Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Mój problem jest następujący. Ostatnimi czasy moja 320d 2002 touring zaczynała coraz gorzej odpalac czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jeżdze nią od roku i od początku zauważyłem, że jakoś dłużej kręci niż inne samochody. O około 1 - 1,5sek.

Ostatnio z tym odpalaniem było gorzej, nieraz trwało to około 3-4sek. W przeciągu 2 tygodni zdarzyło się to około 5-6razy.

Jakieś 8dni temu rano na zimnym silniku kręciła około 20sek, reszta dnia juz standard 1-2sek.

Dzisiaj natomiast już masakra, rano jeszcze ok, ale później odpalała za 2-3 podejściem po około 15sek kręcenia.

Podjechałem to Bosch serwisu w celu podłaczenia pod komputer.

Problem następujacy: Za słabe ciśnienie w układzie paliwowym.

I moje pytanie: Czy ktoś z forumowiczów miał już podobny problem, od czego najlepiej zacząć sprawdzanie układu, co mogło ulec rozszczelnieniu???

Mechanik dodał, że mogą to być jakies oringi w układzie.

Dodam że nie mam żadnych wycieków itd.

 

Przy okazji sprawdziłem wtryski. Na wszystkich wyszło po -12,5. Czy to dobra wartość???

 

z góry dziękuje za odp

pozdrawiam

Opublikowano

Dzisiaj kaplica, rano wogóle nie odpaliłem, krecilem kilka razy i koniec. Musiałem jechać drugim samochodem.

Filtr powietrza mam nowy, wymieniałem miesiąc temu na Boscha.

Jutro siadam i przyglądne się "smokowi". Z tego co się orientuje, smok to siteczko tak? W E46 150KM po lifcie gdzie on się znajduje???

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie filtr powietrza tylko paliwa moze byc zasyfiony zacznij od wymiany jesli dlugo niebyl robiony ,wymiana jest bardzo latwa i szybka
Opublikowano

Chodziło mi o filtr paliwa, a przez przypadek napisalem ze powietrza. To własnie paliwa wymienialem na boscha. Co 15kkm wymieniam wszystkie filtry + olej.

Takze dalej czekam na jakieś sugestie.

pzdr

Opublikowano

Prawdopodobnie to właśnie listwa wtryskowa podje taki sygnał, o zbyt niskim ciśnieniu.

Zauwazylem taki objaw, po przekreceniu kluczyka pompa paliwowa cały czas chodzi, zaciąga paliwo, siedzialem w samochodzie przez jakies 5 minut i przez caly ten czas pompa chodziła. Auto nie zapala, wiec podejzewam ze przytkane musi byc cos w drodze od zbiornika do pompy... Jakies propozycje???

Opublikowano
A ja właśnie pytałem, czy to możliwe zeby pompa tak długo zaciagała paliwo i chodziła??? Wcześniej chodziła kilkanascie sekund, zaciagnela ropy i wylaczala sie. A teraz siedzialem przez 5 minut i caly czas pracowała. Chyba tak nie powinno byc?
Opublikowano

zamiast gdybac radze

Sprawdzic manometrem po stronie niskiego cisnienia

podlaczyc do kompa sprawdzic bledy i wysokie cisnienie

zrobic probe szczelnosci wtryskow na przelew

  • 1 rok później...
Opublikowano
Coś wyjaśniło sie w tym temacie??

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.