mnie co za inteligentny inaczej konstrukor bmw wsadził do tego auta 50L bak, który starcza na przejechanie 400km przy oszczednej jezdzie, a przy pałowaniu na 200km?

Opublikowano
ojjj :nienie:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano

Hmmm nie wiem do czego porównujesz 135i

Powiem tylko jedno osoba kupująca 135i , oraz prezentuje mu dodatkowe kilka koników nie myśli o spalaniu tylko o frajdzie z jazdy .

Po drugie jeżeli jeżdżę sportowo , szaleję to trakcja OFF co za sens szaleć z włączoną trakcja ?

Kolejne znajdź mi sportowe auto które ma osiągi podonbne lub lepsze od 135i w benzynie co ma bak 80 czy 100 litrów ! niestety osiągi idą razem z małym bakiem ponieważ gdyby bak był np. 80 litrów to auto z paliwem zatankowane pod korek ważyło by sporo więcej , wpływało by to na prowadzenie tego samochodu oraz na osiągi .

Jeżeli ktoś kupuje auto z 3.0 pod maską i ponad 300 konnym silnikiem i liczy na niskie spalanie ala diesel oraz zasięg 1000 km na baku to polecam golfa TDI

Siedząc jako pasażer nie można oceniać prowadzenia samochodu ponieważ ty autem nie kierowałeś .

A już dalej pisać nie będę , śmigaj sobie swoim 2.0d i ciesz się komfortem spalaniem .

Nie rozumiem ludzi którzy wsidają do sportowego auta przecież 135i to nie auto rodzinne , suv czy limuzyna i narzekają na twarde zawieszenie M-ka ma to do siebie .

Następnym razem usiądź za kierownicę , przjedź się , a póżniej oceniaj .

Ja też siedziałem jako pasażer w Galardo i jezdziłem po Krakowie i co mam narzekać że spalanie było 30-40 litrów do tego przez silnik i wydech nie dało się słuchać radia a w dodatku trzepało bo zawieszenie było twarde ? W tych autach o to nie chodzi , niestety te auta trzeba zrozumieć .

Ludzie mylą pojęcia dla niektórych SUV lub 4x4 oznacza że przejedzie wszystko i odbierają to auto jako "terenowe" ,wyjedzie wszędzie , dla niektórych auto sportowe kojarzy się z zajebistymi osiągami i wszystkim innym co pozytywne

Opublikowano
dzisiaj miałem przyjemność sprawdzić jako pasażer 135i w m-pakiecie, kierwonicy nie byłem godzien dostać.

jestem bardzo rozczarowany komfortem, wykonaniem auta oraz osiagami silnika. dodam, że auto było w manualu i po tuningu prędkość max 300km/h. spalanie na pełnym baku (do baku wchodzi 50L benzyny) przy średniej jeździe komputer pokazuje zasięg 400km czyli spalanie 12,5 L na 100km, przy bucie i pałowaniu na autostradzie przy max prędkości bak starcza na 200km czyli 25L na 100km. na minus ciasne kubelkowe skórzane fotele, nawigacja stercząca z kokpitu wyglada paskudnie, sztywne zawieszenie tak że wytłucze nawet na równym asfalcie. spalanie przy ciężkiej nodze może doprowadzić do zawału serca. co do silnika i skrzyni biegów to kiepsko coś to jest zgrane, wolę automat. aha, trakcje zrywa nawet na trzecim biegu. wykonanie auta jest jakieś nijakie, czegoś w nim brak. generalnie auto wyglada jak duża zabawka. kierownik oddaje 135i i za niecaly miesiąc odbiera nowe M3.

ciekawi mnie co za inteligentny inaczej konstrukor bmw wsadził do tego auta 50L bak, który starcza na przejechanie 400km przy oszczednej jezdzie, a przy pałowaniu na 200km?

 

Słuchaj.. ty chyba nie rozumiesz idei tego modelu :) Narzkasz na spalanie.. ok ale to ma ponad 300 koni!! Co ty byś chciał żeby ci to paliło 5 litrów?!?!?! Narzekasz że to ma twarde zawieszenie? Ok to spróbuj wejść autem (które masz) w zakręt 150km/h zobaczymy czy przeżyjesz... To musi być twarde, żeby było bezpieczne. Narzekasz na kubełkowe, cianse fotele.. ok, widocznie jesteś za duży, Nawigacja stercząca z kokpitu a raczej z deski rozdzielczej bo pewnie to miałeś na myśli.. ok zamów sobie bez nawigacji!!! Jak się czyta takie czyjeś wywody... tego typu co twoje to śmiać mi się chce... Jak chcesz kupić sobie wygodne auto kup sobie merola klasy C, chcesz żeby małopaliło.. ok kup sobie Clio w dieslu spali ci 3 litry na 100.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
dzisiaj miałem przyjemność sprawdzić jako pasażer 135i w m-pakiecie, kierwonicy nie byłem godzien dostać.

