Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie, ale jakbyś tuningował swoją beemkę to daj znać co udało się osiągnąć i jakim kosztem.

 

Pozdrawiam :handshake:

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

I jakie rezultaty masz jakies wykresy?

 

Chciałbym poznać koszta takiej modyfikacji, więc jak coś to mozesz na priv'a podeslac ;)

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano
I jakie rezultaty masz jakies wykresy?

 

Chciałbym poznać koszta takiej modyfikacji, więc jak coś to mozesz na priv'a podeslac ;)

Prawdziwe koszta tej modyfikacji będą znane po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów :)

Opublikowano
Prawdziwe koszta tej modyfikacji będą znane po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów :)

 

Dokładnie :D

 

bajki o zelaznym wilku

 

V-tech to nie kiepy i krzywdy motorowni nie zrobia, ale...... jest kilku nie groszych tunerow

Opublikowano
I wg Ciebie silnik i układ napędowy poddany zmianie mapy powodującej wzrost KM i Nm ma taką samą żywotność jak z ustawieniami seryjnymi?

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
a inżynierowie BMW to łosie co nie wiedzą jak ustawić soft aby wycisnąć z silnika i skrzyni więcej koni? Ktoś to policzył i skoro wyszło z fabryki jak wyszło to tak ma być. Ale powodzenia wszystkim co chcą fabrykę poprawiać. Na pewno nie będzie im nudno a i paru ludzi zarobi :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kolega ma 520d pierwotnie było 163KM ale jeszcze w Niemcowni zrobiono 204KM.

Sam już zrobił nią kilkadziesiąt tysięcy kilometrów a nie wiadomo ile wróg....

Żadnych złych objawów... a zadowolenie jakie :mrgreen:

Opublikowano

Ja tam jestem zadowolony z chpia - poprzednim autem a jak robiłem chip miało juz 160 tys przejechałem kolejne 150 tys i żadnych problemów

ale każdy ma swój rozum i wierzy w co chce wierzyć

 

jeśli ktoś jest otwarty zapraszam na vtech.pl można poczytać co to jest chip tunning i czym to się je

 

 

pozdrawiam sceptyków bo bez nich nie było by optymistów

 

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Oczywiście rozumiem że kolega webber może podchodzić z spceptycznie do sprawy conajmiej z dwóch

powodów

 

1 benzynowce wolnossoące kiepsko sie chipują

2 On ma prawie milion koni a niutków jeszcze więcej czyli nic mu więcej nie potrzeba :cool2:

 

 

pozdrawiam

Niemrad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

witam, moja opinia na pewno nie bedzie obiektywna bo ostatnich 7 prywatnych samochodow mialem modyfikowanych (3x VW, 3x BMW, 1x SUBARU na potwora - zmieniono prawie wszystko)...wiec nie moge sie wypowiedziec zle :mad2: :mad2: o "madrych i dobrze zrobionych modyfikacjach" ...

 

odnosnie postu czyli chip x20d moze dla sceptykow ale znajacych budowe ukladu napedowego dla tego motoru moze posluzyc wyciag z historii mocy BMW: 136/150/163/177/184 KM ....i co istotnego za wyjatkiem "nowych plastikowych oslon" sie zmienilo...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odnosnie postu czyli chip x20d moze dla sceptykow ale znajacych budowe ukladu napedowego dla tego motoru moze posluzyc wyciag z historii mocy BMW: 136/150/163/177/184 KM ....i co istotnego za wyjatkiem "nowych plastikowych oslon" sie zmienilo...pozdr.

Zmieniła się technika wtrysku paliwa z pompy V44 w 136 konnej wersji przez kolejne generacje CR :-)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Zawsze jest zapas konstrukcjny. To sa jakies narzucone wymogi bezawaryjnej pracy. Podnosząc moment robi to ktos na wlasne ryzyko, moze sie cos szybciej zuzyc, ale nie musi.

W swojej już chipa nie zrobię, ale jakbym miał nowsze o 200tyś km auto, czemu nie...

Opublikowano

w bmw inchape we Wroclawiu jest oryginalny zestaw podnoszacy moc w bmw serii 3 jesli db pamietam; sklada sie z nowego oprogramowania/sterownika oraz dodatkowo wiekszego wentylatorka chłodnicy....

czy bmw strzela sobie w kolano?

