Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, dzisiaj wymieniłem jedną stronę przewodów, tą od strony kierowcy. Wcześniej jak pisałem znalazłem dwie niekontaktujące fajki, do takiego stopnia, że nie było przejścia na mierniku. Po włożeniu nowych przewodów Janmor HR 14, okazało się, że tylko ta strona kulała. Teraz auto chodzi jak jedwab i co najważniejsze nie ma żadnych wibracji na karoseri, a zmiany biegów nie da się wogóle wyczuć w dwudziesto-dwuletnim samochodzie :) W każdym razie wszystkie dolegliwości minęły. Oczywiście kiedy czas pozwoli wymieniam drugą stronę. Jako ciekawostkę mogę dodać, że po przeanalizowaniu budowy impulsatorów oraz ceny nowych doszedłem do wniosku, żeby skonstruować je samodzielnie, zbudowane są banalnie, cena materiału na jeden to siedem złotych. Jak będę miał czas podzielę się ta wiedzą. Jeżeli chodzi o detale silnik posiada małe wibracje podczas pracy, należy zwrócić uwagę, że druga strona jest niewymieniona, jak i nieruszane uszczelki pod kolektorami dolotowymi. Jednakże co najważniejsze wibracje te nie przenoszą się na karoserię jak wczesniej. Emisja spalin jest jednostajna, równomierna bez popykiwań jak wcześniej. Myślę, że temat można uznać za rozwiązany i będzie pomocny dla innych użytkowników silnika M70.
pozdrawiam Bartek
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, obie strony wymienione, janmor HR 14 spisuje się bez zarzutu. Odnoszę wrażenie, że przewody są nieco krótsze od oryginałów, poza tym wszystko ok.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
witam mam problem z iskrom ginie po 15 min pracy silnika wymieniłem palec,kopułkę i kable i nie wiem co dolega :duh:
Opublikowano
Ja bym obstawiał wadliwy impulsator, ale to taki strzał w ciemno, może być wiele przyczyn. Na jednej ilu świecach, pół silnika czy na jednym dwóch cylindrach, na jakie kable zamieniłeś jak np. na janmor, czy przypadkiem nie uszkodzili impulsatora, albo może wcześniej był uszkodzony.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
A jednak padł czujnik położenia wału, :D a teraz mam pytanko,jakie dystansy zakłada się na przód 7mm wystarczy czy grubsze. : :?:
Opublikowano
Witam, nie jest to z pewnością wina impulsatora, ponieważ silnik pracuje bez problemu bez obu. Można odpiąć i sprawdzić. Ipulsator sprawny posiada zwarcie między dwoma pinami, cewka trzyzwojowa, środkowym i skrajnym, trzeci to masa silnika, w ten sposób można potwierdzić sprawność elektryczną.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Dla rekordu, czujnik położenia wału rezystancja między środkowym, a jednym ze skrajnych między 400, a 470 Ohm, oznacza poprawność elektryczną. Ważnym jest jednak, aby szczelina między kołem, a czujnikiem była czysta i katalogowa, ponieważ pomimo przepływu prądu przez czujnik, nie będzie generacji impulsu.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.