jestem bardzo rozczarowany komfortem, wykonaniem auta oraz osiagami silnika. dodam, że auto było w manualu i po tuningu prędkość max 300km/h. spalanie na pełnym baku (do baku wchodzi 50L benzyny) przy średniej jeździe komputer pokazuje zasięg 400km czyli spalanie 12,5 L na 100km, przy bucie i pałowaniu na autostradzie przy max prędkości bak starcza na 200km czyli 25L na 100km. na minus ciasne kubelkowe skórzane fotele, nawigacja stercząca z kokpitu wyglada paskudnie, sztywne zawieszenie tak że wytłucze nawet na równym asfalcie. spalanie przy ciężkiej nodze może doprowadzić do zawału serca. co do silnika i skrzyni biegów to kiepsko coś to jest zgrane, wolę automat. aha, trakcje zrywa nawet na trzecim biegu. wykonanie auta jest jakieś nijakie, czegoś w nim brak. generalnie auto wyglada jak duża zabawka. kierownik oddaje 135i i za niecaly miesiąc odbiera nowe M3.

ciekawi mnie co za inteligentny inaczej konstrukor bmw wsadził do tego auta 50L bak, który starcza na przejechanie 400km przy oszczednej jezdzie, a przy pałowaniu na 200km?

 

jestem troche zszokowany, ale zapewne masz swój ideał, który ma wszystko w jednym...

odpowiedz proszę, jak wyobrażasz sobie sportowe auto?

- ciasne fotele? Ty zapewne wolałbyś fotele szerokie, gdzie na każdym zakręcie będziesz się obijał o drzwi lub coś z drugiej strony?

- komfort? wolisz zawieszenie miękkie, gdzie na zakrecie auto wypadnie z drogi oczywiście przy wysokiej prędkości

- spalanie? ile wg Ciebie auto sportowe z silnikiem 300HP ma spalac? 6l/100km? 9l/100km?

- bak? zapewne nie wiesz, ile waży litr paliwa, jak myslisz dlaczego specjaliści "odchudzaja" auta? - mniejszy bak, mniejsza waga! mniejsza waga, lepsze osiągi!

- trakcje zrywa na 3 biegu bo ma dużą moc! do szaleństw seria 1 i wiele innych jest wyposażona w taką funkcje jak OFF "trakcja" zauważ, że jest napęd tylko na jedną oś i chyba nie trzeba Ci pisać, na którą...

 

Wskaż mi proszę auto z tej klasy, które jest lepsze od BMW 1 z napędem tylko na tylną oś, opieraj się tylko na wlasnych doświadczeniach, bo czasopisma są jednoznaczne i wszyscy sie z nimi zgadzamy.

Opublikowano

ja jestem tym autem rozczarowany, oczekiwałem "czegoś" wiecej . dodam tylko, że robi wrażenie jedynie predkość max ponad 300km/h.

 

jeśli chodzi o środek to te fotele jeszcze bym przebolał, faktycznie trzymają tak jakby człowiek był przyssany, jedynie na dłuższą metę są bardzo niewygodne. co do środka to oczywiscie nie ma uchwytów na napoje/kawe. jest jedynie jedno małe wgłębienie pod łokietnikiem na kubek w dodatku dla liliputów tak jak całe auto. kierownik w przyszlym miesiacu odbiera nowe M3 a to jest moim zdaniem całkiem inna klasa technicznie i estetycznie. :shock:

Opublikowano

do roznych rzeczy mozna sie przyczepiac, ale akurat dla liliputow to te nasze jedyneczki nie sa :8) 2-metrowy duzy pan nieraz ze mna jezdzi, czasem nawet kierownice dostanie w lapska i jeszcze nigdy na miejsce (dla 2 osob naturalnie) nie narzekal. a w wiekszosci aut piszczy i kwiczy, ze ciasno, ze kolana pod broda i niewygodnie.

a tak na marginesie, to wnetrze sie od Twojej 3-ki w sumie niczym nie rozni :)

Opublikowano
Porównywanie jakiegokolwiek modelu serii 1 z M3 jest śmieszne, bo M3 to zupełnie inna klasa niż seria 1. Dla mnie sportowe fotele są super. Mam pełną regulację i jak wracałem z Niemiec to Polski to nie zmęczyłem się nic a nic, natomiast jak jechałem w tamtą stronę E60 ze zwykłymi fotelami, to po 300 km bolały mnie plecy. Naprawdę na fotele sportowe nie ma co narzekać i teraz tylko takich aut będę szukał. Prędkość ponad 300 to żadna rewelacja.. zważywszy an fakt, że nie ma w Polsce gdzie tak jeździć :p To już nie jest wyczyn, bo i Audi i mercedes i Ford już takie bariery dawno pokonały.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

Szczerze mówiąc, gdy zastanawiam się nad trzystukonnym kompaktem "klasy premium" to do głowy przychodzi mi jedynie 135i. Jasne, jest też Focus RS czy EVO X, ale wystarczy zajrzeć do ich wnętrza by poczuć różnicę w jakości i komforcie na korzyść BMW. Tak więc dla każdego coś miłego :)

 

Audi S3, Scirroco R czy Golf R to z kolei konkurencja dla 130i (okolice 260 KM), tak więc podsumowując porównanie 1 do M3 nietrafione.

