Skocz do zawartości

530D, 535D a duże przebiegi (wasze doświadczenia)


misio735

Rekomendowane odpowiedzi

Chciał bym poznać wasze doświadczenia z w/w BMW z dużymi przebiegami tz.200 00, 250 000, 300 000 i więcej, czy jest ktoś na forum posiadający takie przebiegi?

Co się popsuło, wyeksploatowało, jak takie przebieg wpłynął na komfort, hałas w kabinie czy zużycie elementów

i najważniejsze jakie były koszty tych operacji aby doprowadzić do bardzo dobrego stanu?

I ogólne wrażenia/doświadczenia z eksploatacji 5 z tak dużym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam 530D z przebiegiem 205000 km kupilem ja z przebiegiem 120tys 2,5 roku temu czyli jak widac troche jezdze i nie narzekam.Do tej pory wymienilem turbo bo padlo przy 170tys koszt 800euro z robocizna.Ogolnie jestem zadowolony mimo tego turba bo wydaje mi sie ze przy innym samochodzie przy takim przebiegu bym wydal do tej pory duzo wiecej, a pozatym jak co niektorzy mowia ze BMW znaczy bedziesz mial wydatki wiec ja jak na razie nie mam tych wydatkow.Jesli chodzi o amortyzatory raz w roku je badam i zauwazylem co roku spadek ok 5% wiec jeszcze pojezdze troche na nich.W kabinie nie odczuwam wzmozonego halasu jest tak jak 2,5 roku temu.Filtr czasteczek wypalilem i mi go wyczyscili wiec narazie nie martwie sie o ta dosc kosztowna rzecz(koszt wypalania i czyszczenia 30 euro).wiecej procz zmiany oleju , filtrow,klockow i opon nie wymienialem i nie naprawialem.Pozdrawiam wszystkich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Austrii mialem okazje jechac w taxi 525d z 2008 roku z przebiegiem 200k km. Koles twierdzi ze auto serwisowane w ASO, w korporacji smiga max 4-5 lat. Jezdzi nim 8 kierowcow na zmiane przez cala dobe 7 dni w tygodniu. W korporacji maja jeszcze 535d z 2005 roku z przebiegami po 500k km i twierdzi ze tylko przeglady w ASO. Zadnych awarii typu skrzynia, turbina. Tylko czesci eksploatacyjne. Oczywiscie orginalne czesci, przeglady na czas, dobre paliwo.

 

Po aucie nie widac przebiegu, jedynie kierownica wytarta i przycisk start/stop. Pewnie sprzedadza handlarzowi z PL, ten cofnie licznik o 300k km i pojdzie jako nowka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pzebieg nie jest rowny przebiegowi. lepiej kupc samochod z 200kkm z przebiegiem po autostradzie w niemczech niz z 100kkm po rosyjskich wiejskich drogach.

od "poniedzialkowch" samochow trzeba sie trzymac z daleka. tylko jak je rozpoznac :):):) kazdy jeden moze stac sie pechowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300tys to tak bym powiedzial zaden przebieg, jesli auto bylo serwisowane wtedy kiedy potrzeba a nie wtedy kiedy juz cos odpada to nie ma problemu poza wycierkami w kabinie, 200kkm to bym powiedzial auto dopiero dotarte, jezdzilem 1.9tdi z przebiegiem 700tys km i gdyby nie powycierane w srodku wszystko na maxa po stronie kierowcy to pewnie nikt by mu nie dal 200kkm, drugie audi przedalem niedawno z przebiegiem 400kkm a wygladalo duzo lepiej niz 90% innych z tego rocznika, w silniku wymienilem tylko uszczelke pod glowica... w bmw zblizam sie do 200 teraz i ci co sie nie znaja pytaja czy to niedawno kupilem w salonie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie :D Jak kupiłem swoją E60 530d to większość ludzi z pracy sądziła, że to nowe auto za które musiałem zapłacić pewnie jakieś 300k pln mimo, że w rzeczywistości to 2005r. A najlepsze to, że mój dyrektor jeździ E61 520d z 2008r i wg innych to jego auto było starsze i brzydsze :lol: Ale teraz mam inną pracę i się nie przejmuję czymś takim. W dodatku, że prezes jeździ autem za które zapłacił 620k pln :duh:

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e61 530d dpf 218 KM 2005 210 000 km. Jezdze ponad 2 lata i zrobilem 100 000 km. W tym czasie najwiekszy problem to kolo pasowe metalowo gumowe ( rozwulkanizowalo sie przy okolo 195 000 km ) i pompa wody - nie wymieniona na czas przez serwis mimo do tamej chwili regularnych wizyt. Razem okolo 2500 zł.

 

 

Auto ma zrobiony program na okolo 286 KM przy 160 000 KM w Masters tuning.

 

Skrzynia i zawieszenie to zero nakładów ( poza standardową wymiana oleju w skrzyni ) i zero usterek. Zadnych stuków, luzow. Amortyzatory w stanie więcej niż dobrym.

Ogolnie moge powiedziec, ze auto wytrzymuje probe czasu i przebiegu b. dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.