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
a ile orientacyjnie coś takiego kosztuje?

8-10k zl? jakos tak nie pamietam dokladnie

 

zadzwon do ASO BMW Wroclaw

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
Zmieniła się technika wtrysku paliwa z pompy V44 w 136 konnej wersji przez kolejne generacje CR :-)

z historii zawsze bylem slaby ale do tej pory bylem pewien ze 136KM mialo juz CR, 150 to juz na 10000% CR, 163/177 to CR2, ale w 184 nie wprowadzili jeszcze CR3 czyli zostaje CR2....

a ile orientacyjnie coś takiego kosztuje?

8-10k zl? jakos tak nie pamietam dokladnie

 

zadzwon do ASO BMW Wroclaw

zanim zadzwonisz przeczytaj (moze wyciagniesz wlasciwe dla siebie wnioski):

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=128537

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
136PS to nie CR.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
I wg Ciebie silnik i układ napędowy poddany zmianie mapy powodującej wzrost KM i Nm ma taką samą żywotność jak z ustawieniami seryjnymi?

 

Tak uwazam. Jesli program byl zrobiony przez fachowca to jestem pewien, ze motor nie kucnie z powodu programu.

 

Zreszta kwestia awarii silnika, mechaniczna wytrzymałosc podzespołów, ich przyczyn to inna bajka. Mnostwo silnikow zdycha na fabryczych softach ( turbiny, korby, tłoki, wtryski i inne ) czyzby inzynierowie liczyc nie umieli?

Moim skromnym zdaniem przyczynami awarii zwykle są :

1.wady fabryczne,

2.zły/bark serwisu, niedbalosc

3.nieodpowiednia eksploatacja

 

pozdrawiam

 

ps. wspołczynnik wytrzymalosci elementow mechanicznych w silnikach spalinowych jesli dobrze pamietam to k= 1,8 lub wiecej. Jesli sie myle to moze byc tylko wiecej

Opublikowano

Hello,

wczesniej mialem Audi TT , zrobiłem w vtech chiptuning -auto zaczelo kopcic i padła mi turbina po kilku tysiacach kilometrów.

do tego nie umieli ustawic własciwej mocy,odsyłali do serwisu Audi,ktory nie widział problemu w moim wozie.

Pozniej nakazali wyciąć (zdrowy !!! ) katalizator.

Auto nie chdzilo zle z dołu,ale góry nie miało w ogóle.

 

NIE POLECAM!!!

 

P.s szukam firmy , która dobrze wirusuje e60 520d 163 km.Do VTECH mam 2 kilometry od domu ,ale na pewno do nich nie pojde...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://tplast.pl/index.php/home/kat_show?kat_id=6 - antyrama,antyramy z plexi

Opublikowano
Hello,

wczesniej mialem Audi TT , zrobiłem w vtech chiptuning -auto zaczelo kopcic i padła mi turbina po kilku tysiacach kilometrów.

do tego nie umieli ustawic własciwej mocy,odsyłali do serwisu Audi,ktory nie widział problemu w moim wozie.

Pozniej nakazali wyciąć (zdrowy !!! ) katalizator.

Auto nie chdzilo zle z dołu,ale góry nie miało w ogóle.

 

NIE POLECAM!!!

 

P.s szukam firmy , która dobrze wirusuje e60 520d 163 km.Do VTECH mam 2 kilometry od domu ,ale na pewno do nich nie pojde...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://tplast.pl/index.php/home/kat_show?kat_id=6 - antyrama,antyramy z plexi

 

skad jestes?

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Witam wszystkich !

 

Mogę już przedstawić wynik modyfikacji programu mojego autka które fabrycznie miało 163 KM

 

z jestem bardzo zadowolony z mocy a przede wszystkim z wartości i przebiegu momentu obrotowego

 

chip robiony był w nowym oddziale Vtech w Krakowie ( mogę załatwić duże rabaty dla całego forum na hamowanie i modyfikacje a nawet przyjazd hamowni na jakiś zlot )

 

czekam na wasze opinie

 

Pozdrawiam Niemirad

http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.