 

PS Niedługo ma pojawić się seria 1 M (raczej nie będzie nazywać się M1). Pzdr

Opublikowano
Audi S3, Scirroco R czy Golf R maja naped na przód, a nasze BMW - radość z jazdy :)

 

Scirroco R owszem, ale S3 i Golf R napęd na wszystkie koła.

 

Jeszcze jedno spostrzeżenie, niektórzy ludzie chyba leczą sobie kompleksy mówiąc, że seria 1 jest tak "strasznie mała i ciasna", bo już słyszałem takie właśnie argumenty z ust kierowców Seicento i Matiza...

Opublikowano
ja mam 192cm i 115kg i jakos nie narzekam na brak miejsca w mojej S1.
" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Opublikowano
Dla mnie jeśli chodzi o wielkość tego auta, to jest ono idealne. Ale... podróżując w 4 osoby np. Łódź - Gdynia - Łódź to istna katorga jeśli chodzi o komfort jazdy.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Ja tam jestem zadowolona z zawieszenia M nie narzekam trzyma sie dobrze drogi i nie jest b twarde nie przesadzajmy.
Opublikowano
ja mam zawieszenie 226 i w trasie rewelka ,fakt ,że w mieście trochę tłucze ,ale dość często jestem w trasie i wtedy jeździ się super ..

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
opcja 226 jest chyba najtwardsza - też ją mam i jest rewelacja - każdy zakręt (oczywiście znany) wchodzę bez najmniejszych obaw, że wypadnę - prędkośc w granicach rozsądku. dla większego usztywnienia polecam wieksze felgi na mniejszym profilu.
Opublikowano
opcja 226 jest chyba najtwardsza - też ją mam i jest rewelacja - każdy zakręt (oczywiście znany) wchodzę bez najmniejszych obaw, że wypadnę - prędkośc w granicach rozsądku. dla większego usztywnienia polecam wieksze felgi na mniejszym profilu.

 

E... coś mi się wydaje, że opcja zawieszenia z M Pakietu jest twardsza.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

hmmm... co wy porównujecie M3 z 1??? bez jaj to dwie różne klasy luksusu i przedziały cenowe...

 

135 to w sumie wersja jak m1 i w m3 bedziesz mial tak samo twarda zawieche i fotele kubełkowe tylko chyba z dodatkowymi bajerami jak chłodzenie(tego akurat pewny nie jestem). Jesli szukasz luksusu w aucie sportowym to kup 3-jke w wersji luksusowej z dużym silnikiem. Bo i na M3 bedziesz narzekac.

 

123 w m pakiecie zle sie prowadzi na autostracie? nie wierze moja jedynka na preformens smiga jak lala zwłaszcza bo niemieckich banach a jest jeszcze nizej niz w M-ce choc na nasze warunki to troche hardcor! :)

Opublikowano
hmmm... co wy porównujecie M3 z 1??? bez jaj to dwie różne klasy luksusu i przedziały cenowe...

 

135 to w sumie wersja jak m1 i w m3 bedziesz mial tak samo twarda zawieche i fotele kubełkowe tylko chyba z dodatkowymi bajerami jak chłodzenie(tego akurat pewny nie jestem). Jesli szukasz luksusu w aucie sportowym to kup 3-jke w wersji luksusowej z dużym silnikiem. Bo i na M3 bedziesz narzekac.

 

123 w m pakiecie zle sie prowadzi na autostracie? nie wierze moja jedynka na preformens smiga jak lala zwłaszcza bo niemieckich banach a jest jeszcze nizej niz w M-ce choc na nasze warunki to troche hardcor! :)

 

Kolego kolego wstawiaj foty swojego auta :)

Opublikowano

A czy ja mowie,ze sie zle jezdzi? dla mnie dobrze :)

nie jest b twarde.

Z tego co mi w serwisie powiedzieli zawieszenie M jest nizsze niz sportowe i twardsze.

Opublikowano

"kierownik oddaje 135i i za niecaly miesiąc odbiera nowe M3."

a czy to 135i będzie wtedy na sprzedaż?

 

co do wielkości baku w 1-ce to wynosi ona 53 litry (14 galonów ameryjkańskich) i jest równa chyba we wszystkich modelach

 

problem z wielkością baku wynika wg mnie z wolnej przestrzeni na bak w aucie, mniej z dodatkowego ciężaru, bo:

- litr paliwa to jedynie ok. 3/4 kg

- przy tak ciężkim silniku z osprzętem dodatkowy ciężar z tyłu (oczywiście w pewnych granicach, np. 15 kg odpowiadające 20 litrom) wpłynąłby korzystnie na właściwości jezdne

 

może oryginalny post to równie oryginalne ogłoszenie "sprzedam 135i"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.